SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
Iemand poste een site gister ( niet via ebay) , en je kon met ideal betalenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Rijst het volgende:
hoeveel ms points heb ik nodig? En waar zijn ze het goedkoopst?
yep me, www.offgamers.comquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:33 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Iemand poste een site gister ( niet via ebay) , en je kon met ideal betalen
Livecodes.nl is volgens mij de goedkoopste, en iig de veiligstequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:33 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Iemand poste een site gister ( niet via ebay) , en je kon met ideal betalen
Daar heb ik mijn psn tegoed ook weleens gehaald. Gaat primaquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:34 schreef laucas het volgende:
http://www.gamecardsdirect.nl/
Werkt ook wel goed.
Degene met early season moeten even kijken of je ook op 150c kan zoeken in het spel zelf.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die tweet van jp flathead over 150 BIN ging erover dat je bij zijn eigen app geen kaarten voor 150 erop kan zetten. Maar op de web app werkt het nog wel gewoon
Hij zou zich schamen als hij dat wel deed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de heer Christus dit topic leest.
ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Met die nieuwe lijntjes zou die voorhoede hier toch allemaal 9 moeten krijgen?
Geeft weer allemaal nieuwe opties.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Welke formatie? 3-5-2 heeft die lijntjes volgens mij niet. Althans in de webapp nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
rot op met die screen man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:43 schreef stoereboii het volgende:
Volgende week is dit ongeveer 100k denk ik?
[ afbeelding ]
Als de puntentelling niet is aangepast wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |