quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:50 schreef Lady-Morgana het volgende:
[..]twitter:Politie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:05:43pls RT Foto's of filmpjes van #Haren #projectX? Upload ze op http://t.co/mj1Ic9Bp. Help ons relschoppers te herkennen. reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Gewoon een screenshot maken en naar de politie sturen.
Ik heb gekeken op www.politie.nl en je kan daar alleen aangifte doen als de dader niet bekend isquote:
Ja dat kan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:49 schreef MrBaas het volgende:
Ik las op FaceBook gisteravond dat een FaceBook "vriend" van mij naar Haren ging. Nu zie ik dat hij een foto heeft van een verkeersbord die hij in Haren gejat had op FaceBook heeft staan. Kan ik hiervan online aangifte doen bij de politie of is dat niet mogelijk?
http://www.nationale-recherche.nl/quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:52 schreef MrBaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb gekeken op www.politie.nl en je kan daar alleen aangifte doen als de dader niet bekend is
Haaren???quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Reactie van een SP-kamerlid:Wat een simpele ziel.twitter:paululenbelt twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 02:06:11Hmmm, #VVD en #PvdA hebben #Haaren niet eens onder controle. Hoe moet het dan met veiligheid in het land met Rutte-Samsom ;-) reageer retweet
Nee, dat kan alleen als de dader niet bekend is. De dader is wel bekendquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja dat kan.
http://www.politie.nl/Aangifte/
Sowieso even de foto kopieren, straks haalt hij hem er vanaf en dan heb je niks meerquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:53 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen als de dader niet bekend is. De dader is wel bekend
Alleen via facebook dus niet in het echt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:53 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen als de dader niet bekend is. De dader is wel bekend
Ik ken die gast, weet ook waar hij woontquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Alleen via facebook dus niet in het echt.
Facebook is niet echt...? Gister is het tegendeel bewezen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Alleen via facebook dus niet in het echt.
Dan doe je gewoon of dat niet zo is en meld je alleen dat hij wel wat lijkt op die persoon?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:56 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik ken die gast, weet ook waar hij woont
Gooi z'n ruiten in, weet hij ook hoe dat voelt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:56 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik ken die gast, weet ook waar hij woont
Het profiel kan vals zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Facebook is niet echt...? Gister is het tegendeel bewezen...
Stuk echt, maakt ook echt indruk hè zo'n struik die een paar meter van je neerkomtquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Je zal jezelf maar zo terugzien op tv:
[ afbeelding ]
huh?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou dan moet je niet janken als je geknuppeld wordt of gewond raakt omdat je graag een nieuwe facebook foto wil hebben omdat je erbij was.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
Triestquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[ afbeelding ]
Lieverd, er zijn nu eenmaal wetten waar ook overheden zich aan dienen te houden. Dus zonder noodverordening doe je niet zoveel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou toch op met je rechten, het gros had waarschijnlijk nog nooit van Haren gehoord voor vorige week.
Dit was gewoon primair om rottigheid uit te halen of anderen rottigheid te zien uithalen.
Ze hadden er verder niets te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |