Dus 1 x 100 = 101?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee. 100 keer mooier is een keer zo mooi plus 100 keer zo mooi, is dus 101 keer zo mooi.
Veel gemaakte en uitermate hinderlijke fout.
Als jij 100 EUR verdient, en ik verdien twee keer zo veel als jij.. dan denk ik aan 200 EUR (2 keer 100), niet 300 EUR.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee. 100 keer mooier is een keer zo mooi plus 100 keer zo mooi, is dus 101 keer zo mooi.
Veel gemaakte en uitermate hinderlijke fout.
Hoihoi,quote:
Je kunt je vanaf het begin van het kalenderjaar inschrijven. Ik heb mijzelf 3 januari ingeschreven voor dit schooljaar en sta nu ongeveer 3de op de wachtlijst. Dus je moet er snel bij zijn!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:31 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik ga na een paar jaar gewerkt te hebben weer aan een studie beginnen, en welja in het mooie Wageningen. Is er een beetje makkelijk aan een leuke kamer te komen?
En kees22 mag volgens mij weer eens hoofdrekenen leren
Bij idealis? Je hebt nog steeds geen kamer na een jaar?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Platina het volgende:
[..]
Je kunt je vanaf het begin van het kalenderjaar inschrijven. Ik heb mijzelf 3 januari ingeschreven voor dit schooljaar en sta nu ongeveer 3de op de wachtlijst. Dus je moet er snel bij zijn!
Welkom! Wat ga je studeren? Wat betreft kamers: nu is het volgens mij wel redelijk te doen (als in: met een beetje doorzoeken moet je op de particuliere markt misschien wel wat kunnen vinden wat niet helemaal aan je eisen voldoet, maar waarvandaan je door kunt stromen naar iets beters). Tussen juni en oktober is het erg lastig überhaupt iets te vinden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:31 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik ga na een paar jaar gewerkt te hebben weer aan een studie beginnen, en welja in het mooie Wageningen. Is er een beetje makkelijk aan een leuke kamer te komen?
Tof te horen dat je er goed doorheen gekomen bent. Nu even dat tentamen inkoppen en dan alles snel vergeten (mits je niet van plan bent er iets mee te gaan doen)quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:40 schreef Platina het volgende:
[..]
Hoihoi,
Ja, met dank aan Molkoholic heb ik ze overleefd. Soms gewoon een halfuur gewacht om het na te laten kijken. In week 5 hadden we 2 practica en liepen ze rond met 2 man voor 30 man, dat schoot totaal niet op
Vrijdag tentamen, 1ste gedeelte snap ik, het 2de gedeelte is een stuk pittiger.
Ja, bij Idealis. Ik zit nu in onderhuur momenteel. Ik moet wel zeggen dat ik al 3x een aanbod heb afgewezen (als de nr 1 afwijst schuift het aanbod door naar de nr 2 enz.).quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:42 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Bij idealis? Je hebt nog steeds geen kamer na een jaar?
Dat is inderdaad de planning ja, wil er nooit meer wat mee te maken hebbenquote:Tof te horen dat je er goed doorheen gekomen bent. Nu even dat tentamen inkoppen en dan alles snel vergeten
Thanks!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:45 schreef Sodium het volgende:
[..]
Welkom! Wat ga je studeren? Wat betreft kamers: nu is het volgens mij wel redelijk te doen (als in: met een beetje doorzoeken moet je op de particuliere markt misschien wel wat kunnen vinden wat niet helemaal aan je eisen voldoet, maar waarvandaan je door kunt stromen naar iets beters). Tussen juni en oktober is het erg lastig überhaupt iets te vinden.
Leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:52 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Thanks!Internationale ontwikkelingsstudies op de universiteit. Ik heb vrienden in Ede studeren, die houden ook een oogje in het zeil, maar ga mij binnenkort even rondkijken voor een kamer.
Nee, september. Eerst nog even wat doorsparen, maandje of 2 naar het buitenland, en dan maar weer een leren studeren.quote:
Ah OK. Geen idee. Ik weet dat er wel altijd mensen halverwege het jaar instromen (misschien zijn dat alleen Erasmus-studenten, bedenk ik mij nu). Je zou het even moeten navragen bij een van de studie-adviseurs...quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:56 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Nee, september. Eerst nog even wat doorsparen, maandje of 2 naar het buitenland, en dan maar weer een leren studeren.![]()
Je zou ook halverwege in kunnen stromen denk je, januari dus?
1 x 100 is in taal honderd keer zo (bijvoeglijk naamwoord) alsquote:
Ik zou er gewoon 2 weken vakantie van maken als ik jou wasquote:Op donderdag 20 december 2012 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
tot een uur of 12 nog ff doorwerken aan iets voor mijn scriptie. Dat opsturen naar mijn begeleider, dat gaan we morgenochtend bespreken. En dan minimaal 1 week vakantie.
Stress? Als in: "Heb ik het wel gehaald?"quote:Op donderdag 20 december 2012 09:39 schreef maen het volgende:
Ik heb al sinds gisteren vakantie![]()
En nu slaat de stress pas toe![]()
Succes nog allemaal!
Ja, dat ookquote:Op donderdag 20 december 2012 09:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon 2 weken vakantie van maken als ik jou was
[..]
Stress? Als in: "Heb ik het wel gehaald?"
Geniet alvast van je vakantie!
Oja! Maar wel supervet! Wanneer ga je precies weg?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:51 schreef maen het volgende:
[..]
Ja, dat ook![]()
Maar er moet nog zoveel gebeuren voor we volgende week vertrekken.. Pff.
Jij ook fijne vakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |