0,0 wegens beperkte groei van mijn sociale leven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Of anders jaarlijks als anders niemand deze vraag kan beantwoorden...
waarheid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:14 schreef Volgut het volgende:
[..]
Uiteraard: blijf vooral kieskeurig maar dan krijg je ook geen vrouw. Als zo'n magnetronkoffie beweert dat 90% van de vrouwen afvalt omdat ''te bitchy'', echt helemaal prima, maar loop dan ook niet te zeveren dat je niemand kán krijgen. Hij geeft het immers geen kans en loopt bij voorbaat iedereen al af te katten. En die Faxie met zijn dikke chick: geef zo iemand nou eens een kans, kom erachter wat voor persoon het is en ga dan pas oordelen. Je ligt al niet goed in de markt, wees dan ook nog niet zo oppervlakkig en kieskeurig als je het in feite niet kunt permitteren.
Nee joh. Prik daar doorheen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat?
Die lopen vaak zat met hun neus de lucht in, 'want ze kunnen toch lekker krijgen wie ze maar willen'. Die worden dag in dag uit door minstens 10 kerels aangesproken. En er zijn er maar zat die zich daar verdomd bewust van zijn, en die daar maar al te graag gebruik/misbruik van maken.
Doe mij maar iemand zonder kapsones dank u
Jammergenoeg zitten hier vrij weinig mensen die actie ondernemen. Het is eigenlijk vooral een zeurtopic geworden voor ongelukkigen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:25 schreef Weissman het volgende:
Waarom blijft deze reeks wel bestaan en de rest van de SC's niet ?
Je hebt niet goed gelezen. Ik geef in principe iedereen een kans, maar er is simpelweg niemand die die kans neemt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:14 schreef Volgut het volgende:
[..]
Uiteraard: blijf vooral kieskeurig maar dan krijg je ook geen vrouw. Als zo'n magnetronkoffie beweert dat 90% van de vrouwen afvalt omdat ''te bitchy'', echt helemaal prima, maar loop dan ook niet te zeveren dat je niemand kán krijgen. Hij geeft het immers geen kans en loopt bij voorbaat iedereen al af te katten. En die Faxie met zijn dikke chick: geef zo iemand nou eens een kans, kom erachter wat voor persoon het is en ga dan pas oordelen. Je ligt al niet goed in de markt, wees dan ook nog niet zo oppervlakkig en kieskeurig als je het in feite niet kunt permitteren.
Omdat dit geen sc isquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:25 schreef Weissman het volgende:
Waarom blijft deze reeks wel bestaan en de rest van de SC's niet ?
Dikke kans dat m'n volgende partner geen fokster is, ze zal dit niet te lezen krijgenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:57 schreef Volgut het volgende:
[..]
Negatief ben je. Wordt niks met jou en relaties denk ik.
Overigens nog iets.... ik ben eigenlijk nooit degene geweest die afwijst....quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:14 schreef Volgut het volgende:
[..]
Kutzoeker, geniale term wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit is pure waarheid, goed advies voor vele kutzoekers hier.
Ik zou zeker niet meer beginnen nee.quote:Op zondag 23 september 2012 04:52 schreef Faxie het volgende:
Tja ik ben 9,5 jaar geleden gestopt met roken...zal ik opnieuw beginnen dan maar?
Dat is wel interessant, misschien kwam je juist iets te wanhopig en te happig over daardoor?quote:Op zondag 23 september 2012 04:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overigens nog iets.... ik ben eigenlijk nooit degene geweest die afwijst....
En het zijn juist oppervlakkige vrouwen waar ik niet zoveel mee heb... en laten er daar nou eens heel veel van zijn. Ironisch dat ik oppervlakkig genoemd word nu....je moest eens weten lieverd
Ik denk dat ik juist totaal niet happig overkom....quote:Op zondag 23 september 2012 04:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is wel interessant, misschien kwam je juist iets te wanhopig en te happig over daardoor?
Ook wanneer ze veel aandacht krijgen wil dat niet zeggen dat ze arrogant worden. Als jij ze voor het uitkiezen hebt, zou je toch ook niet arrogant doen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat?
Die lopen vaak zat met hun neus de lucht in, 'want ze kunnen toch lekker krijgen wie ze maar willen'. Die worden dag in dag uit door minstens 10 kerels aangesproken. En er zijn er maar zat die zich daar verdomd bewust van zijn, en die daar maar al te graag gebruik/misbruik van maken.
Doe mij maar iemand zonder kapsones dank u
Geen penetratie = kutverhaal. Dus beter dat je niks deelt.quote:Op zondag 23 september 2012 04:20 schreef Faxie het volgende:
Ironisch, vanavond in een gesprek gerold met 2 dames en even met hun rondgehangen...
Details houd ik nog voor mezelf...nog geen idee welke kant het op gaat.
Beter dat jij oprot naar een ander topic, want hier voeg je niks toequote:Op zondag 23 september 2012 08:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen penetratie = kutverhaal. Dus beter dat je niks deelt.
Ik had van jou overigens niet verwacht dat je moeite met het versieren van een vrouw zou hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 14:24 schreef Michielos het volgende:
En nogmaals.. wat boeit het sowieso? Ik ben single maar ik ben niet alleen of eenzaam
Gewoon wat vriendinnen zoeken en een leuke jongen die je niet kwetstquote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef julia222 het volgende:
Ik heb op dit moment wel zo'n beetje het punt bereikt dat ik gewoon liever alleen ben. Kan ik ook niet gekwetst worden.
Nee hoor, want niet iedereen geeft het opquote:Op zondag 23 september 2012 14:33 schreef Tangledup het volgende:
Dit kan beter hernoemd worden naar het "als versieren niet zo makkelijk gaat, dan geven we het op" topic.
Ik heb het even gehad met de mensheid.quote:Op zondag 23 september 2012 14:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gewoon wat vriendinnen zoeken en een leuke jongen die je niet kwetst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |