SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)Feyenoord Rotterdam
Eerst een stukje elitaire proza.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik verwacht wel meerdere verjaardagstopics he.
Wel uitdelen hé.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben morgen jarig en jij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Als jij mijn opdracht van het project even maaktquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
oh wacht, verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef NumberSeven het volgende:
Weet iemand hoe je een online pass kunt aanschaffen voor fifa 2012 als je geen creditcard hebt? En is de pass ook geldig voor fifa 2013?
voor 12, nu nog?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef NumberSeven het volgende:
Weet iemand hoe je een online pass kunt aanschaffen voor fifa 2012 als je geen creditcard hebt? En is de pass ook geldig voor fifa 2013?
Zeg gewoon voetbal, niet 'de voetbal'quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:38 schreef byah het volgende:
Net terug van de voetbal, nog een uur wachten
perfect, thnx. Ik heb pas net een ps3 en heb 'm speciaal voor fifa gekocht maar heb je toevallig enige basistips voor beginners? Qua instellingen, leren spelen etc. alvast bedankt.quote:
okquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik was op zeilkamp, kom ik terug, krijg ik mail met: U heeft 1 les sport gemist.
Zou er toch uit zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:40 schreef Maver24 het volgende:
ligt de webapp er ook uit bij jullie ?
X spammen deed ik in het begin ook fucking handigquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:39 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
perfect, thnx. Ik heb pas net een ps3 en heb 'm speciaal voor fifa gekocht maar heb je toevallig enige basistips voor beginners? Qua instellingen, leren spelen etc. alvast bedankt.
Leren spelen zul je toch echt zelf moeten doen want iedereen heeft een andere manier van spelen die hij/zij fijn vindt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:39 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
perfect, thnx. Ik heb pas net een ps3 en heb 'm speciaal voor fifa gekocht maar heb je toevallig enige basistips voor beginners? Qua instellingen, leren spelen etc. alvast bedankt.
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMOGMOMGOMG.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:38 schreef Longcat. het volgende:
[..]
IK OOK JE BENT MIJN LANG VERLOREN BROER!
hehe "het sportpark" danquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zeg gewoon voetbal, niet 'de voetbal'.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:40 schreef Longcat. het volgende:
[..]
X spammen deed ik in het begin ook fucking handig
Nee en nee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef NumberSeven het volgende:
Online pas moet je gewoon even googlen en die zul je vast wel van xbox points of psn tegoed kunnen kopen. Deze zal niet werken voor 13.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:39 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Oh my gaylord?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMOGMOMGOMG.
Dat is wat ik doe, en wanneer komt fifa 13 uit? Heb pas net een dag ps3quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Leren spelen zul je toch echt zelf moeten doen want iedereen heeft een andere manier van spelen die hij/zij fijn vindt.
Eerst tegen de computer en het niveau steeds een beetje opvoeren (beginnen bij Amateur en als dat makkelijk is naar semi-pro etc).
IK DENK DAT JE NOG EEN UUR MOET WACHTENquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:42 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Ik heb season ticket gedownload net, nou zou hij bij de game-sectie in m'n PS3-menu moeten komen.
Maar daar verschijnt hij niet.
Wat doe ik fout?
Meteen een foute keuze gemaaktquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:42 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Dat is wat ik doe, en wanneer komt fifa 13 uit? Heb pas net een dag ps3
Welke keuze?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:42 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Meteen een foute keuze gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |