quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:47 schreef mc-lovin het volgende:
lol @ twitter:
Bijeenkomst verstandelijk beperkten in Haren loopt uit de hand
Want die relschoppers hebben geen familie enzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:56 schreef RBWO het volgende:
ME had gewoon met scherp moeten schieten op een paar van die relschoppers.
Zijn toch allemaal minderwaardig pauper tuig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Want die relschoppers hebben geen familie enzo?
Dus? dan moeten ze maar dood?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:03 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal minderwaardig pauper tuig.
Knieschot is niet dodelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Want die relschoppers hebben geen familie enzo?
Kost teveel. Allemaal extra kosten omdat ze naar de EHBO post moeten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Knieschot is niet dodelijk.
Nee, maar de kans dat degene die een knieschot krijgt nooit meer loopt is grootquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:05 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Knieschot is niet dodelijk.
Ik heb me wel gisteravond geamuseerd jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:02 schreef Plantagehouder het volgende:
ik vond het wel een leuk feest
En natuurlijk op kosten van de staat revalideren, rechtszaken etc etc. Geen optie dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, maar de kans dat degene die een knieschot krijgt nooit meer loopt is groot
Sommige mensen denken er echt te makkelijk over, geef ze maar een nekschot blablablaquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:08 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En natuurlijk op kosten van de staat revalideren, rechtszaken etc etc. Geen optie dus.
Klopt, zoals die gasten op de foto hieronder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:56 schreef RBWO het volgende:
ME had gewoon met scherp moeten schieten op een paar van die relschoppers.
Ondoordacht roepen is dat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Sommige mensen denken er echt te makkelijk over, geef ze maar een nekschot blablabla
Is dat echt zo? Dat vind ik flink triest. Ik zou flink laaiend zijn als mijn auto schade oploopt door tuig dat loopt te kutten door mijn straat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:10 schreef ZetaOS het volgende:
Zielig:
Veel autos hebben schade, maar veel verzekerings- polissen sluiten schade door rellen uit.
Dus al die auto`s kan men dus zelf betalen, super zielig
Ik ga even goooglen er op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:12 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dat vind ik flink triest. Ik zou flink laaiend zijn als mijn auto schade oploopt door tuig dat loopt te kutten door mijn straat.
Het is niet dat ik je niet geloof hoor, maar meer dat ik het niet wist.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |