haha nee hoor. Forumconcert is altijd een uitdaging omdat het zo'n groot open gebouw is. Dan klinkt het ineens heel anders. Maar ik denk inderdaad dat de meeste mensen het niet zouden horen of het goed of slecht gaatquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zeggen muzikanten dat niet altijd? Maar moet je een heel goed gehoor hebben om te horen dat het niet goed ging?
Groningen is 100x mooier johquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:28 schreef dralion13 het volgende:
Ik moet wel naar Groningen, morgen sinterklaas vieren bij mijn ouders![]()
Daar zou ik niet te hard op rekenenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:27 schreef bianconeri het volgende:
Lesstof zal grotendeels in samenwerking gedaan zijn. Tis wat
Klopt, maar ik zag op tegen de treinreis, die achteraf mee viel.quote:
Er is wel intensieve samenwerking hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 16:59 schreef Reflectionne het volgende:
Ik denk dat de enige overlap de emailadressen etc zijnSowieso niet de kwaliteit en in mijn geval inderdaad ook niet de stof
Blij dat ik daar klaar ben
![]()
Wat studeer je bianconeri?
Dus 101 keer zo mooi?quote:
Als wageningeninen een mooiheidsrating van 1,01 heeft...quote:
Ah balenquote:Op maandag 17 december 2012 12:51 schreef Platina het volgende:
Heerlijk die tentamens waarbij het weer net allemaal even anders is dan je geoefend hebt. Daar gaat mijn geplande vakantieweek in februari
Nee. 100 keer mooier is een keer zo mooi plus 100 keer zo mooi, is dus 101 keer zo mooi.quote:Op maandag 17 december 2012 10:34 schreef Zith het volgende:
[..]
Als wageningeninen een mooiheidsrating van 1,01 heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |