Te moeilijk.... sorry..quote:
Wie was hier de autist..?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:08 schreef mtx het volgende:
[..]
heb je nooit broken sword gespeeld?
Waar?quote:
Ja...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:09 schreef mtx het volgende:
[..]
je hebt wel echt een kut jeugd gehad eh
Het was je schizofrene andere "ik"...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef mtx het volgende:
[..]
weet ik veel misschien was het dat andere neofascistje.
butjequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja...
Maar dat ik m'n familie op jonge leeftijd uitmoordde om vervolgens op te eten kon ik ook niet helpen...
dat zal het zijnquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Het was je schizofrene andere "ik"...
Dat is het meest malse en smakelijkste stukje vlees aan een lichaam.... (4 min per kant in een mooie laag boter...)quote:
plaatsvervangende schaamte van dezequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is het meest malse en smakelijkste stukje vlees aan een lichaam.... (4 min per kant in een mooie laag boter...)
Gewoon weer een computerspelletje gaan doen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:15 schreef mtx het volgende:
[..]
plaatsvervangende schaamte van deze
harde comebackquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gewoon weer een computerspelletje gaan doen...
Ik ben dan ook een held op internet.... in plaats van een internetheld....quote:
nog niet bijnaquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een held op internet.... in plaats van een internetheld....
?quote:Op zondag 23 september 2012 00:24 schreef tralalala het volgende:
Die dronken gozer die keihard in zijn rug werd getrapt.
Hahahahahahaquote:Op zondag 23 september 2012 00:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://nos.nl/uitzendingen/4031-nos-journaal-1300.html
@ 3:20
Die met die capuchon en staatsloterij fiets is wel lekker sexyquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:17 schreef Resonancer het volgende:
ME had in Haren imo veel eerder moeten ingrijpen.
[ afbeelding ]
Ik heb o.a. deze 2 gasten 'n aantal fietsen, stenen,( struikje) zien gooien.
Waarom worden die gasten niet meteen gearresteerd ? Als je dit soort overtredingen tolereert ondermijnt dat je gezag toch ? Meteen rood en eruit.
Of geldt dan alleen de order, hou de linie en verder mag je (buiten jezelf en je maten beschermen) niks doen ?
Wie geeft die order en waarom? Waren ze met te weinig manschappen ?
Dus idd , dat " de ME alleen staat te kijken " dat snap ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |