SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wel bij Kent natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
Wow, pas mijn eerste sinds hele lange tijd
Wat doe jequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
Wow, pas mijn eerste sinds hele lange tijd
Moneyz onlyquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Season Ticket geeft 20 procent korting op pakjes, ook die je met coins koopt of alleen die met moneyz?
Ook met coins.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Season Ticket geeft 20 procent korting op pakjes, ook die je met coins koopt of alleen die met moneyz?
Lelijkquote:
I'm confusedquote:
Ja ik dacht jij jat ook altijd zovaak van mij, dan jat ik er ook weer eens even een van jouquote:
Jup.. Maar je krijgt gratis 24 packsquote:
1-2k denk ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef dion_v_k het volgende:
Zou die bronzen Qazaishvili (LW, 64 rating, Vitesse) wat waard worden?
82 pace en 71 dribbling is niet slecht voor een bronze speler
Ja ik weet het.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jup.. Maar je krijgt gratis 24 packs
En gewoon alles discarden tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lol vanvond dus 100 paketten halen
Je mag het geld ook best aan mij geven wanneer je je geld zo weggooitquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lol vanvond dus 100 paketten halen
Lol same here.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb bevestiging in mijn mail gekregen van die season ticket, dus het komt wel goed en anders heb ik bewijs om EA mee om de oren te slaan
De laatste keer dat ik van jou heb gejat was in november 2011 man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ik dacht jij jat ook altijd zovaak van mij, dan jat ik er ook weer eens even een van jou
Rot op manquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik van jou heb gejat was in november 2011 man.
Waar haal je je points?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga 4200 ms points kopen vanavond en lekker knallen
Ging net aan mijn neus voorbij voor 150c.. had 200c BINquote:
Kan niet, echt geld is disabled in early release versie....quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga 4200 ms points kopen vanavond en lekker knallen
klopt! Mijn Kalasjes lopen lekkerquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Toefjes het volgende:
Spelers beginnen langzaam aan te verkopen
Het is toch zo man.quote:
Neequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is toch zo man.Ga maar kijken.
Dan moet je ook niet zo zeiken.quote:
Dat dacht ik dus ook maar hoe moet dat dan,quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Kan niet, echt geld is disabled in early release versie....
Deze man weet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Kan niet, echt geld is disabled in early release versie....
DOe ik ook niet, ik zeg alleen even dat ik hem jat omdat jij ook wel van mij gejat hebtquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo zeiken.
Waar maken jullie in godsnaam een probleem over, boeit het wie er een topic opent.. dit topic kennende zijn er nog zo'n 1500 te gaan;)quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zo zeiken.
Thiago Heleno is van 74 naar 53 pace gegaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
Matip ook echt een pace boost van 20 ten opzichte van vorig jaar
Volgens mij verheug je je meer op de nieuwe bronzen spelers dan op zaken als gameplay?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Thiago Heleno is van 74 naar 53 pace gegaan
De bronze pack method werkt nu nog niet want die Amerikanen zullen nu wel op bed liggen. Maar misschien dat het vanavond wel begint te werken
bemoei je er niet meequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waar maken jullie in godsnaam een probleem over, boeit het wie er een topic opent.. dit topic kennende zijn er nog zo'n 1500 te gaan;)
Aah kijk toch,quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:41 schreef Der_Rudi het volgende:
FIFA 13 Early Access will include FIFA Ultimate Team with the ability to play and trade but the ability to purchase packs with FIFA Points will not be available.
De Guzman en Ki CDMquote:
quote:
Rrrrrepostquote:
Suk > emnesquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Spits nog, maar die castaignos die ik had gekocht staat op mijn andere account en op deze heb ik nog maar 600c
Bloemenbakquote:
Dus als een vriend van mij Season Ticket neemt dan kunnen we op 2 PS3's de early access downloaden of hoe moet ik dat zien?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op de ps3 kan je elke aankoop op 2 ps3's activeren, misschien dat EA er een stokje voor heeft gestoken, maar het moet kunnen volgens Sony
laat ik mijn moeder doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef Roypsv het volgende:
hoe maken jullie zo snel een screenshot en posten jullie die ?
Dat vraag ik me dus ook al een tijdje af:pquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef Roypsv het volgende:
hoe maken jullie zo snel een screenshot en posten jullie die ?
Vrienden van mij waren ook een kijkje aan het nemen. Al die foto's van brandende meuk en kapotte ramenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je zag ook gewoon hekken en fietsen vliegen, geniaal XD
Technisch mogelijk, aangezien je ook kan gamesharenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dus als een vriend van mij Season Ticket neemt dan kunnen we op 2 PS3's de early access downloaden of hoe moet ik dat zien?
Ze gaan die ventjes wel hard aanpakken man, 11 uur was er een persconferentie. Ze komen je gewoon midden in de nacht, waar je ook woont van je bed lichten hahaquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vrienden van mij waren ook een kijkje aan het nemen. Al die foto's van brandende meuk en kapotte ramen
Dat zeiden ze alleen maar zodat mensen zichzelf gingen aangevenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ze gaan die ventjes wel hard aanpakken man, 11 uur was er een persconferentie. Ze komen je gewoon midden in de nacht, waar je ook woont van je bed lichten haha
En terecht, in de film Project X zag het er nog wel leuk uit maar ditquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ze gaan die ventjes wel hard aanpakken man, 11 uur was er een persconferentie. Ze komen je gewoon midden in de nacht, waar je ook woont van je bed lichten haha
Behalve als je seasonticket gekoppeld is aan je EA acountquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dus als een vriend van mij Season Ticket neemt dan kunnen we op 2 PS3's de early access downloaden of hoe moet ik dat zien?
Ik zou wachten tot de markt stabiel wordt. Dat heb je vanaf vanavond denk ik, dan spelen er veel meer mensen het spel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan ook geen winst maken,
spelers voor 200 - 300 coins lukt ook niet meer
zijn het nou serieus die autobuyers die dat allemaal opkopen ?
Denk jij dat het op een ander psn account te activeren is? Net zoals spellen enzo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Technisch mogelijk, aangezien je ook kan gamesharen
Geen proof?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zeiden ze alleen maar zodat mensen zichzelf gingen aangevenZe hebben geen proof
omdat je een ban hebt op de ps3 zekerquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik weer ben overgelopen.
Er zijn sowieso heel veel mensen die dat proberen, daarom vind ik het ook een veel te lang durende methode.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef Maver24 het volgende:
Dan gaan de prijzen omhoog, de markt wordt pas stabiel na een paar weken dat het spel uit is en dan daalt die lichtquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot de markt stabiel wordt. Dat heb je vanaf vanavond denk ik, dan spelen er veel meer mensen het spel.
Dit jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen proof?
Zo'n 20.000 filmpjes
Ja, heb ik ook met Payday gedaan, moet kunnenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Denk jij dat het op een ander psn account te activeren is? Net zoals spellen enzo.
Wordt errug lastig daar mensen op te arresteren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen proof?
Zo'n 20.000 filmpjes
Maar alle autobuyers kopen al die spelers op of zie ik dat verkeerd ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot de markt stabiel wordt. Dat heb je vanaf vanavond denk ik, dan spelen er veel meer mensen het spel.
Ik ook niet op dit moment, soms denk ik dat ik 1 heb gevonden en dan blijk ik die speler voor de normale prijs gekocht te hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
Ik kan echt geen koopjes vindenBij zilver dan, heb ook maar 8K
Je zegt het eigenlijk zelf al. Ik verheug me inderdaad op nieuwe bronzen spelers maar dan om ze te gebruiken. Ik heb vorig jaar in het begin maar weinig wedstrijden gespeeld omdat ik eerst goede teams en een goed aantal coins wilde hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij verheug je je meer op de nieuwe bronzen spelers dan op zaken als gameplay?
Niet alleen, de kans dat iemand sneller is is ook nog behoorlijk groot lijkt me. Toch zullen er wel behoorlijk wat autobuyers zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar alle autobuyers kopen al die spelers op of zie ik dat verkeerd ?
ik hoop het, 20eu op ander acc staan maar wil ticket wel op m'n main acc hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook met Payday gedaan, moet kunnen
Of er zijn 1000den mensen met dezelfde tactiek. Dan is er altijd wel 1'tje eerderquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar alle autobuyers kopen al die spelers op of zie ik dat verkeerd ?
die zouden ze moeten gaan verbieden man,quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet alleen, de kans dat iemand sneller is is ook nog behoorlijk groot lijkt me. Toch zullen er wel behoorlijk wat autobuyers zijn.
Season is 25 hequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik hoop het, 20eu op ander acc staan maar wil ticket wel op m'n main acc hebbenMaar misschien is het wel gelijk gelinkt aan je psn waar je het op koopt. Denk dat we er vanavond pas achter komen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
GuRBuH heeft hier 590K voor betaald.
yup, maar 20 wil ik er nog wel bij uitgeven. MAar ik laat het zitten als ik 40/50 op ma in acc moet gaan kopen. Met die 20 opd ie andere acc doe ik nu toch niks meer.quote:
Nee, gewoon clicknerds die nu er geen bid tokens meer zijn oneindig kunnen klikken i.p.v. 6x per uur.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:47 schreef Maver24 het volgende:
doei cheat enginetwitter:jpflathead twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 13:52:45For those of you who are already playing with #UTT13 I just discovered that if you try to post a trade for 100/150 the server will reject it reageer retweet
Heb je al, ongeduldige kutquote:
wuhaha serieus,quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
doei cheat enginetwitter:jpflathead twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 13:52:45For those of you who are already playing with #UTT13 I just discovered that if you try to post a trade for 100/150 the server will reject it reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
Okequote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef DutchSL het volgende:
150/150 kan wel, want ik heb een eredivisie bronze voor 150 BIN gekocht.
Ik ook, je kan er blijkbaar niet meer op zoeken in het spel zelf?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef DutchSL het volgende:
150/150 kan wel, want ik heb een eredivisie bronze voor 150 BIN gekocht.
Waar is die eigenlijk heen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Thorb het volgende:
Doei miljoenen coins
Dan maar weer Taiwo pricefixen
Dinamo Kievquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk heen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef Maver24 het volgende:
Muriel 4-1-2-1-2 voor 3k gekocht?, is dat een goede??
Kievquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk heen?
Ja, al hoop ik niet dat 3k inmiddels een lage prijs voor hem is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:55 schreef Maver24 het volgende:
Muriel 4-1-2-1-2 voor 3k gekocht?, is dat een goede??
Oh ja ik heb hem gezien tegen Monchengladbachquote:
Te Slim van EA, nou weten ze zeker dat als je het koopt, je de rest van je geld verneukt aan packsquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:57 schreef Fuszy het volgende:
fuck hee... twijfel over die season pass. Ben vanavond sowieso al niet thuis, maar dan is die toch nog niet klaar met downloaden. Gaat me meer om die pakjes dan de early acces. Al is eerder spelen ook wel grappig. Dat ik 40 euro moet dokken ipv 25 is denk ik het grootste probleem.
dat is dan zeker omgerekend naar Fifa Points ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
0,99 of 1,49 dacht ik. Met Season ticket gaat er nog 20% vanaf
Als er ook 20% in coins af zouden gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Pff, wel voordelig zo'n season pass danquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn sowieso veel minder shiny's. Wat er weer voor zorgt dat de shiny's zelf minder zeldzaam worden, omdat er nog steeds 1/3 van in een goldpack zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
Veel spelers die vorig jaar niet shiny waren zijn dit jaar wel shiny en vice versa
hopen dat fifa vanavond wel een beetje snel download dan..quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pff, wel voordelig zo'n season pass dan
Er zijn echt veel goede non-shinies dit jaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef vandermar het volgende:
Veel spelers die vorig jaar niet shiny waren zijn dit jaar wel shiny en vice versa
Hubocan-Bocchettiquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn echt veel goede non-shinies dit jaar.
In Rusland bv. zijn de drie beste CB's allemaal non shiny evenals de twee beste RB's en de twee beste CDM's
Zal er maar niet van uitgaan dat je vandaag kan spelen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hopen dat fifa vanavond wel een beetje snel download dan..
Mja, ik ga maar geen pass kopen. Twijfelde nog, maar het kan ook té gekquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PLAYSTATIONquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal er maar niet van uitgaan dat je vandaag kan spelen hoor
Niks mis met playstationquote:
Hoe duur is Ogbonna dan? Ik heb m gekocht voor 1300cquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:06 schreef DutchSL het volgende:
Of in de Serie A Asamoah-Nainngalon op CM/CDM en Ogbonna-Gamberini CB.
Ogbonna is nu nog heel duur, maar dat gaat nog hard naar beneden.. dan heb je gewoon een geweldige as van het veld voor bijna niets.
Wat een kutkopquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
Boetius zit ook in FUT terwijl hij nog nooit bij de selectie van Feyenoord heeft gezeten
Jawel eentje ;pquote:
Je hoeft er toch niet op te fappen ofzoquote:
Wat best veel is voor een non-shiny, daar kocht je hem vorig jaar als shiny ook voor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe duur is Ogbonna dan? Ik heb m gekocht voor 1300c
Allleen op de gaystaitonquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wow, is er zelfs een vanderwiel ajax versie. Hoe kan dat dan ??
EA is domquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wow, is er zelfs een vanderwiel ajax versie. Hoe kan dat dan ??
Kaboul ook, beetje jammer aangezien ik die allemaal nog moet kopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:09 schreef Fuszy het volgende:
Ben arfa is wel wat duurder geworden zeg
Weet ik nietquote:
Huidige prijzen beide ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kaboul ook, beetje jammer aangezien ik die allemaal nog moet kopen
Kaboul is dit jaar fucking goed. Reken er maar dat hij de nieuwe David Luiz isquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kaboul ook, beetje jammer aangezien ik die allemaal nog moet kopen
Als het spel op CD uit is! dan niet gelijk maar paar weken later ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:11 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer zullen de prijzen van de spelers een beetje het hoogst zijn?, pas na een paar weken of meteen vanavond al,
PAAR WEKEN, antwoord is al meerdere keren gegeven:Pquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:11 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer zullen de prijzen van de spelers een beetje het hoogst zijn?, pas na een paar weken of meteen vanavond al,
Met de xbox heb je hem zo binnen gehaaldquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal er maar niet van uitgaan dat je vandaag kan spelen hoor
Kaboul van 2.5k naar 4k (in 433 dan) en Ben Arfa weet ik even niet. Achja verder is alleen LLoris echt duur dus het is waarschijnlijk wel te doen met wat spelen en formatie kaartjes verkopen.quote:
Wss zal er vanavond ook al een stijging zijn, kijk maar naar de procent van spelers die hier een season pass hebbenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als het spel op CD uit is! dan niet gelijk maar paar weken later ofzo
Waarom denk je dat ik hem welquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kaboul is dit jaar fucking goed. Reken er maar dat hij de nieuwe David Luiz is
ja mag je ook wel verwachten aangezien je er geld voor betaald.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met de xbox heb je hem zo binnen gehaald
Ja maar niet op zijn hoogst, oesterquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wss zal er vanavond ook al een stijging zijn, kijk maar naar de procent van spelers die hier een season pass hebben(ik koop die niet btw
beetje onzin om 20 euro te betalen en dan weer 60 voor het hele spel)
hoeveel GB was de demo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja mag je ook wel verwachten aangezien je er geld voor betaald.Normaal gaat psn wel gewoon snel, alleen met de demo was het drama.
Alle dure spelers op een apart account zetten en je moeder het wachtwoord laten veranderenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:12 schreef Maver24 het volgende:
Verstandigst is dus om alle dure spelers gewoon te houden voor een tijdje, wow, dat wordt moeilijk
... Je kan toch al met wat winst verkopen, mosselquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar niet op zijn hoogst, oester
Daar loop ik ook op te azen ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hem wel
IF Gibbs stijgt hopelijk niet, dan koop ik die even volgend weekend.
Early acces is 6.2 GB iigquote:
Alles gewonnen van jouquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:14 schreef Fuszy het volgende:
HEYverdomme. Nu kan ik niet meer van rijst winnen en ben ik officieel de slechtste op de ps3. Op GJE na dan
Hahahaha, ja anders kom ik er waarschijnlijk aan, hahahquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alle dure spelers op een apart account zetten en je moeder het wachtwoord laten veranderen
Ja nou en, dat wordt toch niet gevraagd of wel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
... Je kan toch al met wat winst verkopen, mossel
Boeit me ook niets eigenlijkquote:
Jawel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Boeit me ook niets eigenlijk
We hebben ook maar 3 of 4 keer tegen elkaar gespeeld. Volgens mij liep het gelijk. Weet nog wel een keer dat ik tegen jouw MLS team speelde en ik met een vol goud team. Nipte 3-2quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Boeit me ook niets eigenlijk
Vind het in de gewone speltypes zelfs niet, walcott is echt ziekelijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben echt benieuwd of PAC echt minder belangrijk is in fut
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef over_hedge het volgende:
Geen idee meer eigenlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
We hebben ook maar 3 of 4 keer tegen elkaar gespeeld. Volgens mij liep het gelijk. Weet nog wel een keer dat ik tegen jouw MLS team speelde en ik met een vol goud team. Nipte 3-2
merkte met de demo dat je met minder snelle verdedigers toch spitsen goed kan bijhouden dus ik heb goede hoopquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:15 schreef over_hedge het volgende:
I know that feel broquote:
H2h 12 was Mertesacker ook een goede verdediger, maar in FUTquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
merkte met de demo dat je met minder snelle verdedigers toch spitsen goed kan bijhouden dus ik heb goede hoop
Ja, veel commentators op youtube die fifa 13 al gespeeld hebben zeiden het ook. Maar niemand heeft nog fut gespeeld. Dus is lastig te zeggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
merkte met de demo dat je met minder snelle verdedigers toch spitsen goed kan bijhouden dus ik heb goede hoop
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef laucas het volgende:
http://nl.twitch.tv/thrizy
Gaat nu met Feyenoord spelen
Aantal GB verder niets:pquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
Als je een xbox koopt he, waar moet je op letten?
25 uur 3 minuten 59 sec.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef Roypsv het volgende:
hoelang denken jullie dat het downloaden vanavond duurt?
Minimaal 60GB geheugen (dus niet de Arcade, ook vanwege RROD) verder dat er niet mee gekloot is (ingeval van tweedehands)quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef Fuszy het volgende:
Als je een xbox koopt he, waar moet je op letten?
Heb je geen nieuwere versies net als op de ps3? Dat je die phat, slim etc. Op de eerste versie van de phat kon je bijvoorbeeld ps2 spellen spelen.quote:
2x de helftquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef Roypsv het volgende:
Lang op de ps3.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef Roypsv het volgende:
100mbitquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:20 schreef Snorrenbaard het volgende:
LIGT AAN JE DOWNLOADSNELHEID LAMLUL
IF Indiquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dit jaar eigenlijk op een IF Schaken als LW met 70 shooting ofzoEn een IF Achahbar, IF Clasie, IF Vilhena, IF Indi, IF De Vrij, IF Janmaat, IF Mulder, IF Verhoek, IF Pelle, IF Fernandez, IF Nelom
anderlegt is slegt manquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef stoereboii het volgende:
Elke gouden speler in de Pro league speelt bij Anderlecht
Er zijn inderdaad verschillende modellen, ik zou voor Elite (heb ik zelf) of Slim (nieuwste, deze heeft ook draadloos ingebouwd) gaan. Weet even niet met welke je oude xbox spellen af kan spelen, maar dat zal je toch niet doen denk ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je geen nieuwere versies net als op de ps3? Dat je die phat, slim etc. Op de eerste versie van de phat kon je bijvoorbeeld ps2 spellen spelen.
Je piept wel anders als je tegen Geluid speeltquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Rijst het volgende:
Trouwens op de xbox kan ik lekker potjes gaan spelen zonder gezeik over swettie gools
Crookk gaat steeds zeggen van: 'dat mocht je wel sweaty doen hoor'. Dat is pas irritantquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Rijst het volgende:
Trouwens op de xbox kan ik lekker potjes gaan spelen zonder gezeik over swettie gools
ik blijf sowieso wakker wat er ook gebeurd :pquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef KrAlex het volgende:
Ik denk met een snelle verbinding iets voor 23:59 al klaar met downloaden.
En dan tot de zon opkomt gamen!
Heb mijn normale xbox laatst verkocht dus die heb ik toch niet meerquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad verschillende modellen, ik zou voor Elite (heb ik zelf) of Slim (nieuwste, deze heeft ook draadloos ingebouwd) gaan. Weet even niet met welke je oude xbox spellen af kan spelen, maar dat zal je toch niet doen denk ik.
Ik ga hem vermijden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je piept wel anders als je tegen Geluid speelt
Stond in het lijstje wat ik je had gegeven. Kaboul (nieuwe Luiz)quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kaboul is dit jaar fucking goed. Reken er maar dat hij de nieuwe David Luiz is
100/8 is 12,5mb per sec. als de demo 6gb is duurt het dus ongeveer 480 seconden. Niet dat dit je gaat lukken ofzoquote:
Dom dat ik die niet bedacht hadquote:
Blocken in je lijstquote:
addicted:pquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik blijf sowieso wakker wat er ook gebeurd :p
Dat zegt hij altijd ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Crookk gaat steeds zeggen van: 'dat mocht je wel sweaty doen hoor'. Dat is pas irritant
Wat een bazige naamquote:
error midden in de nacht ;dquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik zet om 7 uur mijn download aan en kijken morgen ochtend wel
Vond die cross wel terecht. Eerste actie in de wedstrijd, maar die crosses kan je nog vrij makkelijk tegenhouden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
Ik zie het alweer, een cross abusende pisnicht
Ah oke, Elite wordt niet meer verkocht volgens mij, denk alleen nog de slim. Tenzij 2e hands.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb mijn normale xbox laatst verkocht dus die heb ik toch niet meer. Even kijken hoeveel ik per maand ga verdienen en dan misschien een xbox kopen
TE VETquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef vandermar het volgende:
Ik zie het alweer, een cross abusende pisnicht
Gelkukkig, niet dat ik veel H2H speel, trage gameplayquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
TE VET
Ze safen de squad, oh hij heeft het nu zelf ook door
de wat ??quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
TE VET
Ze safen de squad, oh hij heeft het nu zelf ook door
Misschien is dat wel tijdelijk, om te stimuleren dat er veel gehandeld wordt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, gewoon clicknerds die nu er geen bid tokens meer zijn oneindig kunnen klikken i.p.v. 6x per uur.
Ik vind het altijd wel leuk, maar ik vind het altijd bloedirritant als er iemand raged als ik vroeg scoor dat ik dan de hele opstelling weer moet veranderenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelkukkig, niet dat ik veel H2H speel, trage gameplay
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef Rijst het volgende:
Ik heb echt een hekel aan jullie......
Ik wilde me xbox gaan verkopen, stuurt er een vent mij: Ik zou graag alleen de xbox met kabels willen en de wireless adapter.. wtfquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah oke, Elite wordt niet meer verkocht volgens mij, denk alleen nog de slim. Tenzij 2e hands.
Zelfs ik own jou nuquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef Rijst het volgende:
Ik twijfel ook nogquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar al jullie posts over early acces wil ik er ook 1.Ga er wrs 1 halen ook zo.
No one lovequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef Rijst het volgende:
I know that feel broquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar al jullie posts over early acces wil ik er ook 1.Ga er wrs 1 halen ook zo.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Door al jullie posts over early acces wil ik er ook 1.Ga er wrs 1 halen ook zo.
Ja, maar jij zit op de xbox en ik op de ps3. Ik moet 40 euro dokken voor die kut passquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon doen? Samen.... #YOLEAUU
Ik heb em ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
DOE HET NIET RIJSTBALLLLLLLLL IK STEUN JEquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je bakkesquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:27 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
Ik heb em ookKunnen we clubben vanavond
Ik vind het ook vertieft dat je geen win krijgt als je de 1-0 maakt in de 3e minuut en je tegenstander quit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk, maar ik vind het altijd bloedirritant als er iemand raged als ik vroeg scoor dat ik dan de hele opstelling weer moet veranderen
Ja dat is ook gayquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het ook vertieft dat je geen win krijgt als je de 1-0 maakt in de 3e minuut en je tegenstander quit.
2x 0,5quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Voor hoeveel zal Gerndt ongeveer gaan?
Geen idee, maar het is een leuk koppel met Guidettiquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Voor hoeveel zal Gerndt ongeveer gaan?
Ff biedenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:29 schreef Vijf_voor het volgende:
KUTAPP Ik zet m'n Ajaxwiel er voor 150c op
Dat is in FUT met toernooitjes ook zo, mag je lekker de 1ste ronde oid. nog een keer spelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het ook vertieft dat je geen win krijgt als je de 1-0 maakt in de 3e minuut en je tegenstander quit.
In 12 was dat nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat is in FUT met toernooitjes ook zo, mag je lekker de 1ste ronde oid. nog een keer spelen
Ik heb 1,1quote:
Niet toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat is in FUT met toernooitjes ook zo, mag je lekker de 1ste ronde oid. nog een keer spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |