Waren vrij snel op...quote:
Klopt. alleen chocolat macadamiaquote:Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Hurray het volgende:
Ik heb ze vandaag gevonden! Er was maar 1 smaak toch?
In januari komen er meer smaken heb ik gehoord.quote:Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Hurray het volgende:
Ik heb ze vandaag gevonden! Er was maar 1 smaak toch?
Deze ga ik altijd heen als er iets met mn fiets is:(ze verkopen ook fietsen)quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Reflectionne het volgende:
Weet iemand toevallig iets over 1 van die fietsenverkopers aan de Van Uvenweg en ? (Ergens de berg af zit er nog 1 toch?)
Telefoonnummers/kan je gewoon langs/hoe laat?
Dat duurt nog wel erg langquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef dralion13 het volgende:
[..]
In januari komen er meer smaken heb ik gehoord.
Een vriend van mij heeft volgens mij ooit problemen gehad met die vent...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:18 schreef Reflectionne het volgende:
Weet iemand toevallig iets over 1 van die fietsenverkopers aan de Van Uvenweg en ? (Ergens de berg af zit er nog 1 toch?)
Telefoonnummers/kan je gewoon langs/hoe laat?
Problemen als in hoe? Slechte fiets verkocht? Ik ben daar inderdaad aangemeld, maar heb vandaag een nieuwe fiets nodig.. Ging naar de v. uvenweg om telefoonnummer op te schrijven toen een man me aansprak dat hij ook fietsen verkocht, hij woont aan de krokusstraat (iemand ervaring?). Ga vanavond terug met Jappas om die fiets te checken..quote:Op woensdag 26 september 2012 09:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft volgens mij ooit problemen gehad met die vent...
meld je anders op fb aan bij de wageningen studentenplaza groep en wageningen university groep. Genoeg internationale studenten die fietsen verkopen.
werk jij bij de c1000?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:28 schreef dralion13 het volgende:
Klopt, maar de chocolate macadamia is nog lang niet op (er komt maandag nog een heel pallet)
Breetbikes is inderdaad duur.. Ik wil dat niet riskeren voor een fiets die binnen de korste keren weer voor de grond ligtquote:Op woensdag 26 september 2012 14:43 schreef Momo... het volgende:
Breedtbikes is wel altijd netjes, toen iets niet goed werd gerepareerd. Wilde ze het binnen 2 dagen meteen weer maken en als goedmakertje mijn standaard ook maken voor niks. Ze zijn volgens mij wel alleen duurder.
Breedtbikes ben ik ook niet zo heel tevreden over, had een gebroken spaak laten maken, binnen een week zijn er weer 3 spaken gebroken komt hij er dan mee dat mn wiel zwak is en dat ik een nieuw wiel moet hebben. No way dat ik iets van vergoeding ofzo kreeg (of het geld van het spaak vervangen terug/ als korting op het wiel vervangen).quote:Op woensdag 26 september 2012 14:43 schreef Momo... het volgende:
Breedtbikes is wel altijd netjes, toen iets niet goed werd gerepareerd. Wilde ze het binnen 2 dagen meteen weer maken en als goedmakertje mijn standaard ook maken voor niks. Ze zijn volgens mij wel alleen duurder.
Jaquote:
Cool, hou ons op de hoogte als er nieuwe smaken binnen komen in januari.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:51 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Breedtbikes ben ik ook zo heel tevreden over, had een gebroken spaak laten maken, binnen een week zijn er weer 3 spaken gebroken komt hij er dan mee dat mn wiel zwak is en dat ik een nieuw wiel moet hebben. No way dat ik iets van vergoeding ofzo kreeg (of het geld van het spaak vervangen terug/ als korting op het wiel vervangen).
[..]
Ja
Ah, de fietsendief!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:05 schreef Momo... het volgende:
[..]
Deze ga ik altijd heen als er iets met mn fiets is:(ze verkopen ook fietsen)
http://www.breetbikes.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |