Een stel idioten is daar naartoe gegaan om zonder reden dingen te slopen, met elkaar te vechten, met de ME te vechten en winkels te plunderen. Wat de neuk is daar mooi aan? Post-nataal aborteren die inferieure barbarenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen zit hier te janken maar eigenlijk is het prachtig wat er in Haren is gebeurd.
Een meisje nodigt een paar vriendinnetjes uit, wat uitloopt op een totale crisis in een VVD villadorp. Dat is toch een prachtscenario? Mooi voorbeeld ook van de invloed van sociale media. Dít is internet 2.0!
Ik was er ook graag bijgeweest. Die spin offs die nu komen hoeven alleen dan weer niet vind ik.
De vernielingen zijn te betreuren, maar het was een noodzakelijk kwaad om dit prachtige verhaal te kunnen bewerkstelligen. Als je de humor van dit hele gebeuren niet een klein beetje in kan zien, ben je een zuurpruim waarvoor post natale abortus ook geen verkeerd idee zou zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een stel idioten is daar naartoe gegaan om zonder reden dingen te slopen, met elkaar te vechten, met de ME te vechten en winkels te plunderen. Wat de neuk is daar mooi aan? Post-nataal aborteren die inferieure barbaren
Iedereen die met stenen, fietsen, e.d gooit mogen ze van mij afvoeren en als daar klappen bij nodig zijn.. tja.. stenguns dan maar ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:19 schreef LBC het volgende:
snap ik ook wel, als ik opeens iedereen klappen zie krijgen van de ME zou ik ook niet opeens braaf naar huis gaan
kan iemand deze post even in normaal nederlands typenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Iedereen die met stenen, fietsen, e.d gooit mogen ze van mij afvoeren en als daar klappen bij nodig zijn.. tja.. stenguns dan maar ?
Dat is wel 'n btje de makke van de ME vind ik , alles of niets, ben wel 's in "voetbalgeweld" terechtgekomen, in de kern veroorzaakt door 'n ronddraaiende paardenreet in 'n vriendelijke feestende massa.
Leegvegen was denk ik de volgende opdracht.
Dat is wat de ME volgens mij vnl doet, arrestaties doen anderen ?
Die stenguns vind ik dan wel weer een beetje overdreven hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Iedereen die met stenen, fietsen, e.d gooit mogen ze van mij afvoeren en als daar klappen bij nodig zijn.. tja.. stenguns dan maar ?
Dat is wel 'n btje de makke van de ME vind ik , alles of niets, ben wel 's in "voetbalgeweld" terechtgekomen, in de kern veroorzaakt door 'n ronddraaiende paardenreet in 'n vriendelijk feestende massa.
Leegvegen was denk ik de volgende opdracht.
Dat is wat de ME volgens mij vnl doet, arrestaties doen anderen ?
Eerder oppakken, minder eropin hakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:44 schreef LBC het volgende:
[..]
kan iemand deze post even in normaal nederlands typen
ja, daar heb je wel gelijk in. de meeste mensen zien het hier liever andersom heb ik het ideequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Eerder oppakken, minder eropin hakken.
gast... chill even ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:56 schreef Lesnar het volgende:
Degene die dan toch komen, hebben dubieuze motieven en komen niet met goede bedoelingen. ... gericht geschoten worden met rubber kogels. Maar ja, dit willen wij in het softe Nederland
Precies, je weet je niet naar Haren moet gaan. Dat is duidelijk aangegeven. Als je het dan in je botte kop haalt om toch te gaan, moet je ook niet miepen over de gevolgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:56 schreef Lesnar het volgende:
Van te voren is al meerdere malen aangegeven niet naar Haren te komen. Degene die dan toch komen, hebben dubieuze motieven en komen niet met goede bedoelingen. Wat mij betreft wordt er dan eenmaal rustig verzocht om te vertrekken, wordt hier dan geen gehoor aan gegeven dan mag er wat mij betreft gericht geschoten worden met rubber kogels. Maar ja, dit willen wij schijnbaar in het softe Nederland, waar de politie je vriend moet zijn en vooral geen autoriteit mag uitstralen.
LOL..quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef Micson het volgende:
[..]
Die stenguns vind ik dan wel weer een beetje overdreven hoor.
leven is hard werken volgens jou zekerquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef Asphyx het volgende:
[..]
ja man lekker softe aanpak tochleven is een feestje xD
Welk prachtig verhaalquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef Micson het volgende:
[..]
De vernielingen zijn te betreuren, maar het was een noodzakelijk kwaad om dit prachtige verhaal te kunnen bewerkstelligen. Als je de humor van dit hele gebeuren niet een klein beetje in kan zien, ben je een zuurpruim waarvoor post natale abortus ook geen verkeerd idee zou zijn.
Nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef LBC het volgende:
[..]
leven is hard werken volgens jou zeker
No mercy voor een peloton proleten die stennis komen schoppen.quote:
ga anders gewoon naar noord koreaquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef Lesnar het volgende:
[..]
No mercy voor een peloton proleten die stennis komen schoppen.
Vind je? Leuke instelling heb jij dan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef LBC het volgende:
[..]
leven is afgeven op mensen die het wel naar hun zin hebben?
Leg de kogels maar klaar..quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:56 schreef Lesnar het volgende:
Van te voren is al meerdere malen aangegeven niet naar Haren te komen. Degene die dan toch komen, hebben dubieuze motieven en komen niet met goede bedoelingen. Wat mij betreft wordt er dan eenmaal rustig verzocht om te vertrekken, wordt hier dan geen gehoor aan gegeven dan mag er wat mij betreft gericht geschoten worden met rubber kogels. Maar ja, dit willen wij schijnbaar in het softe Nederland, waar de politie je vriend moet zijn en vooral geen autoriteit mag uitstralen.
Volgende week zaterdag dus bij jou in de voortuin met 30.000 man afspreken? Dat vind je dan ook vast niet erg? Steken we gelijk nog even de auto van je pa in de fik. Cool toch!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef LBC het volgende:
[..]
laat hem, hij is gewoon een gefrustreerde ambtenaar van 43 waarschijnlijk
Het idee om ergens spontaan een feestje te organiseren klinkt goed, maar zo werkt het niet. Daar zijn teveel mongolen voor in Nederlandquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef Micson het volgende:
[..]
De vernielingen zijn te betreuren, maar het was een noodzakelijk kwaad om dit prachtige verhaal te kunnen bewerkstelligen. Als je de humor van dit hele gebeuren niet een klein beetje in kan zien, ben je een zuurpruim waarvoor post natale abortus ook geen verkeerd idee zou zijn.
Wat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat ik niet snap is dat men niet vooraf heel Haren heeft omsingeld met ME, zodat iedereen die er in wilde er gewoon niet in kwam. Ik denk niet dat de ME iets te verwijten valt, maar het lijkt me helder dat 'de driehoek' een beetje de boel onderschat heeft.
Verder vind ik dat iedereen die daar was, wel of niet rellend, gewoon een bus pepperspray tussen de ogen verdient en een knuppel in de nek.
Omdat ze daar waren? Is dat inclusief media mensen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:12 schreef Hoppahoppa het volgende:
Verder vind ik dat iedereen die daar was, wel of niet rellend, gewoon een bus pepperspray tussen de ogen verdient en een knuppel in de nek.
Simpelweg omdat niemand daar iets te zoeken had. Allemaal lui die op zoek zijn naar sensatie. Wil je sensatie, dan kun je sensatie krijgen. In je gezicht.quote:
Beetje raar, dit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Simpelweg omdat niemand daar iets te zoeken had. Allemaal lui die op zoek zijn naar sensatie. Wil je sensatie, dan kun je sensatie krijgen. In je gezicht.
Dat mag jij vinden. Maar waarom zou je, als je hersens in je pan hebt, daar heengaan?quote:
Anders volgende week zaterdag bij jou thuis met 30.000 man? Jij vind het allemaal nogal grappig, dus dan moet je daar ook geen moeite mee hebben?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Omdat ze daar waren? Is dat inclusief media mensen?
Omdat een groot deel van de mensen waarschijnlijk wel met goede bedoelingen daarheen ging.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Maar waarom zou je, als je hersens in je pan hebt, daar heengaan?
Voordat de politie ingrijpt vertellen ze dat netjes door het door een luidspreker te brullen.... als je dan niet wil luisteren maar gaat staan "kijken"..... tja...quote:
Nog een kandidaat voor een nieuwe rellocatie! Lolquote:
Dan verdien je het om in elkaar geslagen te worden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Voordat de politie ingrijpt vertellen ze dat netjes door het door een luidspreker te brullen.... als je dan niet wil luisteren maar gaat staan "kijken"..... tja...
Welke goede bedoelingen verwacht jij dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef mtx het volgende:
[..]
Omdat een groot deel van de mensen waarschijnlijk wel met goede bedoelingen daarheen ging.
Geen enkel probleem mee, als ze dat hier in de straat zouden doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Nog een kandidaat voor een nieuwe rellocatie! Lol
Goede bedoeling, als in: 'Goh, gezellig. Een feestje! Laten we gezellig een colaatje gaan drinken en die jonge meid feliciteren!'?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:15 schreef mtx het volgende:
[..]
Omdat een groot deel van de mensen waarschijnlijk wel met goede bedoelingen daarheen ging.
Dan kun je ervan uitgaan dat ze je niet nog eens vragen als een kleuterjuf....quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef mtx het volgende:
[..]
Dan verdien je het om in elkaar geslagen te worden?
Gewoon naar een vet feest gaan, er zijn iedere week genoeg illegale teknofeesten, waar je eigenlijk ook niet heen mag van de gemeente en politie enzo en daar gaat het ook altijd goed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Welke goede bedoelingen verwacht jij dan?
nee, gewoon een hard feest zonder het hele dorp te slopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goede bedoeling, als in: 'Goh, gezellig. Een feestje! Laten we gezellig een colaatje gaan drinken en die jonge meid feliciteren!'?
Ook niet als ze jouw auto in de fik zouden steken of die van jouw vader?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef mtx het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee, als ze dat hier in de straat zouden doen.
Iedereen die met die gedachte naar Haren is gegaan, is ongelofelijk naïef en te dom om te poepen. Ieder weldenkend mens heeft dit zien aankomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:18 schreef mtx het volgende:
[..]
nee, gewoon een hard feest zonder het hele dorp te slopen
Ik heb geen auto.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:18 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ook niet als ze jouw auto in de fik zouden steken of die van jouw vader?
Maar daar hoef je toch niet meteen voor in elkaar geslagen te worden, als je duidelijk laat merken dat je niet op rellen uit bent?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Iedereen die met die gedachte naar Haren is gegaan, is ongelofelijk naïef en te dom om te poepen. Ieder weldenkend mens heeft dit zien aankomen.
Ja het was gister ook echt de insteek om er een vet techno feest van te maken he.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef mtx het volgende:
[..]
Gewoon naar een vet feest gaan, er zijn iedere week genoeg illegale teknofeesten, waar je eigenlijk ook niet heen mag van de gemeente en politie enzo en daar gaat het ook altijd goed.
Ja, sulletje, maar niet in een kakkerige villawijk midden op straat. Dat snap jij toch hoop ik ook wel. Het lijkt me duidelijk dat als in de media wordt opgeroepen om niet naar Haren te gaan en als de burgemeester dat ook via allerlei wegen laat weten, dat er dan dus geen feitelijk feest is?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:17 schreef mtx het volgende:
[..]
Gewoon naar een vet feest gaan, er zijn iedere week genoeg illegale teknofeesten, waar je eigenlijk ook niet heen mag van de gemeente en politie enzo en daar gaat het ook altijd goed.
Ik zag laatst nog een vrouw met een stuk wc papier achter uit haar broek de plee uitlopen....quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Iedereen die met die gedachte naar Haren is gegaan, is ongelofelijk naïef en te dom om te poepen. Ieder weldenkend mens heeft dit zien aankomen.
Je weet dat het uitloopt op rellen, je gaat er toch heen (dan ben je ontzettend dom), en dan verwacht je dat de ME eerst aan iedereen gaat vragen of ze voor de gezelligheid komen of om te rellen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:19 schreef mtx het volgende:
[..]
Maar daar hoef je toch niet meteen voor in elkaar geslagen te worden, als je duidelijk laat merken dat je niet op rellen uit bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |