Hoezo, Zeefuik is een dik talent hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar; ze hebben dat altijd kunnen opvangen met onbekende goed gescoute spelers. Daar zou niks aan veranderd moeten zijn.
Zwaar overschat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, Zeefuik is een dik talent hoor.
Ja, maar dat is dus gewoon kutbeleid wat ze voeren. Ik til daar heel zwaar aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo, Zeefuik is een dik talent hoor.
Zijn wel meer teams die nu zo gaan zoeken, Groningen was heel dichtbij de Messi van Peru alleen die koos voor Villareal in de Segunda A.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar; ze hebben dat altijd kunnen opvangen met onbekende goed gescoute spelers. Daar zou niks aan veranderd moeten zijn.
Ben benieuwd welke club komend jaar het slachtoffer van dit onvermijdelijke scenario wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heerenveen ook, verkoopt de complete voorhoede en haalt een hand vol C spelers terug.
Hm, oke. Dan nog snap ik niet dat ze in de jeugd niet iets beters hebben lopen dan die olifant in de spits nu, hou je geld dan vast.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn wel meer teams die nu zo gaan zoeken, Groningen was heel dichtbij de Messi van Peru alleen die koos voor Villareal in de Segunda A.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, oke. Dan nog snap ik niet dat ze in de jeugd niet iets beters hebben lopen dan die olifant in de spits nu, hou je geld dan vast.
Zo moeilijk is het toch ook weer niet? Je hebt keuze uit vier zenders. :-Pquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
In m'n gids staat RKC-VVVKon hem al niet vinden.
Echte goeie spelers gaan wel naar de topclubs in Nederland maar ja er komt echt bijna niks door, dat is wel jammer ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, oke. Dan nog snap ik niet dat ze in de jeugd niet iets beters hebben lopen dan die olifant in de spits nu, hou je geld dan vast.
Ja, maar hij was nog niet begonnen toen ik zocht. En Vitesse heeft andere teneus. Verwarring alom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch ook weer niet? Je hebt keuze uit vier zenders. :-P
Zal wel met die airborneherdenking te maken hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:48 schreef GGMM het volgende:
Waar slaat het eigenlijk op dat ze in dit tenue spelen?
Of een compleet bruin tenue.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:49 schreef Monolith het volgende:
Het was veel leuker geweest als vitesse met een tenue in camouflage kleuren het veld op was gekomen.
Senkjoe.quote:
Ja voor de Airborne wedstrijd gok ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
WTF dat shirt van VitesseIs dat het thuisshirt?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:50 schreef Wilskracht het volgende:
Dat tenue van Vitesse goede reden om er niet naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |