SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
[ Bericht 0% gewijzigd door DutchSL op 22-09-2012 20:33:08 ]
Zet mij er maar in, is geen nieuwe maar heb er nog nooit ingestaan :quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:14 schreef DutchSL het volgende:
Zijn er nog mensen met een nieuwe GT / PSN die ik in de OP moet toevoegen/vervangen ?
Haha zie net dat ik eruit benquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:14 schreef DutchSL het volgende:
Zijn er nog mensen met een nieuwe GT / PSN die ik in de OP moet toevoegen/vervangen ?
Fetsss (Xbox)quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:14 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Shirt waar Vitesse in gaat spelen vandaag voor de invasie van Arnhem.
[ afbeelding ]
Echt lelijk zijn ze niet vind ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haha zie net dat ik eruit ben
Wie?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heeft iemand hier die gif van die struikgooier?
Zet me er maar weer in aub, rijst heeft me eruitgehaaldquote:
Dat je me uit de OP heb gehaaldquote:
Er is ook ergens een filmpje van een gast die naar de grond wordt gewerkt door een andere feestganger omdat hij stenen naar de ME gooit. Mooi om te zien.quote:
Ik vind het wel mooie shirts!quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]
Payback bitchhquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat je me uit de OP heb gehaald
Als je hem vind zie ik hem graag hier verschijnenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Er is ook ergens een filmpje van een gast die naar de grond wordt gewerkt door een andere feestganger omdat hij stenen naar de ME gooit. Mooi om te zien.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Er is ook ergens een filmpje van een gast die naar de grond wordt gewerkt door een andere feestganger omdat hij stenen naar de ME gooit. Mooi om te zien.
die? 1ste paar minuten?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:17 schreef zerokil het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_zero_in_haren.html
Voor wat?quote:
quote:
Volgens Marcie had jij gezegd dat alle users die naar Tweakers gingen uit de OP moesten.quote:
Wanneer heb ik dat gezegdquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Volgens Marcie had jij gezegd dat alle users die naar Tweakers gingen uit de OP moesten.
Ohja klopt, hun wilden daar toen permanent blijven, beetje onnodig om dan een OP vol inactievelingen te hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Volgens Marcie had jij gezegd dat alle users die naar Tweakers gingen uit de OP moesten.
http://rtvnoord.nl/gemist/videoplayerod.asp?v=20678&size=grootquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je hem vind zie ik hem graag hier verschijnen
Daarom werd jij verwijderd toen jij een dag inactief was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ohja klopt, hun wilden daar toen permanent blijven, beetje onnodig om dan een OP vol inactievelingen te hebben
Prachtig man, heerlijk, wat een held, oprottah!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://rtvnoord.nl/gemist/videoplayerod.asp?v=20678&size=groot
Vanaf 0:28
Dat is dezelfde van die dumpert linkquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Moet jij niet naar dat 90's feest?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom werd jij verwijderd toen jij een dag inactief was.
Nou, ik ben weer alive and kickingquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom werd jij verwijderd toen jij een dag inactief was.
Lijkt me écht een vage en daardoor lastige studie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
dacht dat ik psychologie had gekozen, geen biologie. guess I was wrong
Word zo opgehaaldquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moet jij niet naar dat 90's feest?
Wel met lekkere wijven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Lijkt me écht een vage en daardoor lastige studie.
Ja, die bedoelde ik ja, maar daar zag je die duw nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is dezelfde van die dumpert link
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Lijkt me écht een vage en daardoor lastige studie.
17 chicks en 5 jongens in mijn klasquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:27 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Die heb je bij mij op school ook genoeg. Meer meisjes dan jongens hier @ hbo rechten.
Wij begonnen met ongeveer 30 in mijn klas. Na 4 weken zijn er al een stuk of 5 á 10 gestopt, vooral meisjes, dus dat is minder. Ik denk dat de verhouding nu nog ongeveer 65% meisjes versus 35% jongens is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
17 chicks en 5 jongens in mijn klas
Bij ons 5 om 30quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
17 chicks en 5 jongens in mijn klas
In welk jaar zit je? Ik zit in het 2e jaar en moet nog 2 vakken halen voor mijn P en dan ga ik naar de uni!quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:30 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Wij begonnen met ongeveer 30 in mijn klas. Na 4 weken zijn er al een stuk of 5 á 10 gestopt, vooral meisjes, dus dat is minder. Ik denk dat de verhouding nu nog ongeveer 65% meisjes versus 35% jongens is.
heel de nacht?? 140 minuten hierquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef Reemi het volgende:
Gaat nog de hele nacht duren, morgen spelen dan maar.
dat vermeld je echt 5x per dag hequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
In welk jaar zit je? Ik zit in het 2e jaar en moet nog 2 vakken halen voor mijn P en dan ga ik naar de uni!
haha nerd 75procent hierrrrrrrrrquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef Roypsv het volgende:
ik blijf wakker tot ik kan spelen :]]]]]]]]]]
Ja, het werken in groepjes en waar je afhankelijk bent van een ander ligt mij niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat vermeld je echt 5x per dag hebenieuwd of je het dit keer ook echt gaat doen.
Je hebt een mooie avond!quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef Joodnl het volgende:
Kom op Groningen!!!!!!!
Hou vol!!!!
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
PEC Zwolle - FC Groningen Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: Enkelvoudig, 2 ¤ 10,00 2,70 22-9-12 Lopend
Jonge mn download gaatl langzaam door die streamquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef poker4lifee het volgende:
ja laat me je stream niet uitdoen Rijst
Ben blij dat Aggy een silver is geworden, iedereen speelde met dat overpowered stukje strontquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef vandermar het volgende:
Beckford is ook wel een aardige zilver
hahah ja als ie klaar is kan ie weer aan tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jonge mn download gaatl langzaam door die stream
Nu krijg je hem bij zilveren teams en is hij nog steeds achterlijk goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben blij dat Aggy een silver is geworden, iedereen speelde met dat overpowered stukje stront
Wat een koning.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Welke heb je nog lopen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zekers... Heb er nog wel 3 lopen vanavond.... Maar hopen dat die nog goedkomen
Eerste. Lekker bezig, ik weet nog niet hoe ik het precies ga doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
In welk jaar zit je? Ik zit in het 2e jaar en moet nog 2 vakken halen voor mijn P en dan ga ik naar de uni!
Klopt, maar er zijn zo weinig mensen die hem nog willen nu hij silver is, vergeleken met Fifa 12 dan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu krijg je hem bij zilveren teams en is hij nog steeds achterlijk goed
Ik wil Wallyson en Kelvin
Project groepjes gaan je echt de strot uitkomen als je merkt dat anderen meeliften. Om die reden wil ik weg van het hbo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:38 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Eerste. Lekker bezig, ik weet nog niet hoe ik het precies ga doen.
Precies dit. Ik werk ook liever alleen. #zolderkamerautistquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, het werken in groepjes en waar je afhankelijk bent van een ander ligt mij niet.
Ik 29quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
33.Maar goed, heb vannacht de tijd.
Gezegend zijn met iemand die met een 6 akkoord gaatquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Project groepjes gaan je echt de strot uitkomen als je merkt dat anderen meeliften. Om die reden wil ik weg van het hbo.
Heb 14 blikjes Redbull in de koelkast.....Dus kan de nacht wel doorkomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
33.Maar goed, heb vannacht de tijd.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:41 schreef wieisboos het volgende:
7%
ik heb nog trager internet dan Lindgren.
Is dat een bronze?quote:
Netjesquote:
Ik vind een 6 goed genoeg alleen meeliftersquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gezegend zijn met iemand die met een 6 akkoord gaat
Group assignments zijn zo ontiegelijk kut inderdaad. Zelfs bij mij in het tweede jaar zitten nog van die vieze profiteurs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Precies dit. Ik werk ook liever alleen. #zolderkamerautist
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef Joodnl het volgende:
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
PEC Zwolle - FC Groningen Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: Enkelvoudig, 2 ¤ 10,00 2,70 1-2 ¤ 27,00
Dank u! Groningen!
Denk dat ik hem gewoon ga verkopen om een leuk startkapitaaltje bij elkaar te sprokkelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Netjes
Ga je hem nu gebruiken?.
Ik niet. Boe zeg wat slecht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:43 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik ben wel happy hoor... Bijna verdriedubbeld
Ik verkoop hem over een paar dagen, hoop dat ik hem dan voor 50K+ kan verkopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:43 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Denk dat ik hem gewoon ga verkopen om een leuk startkapitaaltje bij elkaar te sprokkelen.
Wacht gewoon 2 weken ofzo dan is hij wel 100K waardquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik verkoop hem over een paar dagen, hoop dat ik hem dan voor 50K+ kan verkopen.
Nu is hij wel al zo'n 30-35k
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:44 schreef Longcat. het volgende:
Geluidsysteem leen mij wat doekoes.
1 maand voor ¤3,- en 3 maanden voor 10,-quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:44 schreef pascal08 het volgende:
Iemand interesse in Xbox Live Gold? Ik heb 3 maanden voor ¤10 euro.
Ja ik wacht gewoon tot hij heel veel waard is en niet meer stijgt en dan verkoop ik hem.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wacht gewoon 2 weken ofzo dan is hij wel 100K waard
1 maand code is al weg. 3 losse maanden zijn nou eenmaal duurder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
1 maand voor ¤3,- en 3 maanden voor 10,-
wel duur aangezien ik 34 betaalde voor 14 maanden
?quote:
Dat ga ik waarschijnlijk ook doen, heb ook nog een Torres in m'n club zitten. Hoop die twee dan op het hoogtepunt te verkopen en dan ga ik gewoon zitten kloten met de muntjes die ik dan heb.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik wacht gewoon tot hij heel veel waard is en niet meer stijgt en dan verkoop ik hem.
Hoeft niet speciaal over 3 dagen ofzo al.
PEC verkopen. Duuh.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef DavidPSV het volgende:
Dit team nu, voor het begin, en nog zoals je ziek 3,2K, wat te doen? Sparen, bronze pakjes openen, nog een team o.i.d?
[ afbeelding ]
Ik heb nog wat silvers in mijn club die ik voor 200c enzo heb gekocht die ik later voor meer wil verkopen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:48 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dat ga ik waarschijnlijk ook doen, heb ook nog een Torres in m'n club zitten. Hoop die twee dan op het hoogtepunt te verkopen en dan ga ik gewoon zitten kloten met de muntjes die ik dan heb.
Dan kijk je lkkr nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:48 schreef vandermar het volgende:
Ik ga alleen kijken als Rijst commentaar geeft, anders is het idioot saai
Doe ik ook niet, ik ga even een goedkope headset kopen en even mijn inschrijfgeld van een voetbalpoultje betalenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |