Nice fit brah!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:59 schreef Sinji het volgende:
Vriendin helpen in haar winkel
[ afbeelding ]
Ik vroeg me af of je eigenlijk ook een kattentattoo hebt of wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nice fit brah!
Vandaag lekker casual, genieten van een van de laatste lekkere dagen wsl. Ontour x Lee 101 raw x Fret Click.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nice fit brah!
Vandaag lekker casual, genieten van een van de laatste lekkere dagen wsl. Ontour x Lee 101 raw x Fret Click.
[ afbeelding ]
Neuh maar die gaat er vast nog wel komenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je eigenlijk ook een kattentattoo hebt of wat?
Dat kattebakje maakt het toch wel afquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nice fit brah!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat kattebakje maakt het toch wel af
Jij was toch ook diegene op lb die het had over die tattoo van een kat met afgehakte tenen enzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Neuh maar die gaat er vast nog wel komen
Fret Clicksquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nice fit brah!
[ afbeelding ]
Ja dat was net voordat ik een nieuwe woning moest zoeken in het centrum van Utrecht particulier en daardoor gelijk 2500 euro lichter wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:18 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Jij was toch ook diegene op lb die het had over die tattoo van een kat met afgehakte tenen enzo?![]()
Wat is daarvan gekomen? Was serieus benieuwd naar het resultaat.
En dank @ angel-joy en michhas
Idee blijftquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Atta-boy het volgende:
Ah ok jammer. Wil je die nog zetten of is het idee van de baan nu?
Nice! Waar is dat jasje van? Super vetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:18 schreef Keustermans het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe winterjas nodig maar deze heb ik kunnen scoren voor ¤20 dus ja
Ik denk dat die met bont mooier is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe winterjas?
Is het vuilniszak achtig?
Merk: versano Milan, nieuwste collectie, bont heb ik er afgehaald omdat ik datvind, misschien als het super koud wordt in de winter.
[ afbeelding ]
Kreeg het gratis van mijn baas
Ooh nu ik beter naar de stof kijk zie ik het inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:24 schreef Atta-boy het volgende:
Is idd burgundy, maar is m'n vest![]()
Heb ook een burgundy jas though.
Zou geven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:59 schreef Sinji het volgende:
Vriendin helpen in haar winkel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |