Dus je wilt een lesbische?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Koerdse vrouw dan, idc. ALlemaal 1 pot nat.
Ja ik ken er wel paar. Maar daarvan is maar 1 lekker. Maar ze gaat alleen met Turken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kun je toch nog wel een geile Turkse regelen of niet?
WAt een kutwijf. Ik gebruik wel mijn Islamatische naam.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik ken er wel paar. Maar daarvan is maar 1 lekker. Maar ze gaat alleen met Turken.
En zeg dan dat je haren geverfd zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WAt een kutwijf. Ik gebruik wel mijn Islamatische naam.
xxxxx al abideen
Hoezoquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zeg dan dat je haren geverfd zijn.
Islamitische blond harige zijn niet zo gewoon.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En zeg dan dat je haren geverfd zijn.
Niet zo stoer doen Eindhovenaar.quote:
Ja, want ik heb ook echt erg blond haarquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Islamitische blond harige zijn niet zo gewoon.
Niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, want ik heb ook echt erg blond haar
M'n zwakke punt wat doe jequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen Eindhovenaar.
Nee, als er geen licht wordt op geschenen is het gewoon zwart, zo donker blond is het.quote:
Serieus? Ik heb nooit roodharige Koerden gezien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:36 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n zwakke punt wat doe je
Nee maar oprecht, ik ken 5 koerden, allemaal rood haar.
zijn ook familie van mekaar, dat wel
Dan gaat het wel lukken denk ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, als er geen licht wordt op geschenen is het gewoon zwart, zo donker blond is het.
Yaaay. MAar waarom gaat ze alleen met Turken? Alsof er niets beter is dan Turkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nooit roodharige Koerden gezien.
[..]
Dan gaat het wel lukken denk ik.
Iets met ouders, schande of zo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Yaaay. MAar waarom gaat ze alleen met Turken? Alsof er niets beter is dan Turken.
Pics. DM.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iets met ouders, schande of zo.
Ik kon wel met haar, maar had geen zin in een Turk toen (en nu nog steeds niet).
Maar dan wel zonder haakneus. Hou je toch een vrij beperkte selectie dames over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Hebben wel meer mensen hoor, zo wil InZanity alleen maar met Israëlische vrouwen.
Mila kunis o.a.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan wel zonder haakneus. Hou je toch een vrij beperkte selectie dames over.
Nee daar doe ik niet aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |