quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:47 schreef mc-lovin het volgende:
lol @ twitter:
Bijeenkomst verstandelijk beperkten in Haren loopt uit de hand
Want die relschoppers hebben geen familie enzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:56 schreef RBWO het volgende:
ME had gewoon met scherp moeten schieten op een paar van die relschoppers.
Zijn toch allemaal minderwaardig pauper tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Want die relschoppers hebben geen familie enzo?
Dus? dan moeten ze maar dood?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:03 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal minderwaardig pauper tuig.
Knieschot is niet dodelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kost teveel. Allemaal extra kosten omdat ze naar de EHBO post moeten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Knieschot is niet dodelijk.
Nee, maar de kans dat degene die een knieschot krijgt nooit meer loopt is grootquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Knieschot is niet dodelijk.
Ik heb me wel gisteravond geamuseerd jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:02 schreef Plantagehouder het volgende:
ik vond het wel een leuk feest
En natuurlijk op kosten van de staat revalideren, rechtszaken etc etc. Geen optie dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, maar de kans dat degene die een knieschot krijgt nooit meer loopt is groot
Sommige mensen denken er echt te makkelijk over, geef ze maar een nekschot blablablaquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En natuurlijk op kosten van de staat revalideren, rechtszaken etc etc. Geen optie dus.
Klopt, zoals die gasten op de foto hieronder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:56 schreef RBWO het volgende:
ME had gewoon met scherp moeten schieten op een paar van die relschoppers.
Ondoordacht roepen is dat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sommige mensen denken er echt te makkelijk over, geef ze maar een nekschot blablabla
Is dat echt zo? Dat vind ik flink triest. Ik zou flink laaiend zijn als mijn auto schade oploopt door tuig dat loopt te kutten door mijn straat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:10 schreef ZetaOS het volgende:
Zielig:
Veel autos hebben schade, maar veel verzekerings- polissen sluiten schade door rellen uit.
Dus al die auto`s kan men dus zelf betalen, super zielig
Ik ga even goooglen er op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:12 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dat vind ik flink triest. Ik zou flink laaiend zijn als mijn auto schade oploopt door tuig dat loopt te kutten door mijn straat.
Het is niet dat ik je niet geloof hoor, maar meer dat ik het niet wist.quote:
Algemene uitsluitingenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:13 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Het is niet dat ik je niet geloof hoor, maar meer dat ik het niet wist.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Algemene uitsluitingen
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Schadeverzekering
Op nagenoeg alle schadeverzekeringen zijn een aantal schadeoorzaken uitgesloten. Deze schadeoorzaken zijn onder te verdelen in molest en (natuur)rampen.
Na ik de beelden heb bekeken snap ik die lui die daar wonen ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:18 schreef DragonBlade het volgende:
[..]![]()
Dan zou ik echt, écht, boos zijn... heb je verdomme schade door tuig, krijg je niets uitgekeerd.
Dat zeg ik niet. Vanwege het feit dat er 5%(bij wijze van) die daar kwam, echt uit was om te rellen, expres de boel gaat verzieken en dergelijk mag je best een paar klappen met die wapenstok in je nek.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja het is maar 5% maar mischien wel 30% onder groesdruk / massahysterie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:22 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Vanwege het feit dat er 5%(bij wijze van) die daar kwam, echt uit was om te rellen, expres de boel gaat verzieken en dergelijk mag je best een paar klappen met die wapenstok in je nek.
Het had ook een "leuk" feestje kunnen zijn op de voetbalvelden daar oid.
Die bewoners waren er van uitgegaan dat de gemeente het wel zou regelen, dat had de burgemeester op voorhand ook verzekerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Na ik de beelden heb bekeken snap ik die lui die daar wonen ook niet.
Ik had allang mijn auto in een plaats verderop gezet.
Wederom beetje verwijtbaar aan schade zijn ze zelf dus wel, mocht iemand zich dus toch een verzekering hebben die zou uitkeren, zullen ze dit nu niet meer doen.
Natuurlijk je hebt de hele ochtend de aanloop gezien, en je laat toch je auto onverzekerd aan de staat kant staan...? domdomdom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die bewoners waren er van uitgegaan dat de gemeente het wel zou regelen, dat had de burgemeester op voorhand ook verzekerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden de "grote" relschoppers met flink geweld eruit moeten halen en dat voor de rest van de omstanders. Wanneer de rest van de groep ziet dat iemand een paar tikken krijgt met die stok op z'n hoofd laat de rest het wel om te rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja het is maar 5% maar mischien wel 30% onder groesdruk / massahysterie.
Je bent als omstander ook gewoon aansprakelijk voor schades, hou daar rekening mee.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:36 schreef RBWO het volgende:
[..]
Ze hadden de "grote" relschoppers met flink geweld eruit moeten halen en dat voor de rest van de omstanders. Wanneer de rest van de groep ziet dat iemand een paar tikken krijgt met die stok op z'n hoofd laat de rest het wel om te rellen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Natuurlijk je hebt de hele ochtend de aanloop gezien, en je laat toch je auto onverzekerd aan de staat kant staan...? domdomdom.Makkelijk lullen achteraf sukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die mensen hadden huis en winkels gewoon tijdelijk een dorp verderop moeten zetten was dit niet gebeurdquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef Drakire het volgende:
Dit was al weken aangekondig ik lach iedereen die schade heeft dan ook best wel hard uit eigenlijk.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef Drakire het volgende:
Dit was al weken aangekondig ik lach iedereen die schade heeft dan ook best wel hard uit eigenlijk.
Of je trollt of je bent echt zo dom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:16 schreef Drakire het volgende:
Daar heb jij dan weer een puntquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Na ik de beelden heb bekeken snap ik die lui die daar wonen ook niet.
Ik had allang mijn auto in een plaats verderop gezet.
Wederom beetje verwijtbaar aan schade zijn ze zelf dus wel, mocht iemand zich dus toch een verzekering hebben die zou uitkeren, zullen ze dit nu niet meer doen.
Aldus website van de NOS.nl.quote:Tijdens de rellen in Haren is vannacht een man van 84 ernstig mishandeld met een stoeptegel.
Rond middernacht was de bejaarde man in zijn bijkeuken toen er opeens een man voor hem stond. Meteen daarna kreeg de man uit Haren een tegel tegen zijn hoofd en raakte hij bewusteloos.
Zijn vrouw vond hem liggend in een plas bloed. Hij werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Daar bleek dat de bejaarde man zijn kaak had gebroken en een lichte hersenbloeding had.
De politie denkt dat de aanvaller een van de relschoppers in Haren was en hoopt dat getuigen zich melden.
Misselijkmakend gewoon. Die persoon of personen mogen ze van mij gewoon ophangen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Aldus website van de NOS.nl.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Natuurlijk je hebt de hele ochtend de aanloop gezien, en je laat toch je auto onverzekerd aan de staat kant staan...? domdomdom.Zo wie zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk he, dat vmbo?
twitter:WillieOvertoom twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 23:42:31@dvanmieghem ehj hoor afterparty in #haren ga je? Lol reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |