abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 augustus 2002 @ 15:05:18 #1
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_5425967
Ik was net even op de tmfchat, en ja hoor de cu2 profielen gevuld met lonsdale meiden/heren vlogen je om de oren.
En ik vind het allemaal maar erg lelijk.

Wat vind fok! van Lonsdale?

pi_5425998
Het zijn mooie uniformen...
  zondag 18 augustus 2002 @ 15:10:41 #3
30307 Disher
Sors Salutis
pi_5426018
mooie kleren.

alleen de gedachte erachter is wat minder

"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_5426022
Ik woon hier direct naast de grens met duitsland en hier is lonsdale vooral een racisten merk. De duitse skinheads en nazi groepen lopen daar mee rond en hier ook de mensen van die mentaliteit.

In nl is het niet perse een racistenmerk, skaters en gabbers lopen er ook mee rond. Maar in duitsland in de steden kom je in problemen als je daar mee door een allochtonen buurt loopt. Duitse discotheken kom je ook niet binnen met lonsdale omdat dat vragen om problemen is.

[Dit bericht is gewijzigd door SoDamnInsane op 18-08-2002 15:12]

pi_5426025
Ik ben oud en niet up to date. Wat is Lonsdale??????
pi_5426056
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:11 schreef Tinkerbell het volgende:
kledingmerkje, check hier voor wat fotootjes
yankee charlie dinges
pi_5426057
Idd, vind Lonsdale voor nazis (of in ieder geval voor racisten).
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
  zondag 18 augustus 2002 @ 15:15:29 #8
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_5426058
laat maar

[Dit bericht is gewijzigd door Fliepke op 18-08-2002 15:16]

zondag 18 augustus 2002 @ 15:15:38 #9
30307 Disher
Sors Salutis
pi_5426061
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:11 schreef SoDamnInsane het volgende:
Duitse discotheken kom je ook niet binnen met lonsdale omdat dat vragen om problemen is.
Ik weet niet hoe het in de rest van ons land is, maar hier in Friesland zijn ook best veel discotheken en dergelijke die je weigeren met londsdale
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
  zondag 18 augustus 2002 @ 15:15:49 #10
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_5426067
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:15 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Idd, vind Lonsdale voor nazis (of in ieder geval voor racisten).
wrom
yankee charlie dinges
  zondag 18 augustus 2002 @ 15:17:10 #11
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_5426082
maar de vraag was of je het mooi vindt of niet...
pi_5426083
Ah ok, bedankt voor de link. Ik vind er niks aan, maar waarom heeft dit asscociaties met nazi's en dergelijke?
  zondag 18 augustus 2002 @ 15:17:11 #13
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_5426084
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:15 schreef Disher het volgende:
Ik weet niet hoe het in de rest van ons land is, maar hier in Friesland zijn ook best veel discotheken en dergelijke die je weigeren met londsdale
best generaliserend beleid dan, of niet?
yankee charlie dinges
pi_5426086
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:15 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

wrom

Omdat op feesten als multigroove e.d. alle nazis zijn te herkennen aan de lonsdale-kleding. (ongeschreven regel)
"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
  zondag 18 augustus 2002 @ 15:18:16 #15
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_5426095
en als ik dan zo een shirtje aantrek dan ben ik meteen een gevaar voor het overige publiek?
yankee charlie dinges
pi_5426098
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:11 schreef Tinkerbell het volgende:

zondag 18 augustus 2002 @ 15:19:37 #17
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_5426108
Ik kon me even niet herinneren wat Lonsdale was maar bij het zien van de foto's wist ik het weer..

Wat is er mis mee? Zijn gewoon normale kleren hoor, dat een stelletje mongolen die kleding ook draagt vind ik nog geen reden om het als nazi kleding te bestempelen, sterker nog ik vind je maar ontzettend dom als je zo denkt..

Ofwel, niks mis met Lonsdale..

zondag 18 augustus 2002 @ 15:20:06 #18
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_5426117
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:19 schreef TripleM het volgende:
Ik kon me even niet herinneren wat Lonsdale was maar bij het zien van de foto's wist ik het weer..

Wat is er mis mee? Zijn gewoon normale kleren hoor, dat een stelletje mongolen die kleding ook draagt vind ik nog geen reden om het als nazi kleding te bestempelen, sterker nog ik vind je maar ontzettend dom als je zo denkt..

kijk, thumbs up!
yankee charlie dinges
pi_5426157
quote:

Wat is er mis mee? Zijn gewoon normale kleren hoor, dat een stelletje mongolen die kleding ook draagt vind ik nog geen reden om het als nazi kleding te bestempelen

Daar heb je ook gelijk in, maar toch, je weet dat als je een kale gast ziet met een lonsdale-trui aan dat het een nazi is. Heeft diezelfde kale gast een timberland-trui aan, dan zegt dat verder niks...

Het is dus niet automatisch nazikleding, maar ik denk dat veel mensen die link wel leggen...

zondag 18 augustus 2002 @ 15:25:32 #20
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_5426169
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:24 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Daar heb je ook gelijk in, maar toch, je weet dat als je een kale gast ziet met een lonsdale-trui aan dat het een nazi is. Heeft diezelfde kale gast een timberland-trui aan, dan zegt dat verder niks...
...
dus als ik met mijn gemilimeterde koppie een lonsdale shirtje aantrek ben ik een nazi ... gadverdamme zeg
yankee charlie dinges
pi_5426191
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:17 schreef De_Dag_Dipper het volgende:

[..]

Omdat op feesten als multigroove e.d. alle nazis zijn te herkennen aan de lonsdale-kleding. (ongeschreven regel)

vinnik persoonlijk behoorlijk foute uitspraak, hoezo generaliserend....

Denk dat 't allemaal wel meevalt, vooral hier in NL,
Lonsdale wordt pas gevaarlijk wanneer dezelfde drager ook Kisten, Witte veters, opgerolde broekspijpen en WP tekens om ze nek heeft, puur alleen Lonsdale is niets mis mee...

Maar mooi vinnik ik het niet
Vooral op feesten waar iedereen er in loopt heeft het bijna iets uniform-achtigs

pi_5426205
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:25 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

dus als ik met mijn gemilimeterde koppie een lonsdale shirtje aantrek ben ik een nazi ... gadverdamme zeg

*zucht*

Probeer mij nou niet in een hoek te douwen als mister vooroordeler, je weet het zelf toch ook? Doe niet zo naief man!

pi_5426206
quote:

De kleren zijn eigenlijk ook normaal. Er staan geen racistische afbeeldingen of leuzen op.

Het enige probleem is dat de kleding, en dan vooral de zwart/wit modellen en met die grote leeuw erop, veel worden gedragen door racisten. Dit omdat wit op zwart een teken van die groep is, denk bv ook aan zwarte kistjes met witte veters.

Jij kunt best met die kleding rond lopen, maar dan loop je kans in dat hokje te worden geduwt.

That ain't right, but is the way it is.

Als ik als horeca uitbater vaak problemen zag met gasten die lonsdale aan hebben, dan zou ik personen met die kleren ook niet binnen laten.

zondag 18 augustus 2002 @ 15:28:30 #24
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_5426207
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:25 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

Als je dan toch als nazi bestempeld wordt, in wat voor een auto rij je? Als het een Focus is verander ik mijn nick in Herr Kwitler
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_5426222
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 15:27 schreef Hardliner het volgende:

[..]

vinnik persoonlijk behoorlijk foute uitspraak, hoezo generaliserend....

Denk niet dat je er ooit geweest bent? Heeft niks met generaliseren te maken, is gewoon de waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')