quote:
Eindelijk iemand met een uitstekende smaak.quote:
Dankjequote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef Kola het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een uitstekende smaak.ik hou van je, wil je met me trouwen?
Ik ook op jouquote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dankje
Graag. Heb al tijdje oogje op je
Geweldig, dankquote:
Ben ik de enige die vind dat de gitarist (2:28) enorm veel op Arnold Schwarzenegger lijkt (in z'n jongere jaren?)quote:
Hij was gewoon gekweld. Nirvana werd iets wat hij nooit had gewenst. Verder zat-ie sowieso al wankel in elkaar.quote:Op maandag 24 september 2012 16:07 schreef MalenaScordia het volgende:
't is dat 'ie er bijzonder goed uitziet, want sympathiek was 'ie volgens mij niet
Dat is opzich nog geen excuus om een hork te zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 17:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij was gewoon gekweld. Nirvana werd iets wat hij nooit had gewenst. Verder zat-ie sowieso al wankel in elkaar.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:12 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Dat is opzich nog geen excuus om een hork te zijn.
Goede smaakquote:
quote:
Maar waarom maakt dat hem niet sympathiek? Ik heb persoonlijk niet erg veel met Nirvana maar Kurt komt op mij juist wel altijd erg sympathiek over.quote:Op maandag 24 september 2012 19:12 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Dat is opzich nog geen excuus om een hork te zijn.
Lekker nummer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
Is nietillegaal, ze hebben zelf de pre-stream beschikbaar gemaakt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:51 schreef Unsub het volgende:
Het nieuwe album van Muse, uitgelekt, illegaal, maar o zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |