Naja, bij mij is het schijnbaar m'n kleding, al denk ik dat het niet hebben van een baan ook een rol meespeelt.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet zeggen ik krijg het idee dat genoeg mensen er hier normaal genoeg tot knap uit zien en zich ook normaal gedragen, volwassen zijn, het meeste wel begrijpen e.d. Lastig om wat de vinger te leggen op wat er nou precies gaande is
Je moet natuurlijk ook net diegene tegenkomen waar je gelukkig mee kan worden, en die ook gelukkig van jou kan worden. Dan moet het contact nog gemaakt worden, de omgeving/interesses moeten overeen komen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet zeggen ik krijg het idee dat genoeg mensen er hier normaal genoeg tot knap uit zien en zich ook normaal gedragen, volwassen zijn, het meeste wel begrijpen e.d. Lastig om wat de vinger te leggen op wat er nou precies gaande is
Ja baan maakt sowieso uit ja. Vrouwen praten heel graag over emancipatie maar geld van de man blijft erg handig. En nou ja kleding aanpassen dan een optie?quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, bij mij is het schijnbaar m'n kleding, al denk ik dat het niet hebben van een baan ook een rol meespeelt.
Ik ben echt geen onaangenaam persoon verder!
Ik denk dat dat een heel grote rol speelt.quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, bij mij is het schijnbaar m'n kleding, al denk ik dat het niet hebben van een baan ook een rol meespeelt.
Ik ben echt geen onaangenaam persoon verder!
Ja maar dat heeft iedereen. Maar genoeg krijgen wel vrouwtjes. Dus ja dan is er wat extra naast die factoren die er ook voor zorgt dat het hen niet lukt.. en ja is logisch en onnodige info maar lijkt me wel beetje van toepassing op je post..quote:Op zondag 23 september 2012 18:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook net diegene tegenkomen waar je gelukkig mee kan worden, en die ook gelukkig van jou kan worden. Dan moet het contact nog gemaakt worden, de omgeving/interesses moeten overeen komen.
Bij mij is het heel simpel en ik weet het allang.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En is die angst terecht of? Dat is een beetje de hamvraagquote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij is het heel simpel en ik weet het allang.
Angst om: heel vaak afgewezen te worden > dan weer onzeker te worden > dan weer ongelukkig te worden.
Dat is een beetje hoe het zit bij mij.
Omdat ik en kleding een moeilijk iets is. Het meeste past me niet of zit niet lekker en ik heb de schurft aan shoppen (en dan vooral kleding shoppen).quote:Op zondag 23 september 2012 18:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja baan maakt sowieso uit ja. Vrouwen praten heel graag over emancipatie maar geld van de man blijft erg handig. En nou ja kleding aanpassen dan een optie?Als dat het is.. dan waarom niet?
quote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar genoeg krijgen wel vrouwtjes.
Ja oke maar ja soms moet je offers maken tochquote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik en kleding een moeilijk iets is. Het meeste past me niet of zit niet lekker en ik heb de schurft aan shoppen (en dan vooral kleding shoppen).
En ik kan al lange tijd geen goeie afritsbroeken meer vinden.
Ik kan dus gewoon -geen- goeie afritsbroeken vinden.quote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oke maar ja soms moet je offers maken tochniet alles is leuk. Maar ja als je het gedaan hebt dan heb je er misschien maanden profijt van. Is ook wat waard toch
Afritsbroeken?quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan dus gewoon -geen- goeie afritsbroeken vinden.
Kutzaandam
Speciaalzaak ook geen idee?quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan dus gewoon -geen- goeie afritsbroeken vinden.
Kutzaandam
En terecht! Die hoor je ook niet te dragen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik en kleding een moeilijk iets is. Het meeste past me niet of zit niet lekker en ik heb de schurft aan shoppen (en dan vooral kleding shoppen).
En ik kan al lange tijd geen goeie afritsbroeken meer vinden.
Je weet wel, van die broeken met veel extra zakken en zo.quote:
Ehm de laatste keer dat ik afgewezen werd ben ik huilend in slaap gevallen in een bus. Labiel ben ik misschien wel.quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En is die angst terecht of? Dat is een beetje de hamvraag
Gelukkig maar.quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet wel, van die broeken met veel extra zakken en zo.
Een paar jaar geleden vond ik nog geregeld zulke broeken, maar ze zijn uit de mode dus onvindbaar.
Ik heb er al langer aan zitten denken om daar te gaan shoppen (en dan een hele zooi broeken in te slaan zodat ik voorlopig niet meer hoefquote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Speciaalzaak ook geen idee?En Amsterdam en Rotterdam bestaan ook hé
Dan zou ik als ik een vrouw was zeggen dat je dan andere broeken beter kan kopen die wel wat modieus zijnquote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet wel, van die broeken met veel extra zakken en zo.
Een paar jaar geleden vond ik nog geregeld zulke broeken, maar ze zijn uit de mode dus onvindbaar.
Ik droeg vroeger spijkerbroeken, maar 1x probeerde ik zo'n afritsbroek en was meteen om! Sindsdien weet ik eindelijk hoe ongelovelijk klote spijkerbroeken eigenlijk zitten...kutdingen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
En terecht! Die hoor je ook niet te dragen.
Ik draag gewoon wat ik goed/lekker vind zitten.quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik een vrouw was zeggen dat je dan andere broeken beter kan kopen die wel wat modieus zijn
Oke nou dan zorgen dat je zeker weet dat ze wil of gewoon de eerste paar keer niet met de insteek van een relatie met een meid omgaan.. Als je minder verwachtingen hebt word je ook minder teleurgesteld en wordt het wel wat dan merk je dat vanzelf toch. Angst om blauwtjes te lopen is wel wat te ontwijken lijkt mequote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm de laatste keer dat ik afgewezen werd ben ik huilend in slaap gevallen in een bus. Labiel ben ik misschien wel.![]()
Okee ik was toen wel verliefd en bij een afwijzing van een griet in een kroeg die ik een uur ken ben ik er binnen een minuut overheen. Maar als ik bijvoorbeeld 20 keer een nee op het rekest zou krijgen zou ik natuurlijk aan mezelf gaan twijfelen.
Om doodmoe van te worden.quote:Op zondag 23 september 2012 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit had ik ook, ik ben een tijd lang behoorlijk paranoia geweest of mensen me wel aardig vonden.
En dan continu bevestiging zoeken of ik wel aardig was en niet afschrikwekkend lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |