Wat vind fok! van Lonsdale?
alleen de gedachte erachter is wat minder
In nl is het niet perse een racistenmerk, skaters en gabbers lopen er ook mee rond. Maar in duitsland in de steden kom je in problemen als je daar mee door een allochtonen buurt loopt. Duitse discotheken kom je ook niet binnen met lonsdale omdat dat vragen om problemen is.
[Dit bericht is gewijzigd door SoDamnInsane op 18-08-2002 15:12]
quote:kledingmerkje, check hier voor wat fotootjes
Op zondag 18 augustus 2002 15:11 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben oud en niet up to date. Wat is Lonsdale??????
quote:Ik weet niet hoe het in de rest van ons land is, maar hier in Friesland zijn ook best veel discotheken en dergelijke die je weigeren met londsdale
Op zondag 18 augustus 2002 15:11 schreef SoDamnInsane het volgende:
Duitse discotheken kom je ook niet binnen met lonsdale omdat dat vragen om problemen is.
quote:wrom
Op zondag 18 augustus 2002 15:15 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Idd, vind Lonsdale voor nazis (of in ieder geval voor racisten).
quote:best generaliserend beleid dan, of niet?
Op zondag 18 augustus 2002 15:15 schreef Disher het volgende:
Ik weet niet hoe het in de rest van ons land is, maar hier in Friesland zijn ook best veel discotheken en dergelijke die je weigeren met londsdale
quote:Omdat op feesten als multigroove e.d. alle nazis zijn te herkennen aan de lonsdale-kleding. (ongeschreven regel)
Op zondag 18 augustus 2002 15:15 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
wrom
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:11 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben oud en niet up to date. Wat is Lonsdale??????
Wat is er mis mee? Zijn gewoon normale kleren hoor, dat een stelletje mongolen die kleding ook draagt vind ik nog geen reden om het als nazi kleding te bestempelen, sterker nog ik vind je maar ontzettend dom als je zo denkt..
Ofwel, niks mis met Lonsdale..
quote:kijk, thumbs up!
Op zondag 18 augustus 2002 15:19 schreef TripleM het volgende:
Ik kon me even niet herinneren wat Lonsdale was maar bij het zien van de foto's wist ik het weer..Wat is er mis mee? Zijn gewoon normale kleren hoor, dat een stelletje mongolen die kleding ook draagt vind ik nog geen reden om het als nazi kleding te bestempelen, sterker nog ik vind je maar ontzettend dom als je zo denkt..
quote:Daar heb je ook gelijk in, maar toch, je weet dat als je een kale gast ziet met een lonsdale-trui aan dat het een nazi is. Heeft diezelfde kale gast een timberland-trui aan, dan zegt dat verder niks...
Ik kon me even niet herinneren wat Lonsdale was maar bij het zien van de foto's wist ik het weer..Wat is er mis mee? Zijn gewoon normale kleren hoor, dat een stelletje mongolen die kleding ook draagt vind ik nog geen reden om het als nazi kleding te bestempelen
Het is dus niet automatisch nazikleding, maar ik denk dat veel mensen die link wel leggen...
quote:dus als ik met mijn gemilimeterde koppie een lonsdale shirtje aantrek ben ik een nazi ... gadverdamme zeg
Op zondag 18 augustus 2002 15:24 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Daar heb je ook gelijk in, maar toch, je weet dat als je een kale gast ziet met een lonsdale-trui aan dat het een nazi is. Heeft diezelfde kale gast een timberland-trui aan, dan zegt dat verder niks...
...
quote:vinnik persoonlijk behoorlijk foute uitspraak, hoezo generaliserend....
Op zondag 18 augustus 2002 15:17 schreef De_Dag_Dipper het volgende:[..]
Omdat op feesten als multigroove e.d. alle nazis zijn te herkennen aan de lonsdale-kleding. (ongeschreven regel)
Denk dat 't allemaal wel meevalt, vooral hier in NL,
Lonsdale wordt pas gevaarlijk wanneer dezelfde drager ook Kisten, Witte veters, opgerolde broekspijpen en WP tekens om ze nek heeft, puur alleen Lonsdale is niets mis mee...
Maar mooi vinnik ik het niet
Vooral op feesten waar iedereen er in loopt heeft het bijna iets uniform-achtigs
quote:*zucht*
Op zondag 18 augustus 2002 15:25 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
dus als ik met mijn gemilimeterde koppie een lonsdale shirtje aantrek ben ik een nazi ... gadverdamme zeg
Probeer mij nou niet in een hoek te douwen als mister vooroordeler, je weet het zelf toch ook? Doe niet zo naief man!
quote:De kleren zijn eigenlijk ook normaal. Er staan geen racistische afbeeldingen of leuzen op.
Ik kon me even niet herinneren wat Lonsdale was maar bij het zien van de foto's wist ik het weer..Wat is er mis mee? Zijn gewoon normale kleren hoor, dat een stelletje mongolen die kleding ook draagt vind ik nog geen reden om het als nazi kleding te bestempelen, sterker nog ik vind je maar ontzettend dom als je zo denkt..
Het enige probleem is dat de kleding, en dan vooral de zwart/wit modellen en met die grote leeuw erop, veel worden gedragen door racisten. Dit omdat wit op zwart een teken van die groep is, denk bv ook aan zwarte kistjes met witte veters.
Jij kunt best met die kleding rond lopen, maar dan loop je kans in dat hokje te worden geduwt.
That ain't right, but is the way it is.
Als ik als horeca uitbater vaak problemen zag met gasten die lonsdale aan hebben, dan zou ik personen met die kleren ook niet binnen laten.
quote:Als je dan toch als nazi bestempeld wordt, in wat voor een auto rij je? Als het een Focus is verander ik mijn nick in Herr Kwitler
Op zondag 18 augustus 2002 15:25 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
dus als ik met mijn gemilimeterde koppie een lonsdale shirtje aantrek ben ik een nazi ... gadverdamme zeg
quote:Denk niet dat je er ooit geweest bent? Heeft niks met generaliseren te maken, is gewoon de waarheid.
Op zondag 18 augustus 2002 15:27 schreef Hardliner het volgende:[..]
vinnik persoonlijk behoorlijk foute uitspraak, hoezo generaliserend....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |