quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:24 schreef ddx het volgende:
Krijg je advocaten van mijn client heeft alleen maar 1 artikel meegenomen uit de supermarkt dus maximale vergoeding is 10 euro ofzo.
Klinkt leuk die 30k schadevergoeding per persoon die ze hebben opgepakt, maar gaat nooit gebeuren helaas.
http://www.elsevier.nl/we(...)oeten-voor-daden.htmquote:Volgens de VVD'er is het binnen de huidige wet mogelijk vandalen zelf voor de kosten te laten opdraaien: 'Zowel civiel-rechtelijk als strafrechtelijk kan dit aangepakt worden.'
Straf is iets anders dan schadevergoeding.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Diefstal/inbraak lijkt me toch ook een straf opleveren? Al had je 1 ei gejat...
Nee, dat klopt niet, ze heeft public aangezet, standaard staat het privequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ze iets niet aan/uit had gevinkt? Dat klopt toch gewoon?
True, maar dat betekent dat de straffen nog groter wordt dan de schadevergoedingen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:27 schreef ddx het volgende:
[..]
Straf is iets anders dan schadevergoeding.
Insluiping aangezien de "deur" openstond.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Diefstal/inbraak lijkt me toch ook een straf opleveren? Al had je 1 ei gejat...
De beste man houd wel van een feestje.....quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef sonnyspek het volgende:
Hebben jullie het filmpje waar die plant wordt gegooid? En hij faalt.
vet grappigquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef sonnyspek het volgende:
Die met dat "te koop" bord is veel leuker... (zelfde plek, iets later) die gaat harder op zn muil dan dat ie het bord gooit...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:32 schreef sonnyspek het volgende:
Haha, ik weet niet of iemand die heeftquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die met dat "te koop" bord is veel leuker... (zelfde plek, iets later) die gaat harder op zn muil dan dat ie het bord gooit...
Nah, stelletje paupers. Ik kan die gasten nog wel wat lerenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:40 schreef Devv het volgende:
Ik snap niet dat de meute niet als één front in de aanval ging. Het waren duidelijk geen experts in het relschoppen.
Omdat het allemaal mietjes zijn die wel stoer willen doen maar als ze voorop moeten lopen snel wegduiken. Dat zie je toch al in de reacties als zo'n ME-er naar voren loopt, ze weten niet hoe snel ze weg moeten komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:40 schreef Devv het volgende:
Ik snap niet dat de meute niet als één front in de aanval ging. Het waren duidelijk geen experts in het relschoppen.
Ook wel meelopers genoemd........quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat het allemaal mietjes zijn die wel stoer willen doen maar als ze voorop moeten lopen snel wegduiken. Dat zie je toch al in de reacties als zo'n ME-er naar voren loopt, ze weten niet hoe snel ze weg moeten komen.
Exact. voor 8 ME'ers rennen ze met 500 man weg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat het allemaal mietjes zijn die wel stoer willen doen maar als ze voorop moeten lopen snel wegduiken. Dat zie je toch al in de reacties als zo'n ME-er naar voren loopt, ze weten niet hoe snel ze weg moeten komen.
Was inderdaad geen gezicht dit. Misschien moeten we voor de volgende keer wat trainingen organiseren. Iemand zin om mee te helpen dit te organiseren. Ik denk een kamp van 4 dagen, kaartjes verkopen a 500 euro de man. We moeten een of ander verlaten villa dorp vinden. Een beetje mma training en het belangrijkste natuurlijk als 1 groep optreden tegen de oproer politie. We hebben ook iemand nodig die iets van aan app kan maken zodat we tijdens het volgende project kunnen communiceren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Nah, stelletje paupers. Ik kan die gasten nog wel wat leren
Een soort kamp waar dat volk zich kan leren concentreren ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:54 schreef borbit het volgende:
[..]
Was inderdaad geen gezicht dit. Misschien moeten we voor de volgende keer wat trainingen organiseren. Iemand zin om mee te helpen dit te organiseren. Ik denk een kamp van 4 dagen, kaartjes verkopen a 500 euro de man. We moeten een of ander verlaten villa dorp vinden. Een beetje mma training en het belangrijkste natuurlijk als 1 groep optreden tegen de oproer politie. We hebben ook iemand nodig die iets van aan app kan maken zodat we tijdens het volgende project kunnen communiceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |