SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
[ Bericht 0% gewijzigd door Lindgren. op 22-09-2012 16:55:18 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Zo. Wat een koning.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:16 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Bijna geen rode stats aanvallend Vilhena
Veel plezier ermee. Er zijn nou eenmaal betere opties.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:16 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Bijna geen rode stats aanvallend Vilhena
Nee. Ga eerst maar eens een tijdje meeposten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef w00h00 het volgende:
Hujjj.. besteld!
Voeg mij ff in TT voor PS3: KevinAFCA
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op. Ik heb net een Ghezzal opgepikt voor 200Ook nog een Cameron en een Daniels opgepikt voor veel te weinig.
Wie snapt hem
En dan geen haat aan Feyenoord hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Veel plezier ermee. Er zijn nou eenmaal betere opties.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lindgren. kijk deze post van mij
[..]
Had deze baas al aan het begin gepost maar niemand reageerdequote:Op zaterdag 22 september 2012 16:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo. Wat een koning.Top ook dat hij al standaard een CM is.
Gewoon minimaal 80% bij de Futquiz tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ga eerst maar eens een tijdje meeposten.
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lindgren. kijk deze post van mij
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon minimaal 80% bij de Futquiz toch
Zijn ook mensen die een sociaal leven hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ga eerst maar eens een tijdje meeposten.
yep, kan je er weer op joh cheaterquote:
Na 9 seconden een reactie, not bad. Het vervolg:quote:
Koning. Echt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Na 9 seconden een reactie, not bad. Het vervolg:
Sommige mensen letten echt niet op. Ik heb net een Smith opgepikt voor 500Ook nog een Jones en een Hill opgepikt voor veel te weinig.
welke error?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:22 schreef Confetti het volgende:
Ik wil jullie niet ongerust maken maar de error betekent dat je hele club verwijderd is. Althans, dat geeft hij aan.
Wees blij anders wordt je gebannedquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:21 schreef Roypsv het volgende:
Ik sta ook nog niet eens in de openingspost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |