Eigen risico, je stuurt het wss wel naar hetzelfde adres dus daar kunnen ze het evt aan zien.quote:Op maandag 24 september 2012 10:22 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Zou het dan veilig zijn om via een proxy iets te bestellen want dan ken ik nog ff wat muismatjes halen
Gewoon doen. Ik bestel bij meer shops met meerdere accounts om er voordeel uit te halen. Wat is het risico nou hiervan? Dat je 2 dollar kwijt bent?quote:Op maandag 24 september 2012 10:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Eigen risico, je stuurt het wss wel naar hetzelfde adres dus daar kunnen ze het evt aan zien.
Verschilt per shop, sommige shops willen niet via eCheck betaald worden (bank overschrijving). Wat je dan moet doen is eerst even geld op je paypal over laten schrijven en vervolgens betalen.quote:Op maandag 24 september 2012 12:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
Probeerden net via Banggood iets te bestellen maar via de Checkout by PayPal (en dan inloggen) blijft hij vragen om een cc toe te voegen.
Is dit een verplichting? Ik heb wel een cc maar me neefje niet.
Ja ik dacht al dat het met saldo te maken had.quote:Op maandag 24 september 2012 12:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Verschilt per shop, sommige shops willen niet via eCheck betaald worden (bank overschrijving). Wat je dan moet doen is eerst even geld op je paypal over laten schrijven en vervolgens betalen.
http://bit.ly/PQw2Zxquote:Op maandag 24 september 2012 12:47 schreef Guul het volgende:
Eens iets anders...
Heeft er al iemand ervaring met auto-lampen uit China?
Dus bv xenon verlichting ombouw e.d.?
Die website is wel erg duur in vergelijking met andere webshops..quote:Op maandag 24 september 2012 12:30 schreef TimKuik het volgende:
Laatst 2 maal iets besteld via www.sourcingmap.com , beide pakketjes in 1 dag verstuurd (waarvan 1 pakketje met een stuk of 10 producten) en vervolgens binnen 5 dagen binnen gehad! Redelijk netjes voor een Chinese webshop vind ik zelf.
Weet iemand een chinese webshop waar ik T-shirts/Vlaggen/Banners kan laten bedrukken?
Hmm, dat is inderdaad wel een groot verschil. Ik heb zelf electrische componenten besteld, wat ik wel redelijk geprijsd vond.quote:Op maandag 24 september 2012 12:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://bit.ly/PQw2Zx
alstu, zijn destijds een aantal mensen geweest die goedkope setjes hebben gehaald
[..]
Die website is wel erg duur in vergelijking met andere webshops..
even snel een product van frontpage gepakt:
http://www.sourcingmap.co(...)=image&utm_source=hp
bij die gasten 7.19$
http://www.tmart.com/Blue(...)qAXQnEetPv7OVu3rWVRw
bij bijv tmart: 2,08$
![]()
![]()
![]()
Bedrukken van dingen adviseren we altijd, www.artscow.com
toch denk ik dat je ook wel eens kan kijken bij nederlandse bedrijven als www.drukwerkdeal.nl
die zijn ook nog niet eens zo gek duur, je hebt zeker kwaliteit, en je hebt het snel binnen..
Die is nog niet eens uit man.. das die met 1080 resolutie scherm toch?quote:Op maandag 24 september 2012 13:16 schreef mabo11 het volgende:
Weet iemand waar ik de oppo find 5 kan kopen?
Dit moet de beste telefoon op dit moment zijn en is gemaakt door chinezen maar komt wss niet op de europese markt.
Welkomquote:Op maandag 24 september 2012 15:53 schreef Painore het volgende:
Mijn eerste berichtje op Fok!![]()
Doe al jaren aan China shopping, zowel grote als kleine orders. Laatst ontvangen pakketjes uit China zijn een Awei ES900i, de Brainwavz Beta en een Curren klokje voor erbij. Onderweg zijn: natuurlijk een leuke gadget van Artscow voor $0.99, een 'watch band pin remover' en een Jinhao 250. Ook nog wat items van Taobao via Mistertao.com.
Ik ben nu eens aan het kijken naar de Android stickies/kastjes. Filmpje downloaden en meteen afspelen, ideaal! Er zijn er echter zoveel, en nergens vind ik echt een duidelijke bevestiging van de werking met 1080p films.
Het idee is om de/het stick/kastje aan te sluiten via HDMI op een HD receiver, welke het geluid doorgeeft aan de surround opstelling en het beeld naar de beamer. XBMC zou ideaal zijn, maar ik lees overal dat het nog niet echt lekker werkt. Ook lees ik gemengde berichten over 720p/1080p beeld met MXPlayer, zijn er hier mensen die kunnen bevestigen dat het met hun stick wel lekker werkt?
Ik ben er wel al achter dat de MK802 niet aan mijn wensen kan voldoen, maar hoe zit het met die nieuwe UG802 en de MK808? Draait XBMC lekker met 1080p 5.1 videomateriaal? Zo niet, werkt het met MXPlayer wel? Of eventueel BSPlayer? Of met?? Zijn er kastjes die beter presteren dan de MK808/UG802?
Alvast bedankt!
Ps. binnenkort ook maar eens een leuk helikoptertje scoren.![]()
Van wat ik begreep werd hij erg heet, vooral bij het afspelen van hoge resolutie videoformaten. Ook begreep ik dat hij erg veel moeite had met 1080p en dat XBMC niet lekker werkt?quote:Op maandag 24 september 2012 16:28 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Welkom
Op wat voor manier komt de Mk802 niet aan je wensen voldoen? Geen 5.1? want 1080I doet hij toch wel afspelen?
XBMC is inderdaad nog niet volledig geport voor Android.quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef Painore het volgende:
[..]
Van wat ik begreep werd hij erg heet, vooral bij het afspelen van hoge resolutie videoformaten. Ook begreep ik dat hij erg veel moeite had met 1080p en XBMC niet lekker werkt?
XBMC met die externe player werkte toch wel (redelijk) goed? Daarnaast ga ik dat ding (voor die 30 dollar) gewooon open halen en een heatsink op plaatsen (Deze: http://www.priceangels.co(...)ece-Set--s73177.html)quote:Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef Painore het volgende:
[..]
Van wat ik begreep werd hij erg heet, vooral bij het afspelen van hoge resolutie videoformaten. Ook begreep ik dat hij erg veel moeite had met 1080p en XBMC niet lekker werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |