SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)Feyenoord Rotterdam
Eerst een stukje elitaire proza.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik verwacht wel meerdere verjaardagstopics he.
Wel uitdelen hé.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben morgen jarig en jij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Als jij mijn opdracht van het project even maaktquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
oh wacht, verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef NumberSeven het volgende:
Weet iemand hoe je een online pass kunt aanschaffen voor fifa 2012 als je geen creditcard hebt? En is de pass ook geldig voor fifa 2013?
voor 12, nu nog?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:37 schreef NumberSeven het volgende:
Weet iemand hoe je een online pass kunt aanschaffen voor fifa 2012 als je geen creditcard hebt? En is de pass ook geldig voor fifa 2013?
Zeg gewoon voetbal, niet 'de voetbal'quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:38 schreef byah het volgende:
Net terug van de voetbal, nog een uur wachten
perfect, thnx. Ik heb pas net een ps3 en heb 'm speciaal voor fifa gekocht maar heb je toevallig enige basistips voor beginners? Qua instellingen, leren spelen etc. alvast bedankt.quote:
okquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik was op zeilkamp, kom ik terug, krijg ik mail met: U heeft 1 les sport gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |