Ga zo maar eens een lekkere Gaulie opstekenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk best wel gay.
Gaulie's als je lang niet gerookt hebquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga zo maar eens een lekkere Gaulie opsteken
Dit moet het werk van Sold wel zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
ok wie is hier bezig met een kinderboek?
Ook als je niet lang niet gerookt hebt,Gaulies all the way!quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gaulie's als je lang niet gerookt heb
Ik heb even een paar flinke teugen bourbon achterover geslagen, heb genoeg van die kutverkoudheid
Sowieso, zet dat keeltje en die longen maar weer even aan het werk met de blauwe aanslag genaamd Gauloisesquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook als je niet lang niet gerookt hebt,Gaulies all the way!
Jij rookt toch Camel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso, zet dat keeltje en die longen maar weer even aan het werk met de blauwe aanslag genaamd Gauloises
Over het algemeen wel, maar tussendoor rook vaak even een pakje Gauloises omdat ze zo lekker zijnquote:
Ah ok,ik vind Camel meestal niet zo. Maar als je gewend bent aan Gauloises dan smaakt eigenlijk alleen Marlboro nog acceptabelquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar tussendoor rook vaak even een pakje Gauloises omdat ze zo lekker zijnJammer dat ik er altijd dikke keelontstekeing van kreeg
Lucky's zijn zo goorquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok,ik vind Camel meestal niet zo. Maar als je gewend bent aan Gauloises dan smaakt eigenlijk alleen Marlboro nog acceptabel
Luckies,die vind ik toch wel zo smerig
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef Michhas het volgende:
Deze blijft zo goed, echt briljantTwee koningen
Haha master, ook tof dat Minecraft erin zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |