quote:
De 9958 en 911 zijn beiden ongeveer gelijkwaardig. Er zitten een paar kleine verschillen in de besturing en onderdelen. De 9958 bevalt hier goed en schijnt iets makkelijker te zijn in leren dan de 911. Maar Shiz had als ik het goed herinner het antwoord al gegevenquote:Op zondag 23 september 2012 20:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Kom net wat euro's tekort...
ff 2 dagen wachten dus met inlossen.
Dan gelijk ook maar die Heli bestellen. Zal wel even een bericht doen om te kijken of ik nog een korting kan krijgen bij hem (banggoods).
ik wacht nog ff shiznuts zijn antwoord af waarom de 911 boven de 9958.
Me neefje wil dezelfde halen als ik en die vertrouwt me blindelings... dus beetje jammer als ik hem opzadel met troep
Ja dan ga ik voor de 911... wordt wel me eerste helikopter.. maarrrr hij is iets goedkoper.quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De 9958 en 911 zijn beiden ongeveer gelijkwaardig. Er zitten een paar kleine verschillen in de besturing en onderdelen. De 9958 bevalt hier goed en schijnt iets makkelijker te zijn in leren dan de 911. Maar Shiz had als ik het goed herinner het antwoord al gegeven
$32???? waar zit het addertje onder het gras??quote:Op zondag 23 september 2012 19:35 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kijk eens bij priceangels of mcbub die zijn over het algemeen wel redelijk snel.
[..]
Waar heb je de mele-muis gekocht? Is wel lekker voor bij mijn MK-802http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
Wat hoezo Hitlerquote:Op zondag 23 september 2012 20:59 schreef monkeybrain het volgende:
Ook maar een muismat gehaald bij artscow![]()
Ik wilde een Hitler afdruk doen maar toch maar voor Bruce Lee gekozenAls de koffiekop in de aanbieding komt is Hitler aan de beurt
![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 21:04 schreef marco_sire het volgende:
[..]
$32???? waar zit het addertje onder het gras??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee maar ik heb 45 dagen om dat af te wachten
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zondag 23 september 2012 21:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]Die dingetjes waren eerst rond de 60 dollar toch?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee maar ik heb 45 dagen om dat af te wachten
32 dollar is dan een mooie prijs
Pandawill bied hem aan voor 45 dollar (goedkoopste chinese webshop volgens chinaprices.us)
http://www.pandawill.com/(...)=killger&pclid=24265Vooral YouTube filmpjes kijken over de helikoptertjes, kan je zien wat je krijgtquote:Op zondag 23 september 2012 20:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Kom net wat euro's tekort...
ff 2 dagen wachten dus met inlossen.
Dan gelijk ook maar die Heli bestellen. Zal wel even een bericht doen om te kijken of ik nog een korting kan krijgen bij hem (banggoods).
ik wacht nog ff shiznuts zijn antwoord af waarom de 911 boven de 9958.
Me neefje wil dezelfde halen als ik en die vertrouwt me blindelings... dus beetje jammer als ik hem opzadel met troep![]()
Heb niets anders gedaanquote:Op zondag 23 september 2012 21:14 schreef nodig het volgende:
Vooral YouTube filmpjes kijken over de helikoptertjes, kan je zien wat je krijgt
EDIT:quote:Op zondag 23 september 2012 21:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb niets anders gedaan
Het vliegt allemaal.
Die "RC 430 heli" << zoekterm youtube..
De 9958 is niet (veel) langzamerquote:Op zondag 23 september 2012 21:29 schreef nodig het volgende:
Dit filmpje deed mij overtuigen: Dat ding stijgt rete snel op
[..]
EDIT:
Is zoiets fijn om achter de televisie te hangen? Soort sfeerverlichting achtig iets? Is zoiets veilig uit China? Iemand ervaringen hiermee
http://www.**********.com/product158905.html
Ik heb me eigenlijk ook helemaal niet zoveel in die 9958 verdiept verder, nadat ik gelezen had dat ze bijna gelijk aan elkaar waren en de V911 iets meer een uitdaging was leek me dat toch iets leukerquote:Op zondag 23 september 2012 21:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De 9958 is niet (veel) langzamer
Zoals RobertNL al zei: AWEI ES800M. Voor meer oordopjes: klik.quote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef BottleAfterBottle het volgende:
Ik wil goedkope oortjes van redelijke kwaliteit.
Gewoon vragen.quote:Op zondag 23 september 2012 19:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste helikopter... Ik heb daar meer over gelezen idd die 911 maar waarom zou je die nemen over de 9958? Kwa prijs ligt hij iets hoger dacht ik.
het gaat om 1 exemplaar, zou het dan nog lukken een kleine korting te krijgen?
Lenovo N5901 is een veelgebruikte daarvoor. Misschien iets?quote:Op zondag 23 september 2012 21:25 schreef Gutz het volgende:
Ik zoek ook nog een wireless keyboard voor m'n UG802 met muis functie trackball of touchpad. Iemand nog een aanrader?
Hmm, leuk ding. Even kijken of china ook de N5902 kan leveren, Backlit is wel handig.quote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lenovo N5901 is een veelgebruikte daarvoor. Misschien iets?
Ach so. Voor zulk soort dinkies ook ff op Techmoan kijken:quote:Op zondag 23 september 2012 23:05 schreef Gutz het volgende:
[..]
Hmm, leuk ding. Even kijken of china ook de N5902 kan leveren, Backlit is wel handig.
MK802?quote:Op zondag 23 september 2012 20:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mk-802 + Measy RC11 = 45 euro!
Daarnaast ook nog een HDD caddy en external enclosure voor de Blu-ray onderweg.
PS: Zie dat de controller bij deze verkoper wat duur is, maar hij is overal voor rond de 12 euro te krijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:26 schreef yorkick het volgende:
Vroeg er in het vorige topic over; PS3 controllers.
Heb omdat er beetje haast mee was deze besteld vorige week:
http://www.ebay.nl/itm/WI(...)9c003#ht_4784wt_1113
Controller vanavond uitgebreid getest en werkt prima. Is stevig en speelt prima. Start en select knopjes zijn wat stroever en het geheel ziet er iets minder uit, maar voor het geld een goeie deal.
(Komt uit UK, maar chinees product).
Ja via ander ip + email.quote:Op maandag 24 september 2012 10:17 schreef wesselbraaksma het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om die muismat meerdere keren te bestellen (nog een account op arscow aanmaken ofsu)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |