VV Haren had ik ook gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef 16meter het volgende:
ik d8 al dat t de hooligans ware
groningen of veendam??!
real? kk vies komen ze helemaal hier heenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag er één met een Real Madrid trainingspak op de foto's
woo waren er zelfs spanjelanders aan het fechte??quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
real? kk vies komen ze helemaal hier heen
ik mocht real al niet... maar nu...
Kutspanjolen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
Want dat lost iets op wil je zeggen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef Dale. het volgende:
En nog steeds begrijp ik niet waarom de Nederlandse politie gewoon soms niet met rubberen kogels schiet.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
woo waren er zelfs spanjelanders aan het fechte??
Nou, de passie waarmee jij hier loopt te verkondigen dat hooligans er natuurlijk helemaal niks mee te maken hebben. Ondanks het feit dat er vanuit verschillende bronnen aanwijzingen zijn dat die groep er dus wel degelijk mee te maken heeft.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Ik klik wel altijd een paar vinkjes aan hoor als ik een feest maakIemand die niet uitgenodigd is hoeft niet uitgenodigd te worden en hoeft ook niet te zien dat er een feestje is waarvoor hij niet uitgenodigd is
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef 16meter het volgende:
[..]
ga weg paul jij bent dik net als juicyhil
Ja, die rubberen kogels doen fucked up pijn, met stokken slaan voel je niet zo veel van eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want dat lost iets op wil je zeggen?
Onzin. Dat is hoe je het zelf instelt maar het staat vanzelf gewoon op vrienden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:17 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Het staat op vrienden van gasten
Ga er met je muis opstaanquote:
Er zullen vast wel een paar tussen hebben gezeten ja, net als mensen die op hockey zitten of de hele dag gamen. Ik snap niet zo hoe dat relevant is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:18 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nou, de passie waarmee jij hier loopt te verkondigen dat hooligans er natuurlijk helemaal niks mee te maken hebben. Ondanks het feit dat er vanuit verschillende bronnen aanwijzingen zijn dat die groep er dus wel degelijk mee te maken heeft.
Ga er eens met je muis opstaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Onzin. Dat is hoe je het zelf instelt maar het staat vanzelf gewoon op vrienden.
Wat moet ik doen met mijn muis?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Ga er met je muis opstaan
Alleen als je alleen genodigden selecteert dan kunnen alleen de mensen die uitgenodigd zijn het zien
zooo die gasten gebruiken te veel pepquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef Godshand het volgende:
Een echt intelligente indruk maken de feestgangers niet..
Die 3 gasten hier vooraan
[ afbeelding ]
Mensen die de hele dag gamen gaan niet opeens de straat op om te rellen. Dat is de relevantie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zullen vast wel een paar tussen hebben gezeten ja, net als mensen die op hockey zitten of de hele dag gamen. Ik snap niet zo hoe dat relevant is.
dat vv haren heeft echt sicke gaste joh die slaan je zo nokkie geen wonder dat uit hand is gelopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:20 schreef 16meter het volgende:
groninge en veendam hooligans met steun van vv haren
is net bevestigt door rtv noord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |