SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
TheFast0ne (TheFastOne)
Met zon US season pass loopt je game halverwege dinsdag af ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:23 schreef Toefjes het volgende:
Maar niemand met een season pass voor de USA die de eerste indrukken kan delen dus?
Ja, is zo, toch heb ik mensen hier er over gehoord. Ga jij morgenavond al beginnen met Fifa?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Met zon US season pass loopt je game halverwege dinsdag af ofzo
Als ik morgen dat feestje in Ahoy niet had, had ik denk ik ook wel meegedaan met de voorpretquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:25 schreef JacobDubbel het volgende:
Morgen gaat het ook 6 uur duren voordat download binnen is of server crashed
Beginnen met downloaden jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, is zo, toch heb ik mensen hier er over gehoord. Ga jij morgenavond al beginnen met Fifa?
Jij gaat gewoon de Vengaboys zienquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik morgen dat feestje in Ahoy niet had, had ik denk ik ook wel meegedaan met de voorpretIk snap wel de drang die sommigen hebben
Back to the 90'squote:Op zaterdag 22 september 2012 03:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik morgen dat feestje in Ahoy niet had, had ik denk ik ook wel meegedaan met de voorpretIk snap wel de drang die sommigen hebben
Haha, ja dat soort muziek inderdaad. Geloof ook nog Paul Elstak, kaartjes gekocht via vakantieveilingen : 4 euro per stukquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon de Vengaboys zien
Haha, Brasil!quote:
E-Roticquote:De line-up:
Outhere Brothers (Don't stop Wiggle Wiggle)
Paul Elstak
E-Rotic (Max don't have sex..)
Vengaboys
Dune
Twenty 4 Seven
Flamman&Abraxas
Jeroen van Inkel (presentatie)
Stage Dancers
F&A, Paulquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
E-Rotic![]()
Die clips op TMF.. daar heb ik mijn onschuld verloren
Die is dan ook al best lang doodquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:40 schreef DutchSL het volgende:
Jammer dat deze eindbaas niet komt:
Die heb ik volgens mij best wel vaak gebrand, hoesje printen, en dan voor 7,50 (gulden) verkopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:39 schreef DannyDeko het volgende:
Kennen jullie die verzamelcd's nog die elk jaar itkwamen? Megadance ##
Ik kocht ze elk jaar
Toen al flink aan het handelen dus :pquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij best wel vaak gebrand, hoesje printen, en dan voor 7,50 (gulden) verkopen
44 maar gewordenquote:
Ik heb Hitzone 3 hier nog ergens. Dat nummer van de vengaboys De daar o staat heb ik destijds echt grijs gedraaid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:46 schreef GuRBuH het volgende:
Eerste CD die ik kocht was Hitzone 7. Guano Apes skipte ik toen altijd, terwijl ik het nu wel een tof nummer vind. Voordat ik op internet met echte muziek in aanraking kwam was ik echt een poptrutje
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:47 schreef pascal08 het volgende:
Speciaal net voor jullie gemaakt.
[ afbeelding ]
Afroman ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:48 schreef Tim86 het volgende:
Respect to the man in the icecream van
Zoveel onelinersquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:48 schreef Tim86 het volgende:
Respect to the man in the icecream van
Ach, we waren 11 en hadden zoiets nog nooit gezien.. hele overgang van Irene Moors en Telekids naar TMF met Fabienne en al die clipsquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:48 schreef Tim86 het volgende:
In mijn herinnering was die Liza van Captain Jack echt lekker...was even schrikken net toen bleek dat dit dus niet zo was
Ow? Dat is me helemaal ontgaan volgens mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:50 schreef DannyDeko het volgende:
Toef jij weet dit vast wel. Veronica bracht toen ook elke zoveel tijd een cd uit. En op de cover stond altijd een naakte jongedame.
Weet nog wel dat mn pa toen zon cd aan me gaf. Vond t maar beetje ongemakkelijk :p
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:50 schreef DannyDeko het volgende:
Toef jij weet dit vast wel. Veronica bracht toen ook elke zoveel tijd een cd uit. En op de cover stond altijd een naakte jongedame.
Weet nog wel dat mn pa toen zon cd aan me gaf. Vond t maar beetje ongemakkelijk :p
Die stond op hitzone 3 geloof ik!quote:
Deze wordt nog steeds helemaal stuk gedraaid. Bijna ieder jaar komt er wel weer een mix uit waar 'ie in zit.quote:
Was toen ook al 538 waar je het over hebt volgens mij..geniaal dat die reeks nog steeds bestaatquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:50 schreef DannyDeko het volgende:
Ook een van de beste trance hitsquote:Op zaterdag 22 september 2012 03:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze wordt nog steeds helemaal stuk gedraaid. Bijna ieder jaar komt er wel weer een mix uit waar 'ie in zit.
Hitzone 7quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die stond op hitzone 3 geloof ik!
Ff zoeken naar die veronica cds
Ik weet nog dat ik op m'n 4e verjaardag een stereotoren kreeg van m'n opa. Vanuit m'n racebed luisterde ik daarmee naar voorleescd's. Tot ik niet veel later de cd collectie van m'n pa ontdekte, wat een wereld ging er voor mij open toen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:50 schreef DannyDeko het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dit die mama appelsap?
Ja dus.
GJE begrijpt het wel, die draagt dezelfde schoenen als ik droeg in groep 7quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:58 schreef JacobDubbel het volgende:
Morgen denken Marcie/GJE :'' WTF hadden zei het over''
![]()
![]()
En dat is?quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GJE begrijpt het wel, die draagt dezelfde schoenen als ik droeg in groep 7
Nike Air Maxquote:
Casanovaquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hm, dan zal ik die ook wel hebben gehad
Deze tracklisthttp://nl.wikipedia.org/wiki/Hitzone_3
Gabbeeerruuuhhhhh1!!!1!!!quote:
Nummers 1,3 en 5quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hm, dan zal ik die ook wel hebben gehad
Deze tracklisthttp://nl.wikipedia.org/wiki/Hitzone_3
iddquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:00 schreef GuRBuH het volgende:
Dit vind ik nog steeds een moeilijk hard nummer
quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:02 schreef Tim86 het volgende:
Ik maak nog steeds vaak de blits op feestjes waarin ik als een zatte aap nog precies de teksten van Five en de Backstreet Boys weet mee te kunnen zingen![]()
Nacht van de nostalgie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HOI ALLEMAAL.Het is hier nog lekker actief. De jonkies slapen, eindelijk wat niveau?
Follow the leader, leader, follow the leader!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nummers 1,3 en 5En 11 is gewoon een classic.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nummers 1,3 en 5En 11 is gewoon een classic.
Dancehallquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Follow the leader, leader, follow the leader!!
Ja, is erg gezellig eigenlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HOI ALLEMAAL.Het is hier nog lekker actief. De jonkies slapen, eindelijk wat niveau?
Fuck dit vind ik zo'n irritant nummer.quote:
Haha, nee geen bal geraakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, is erg gezellig eigenlijkLekker gepooled?
Over kansloze humer gesproken:quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, nee geen bal geraakt.Lekker aan de bar gehangen.
Topavondje weer. Kansloze humor en slechte praatjes.
Wij luisteren op het werk verplicht SkyRadio, en daar draaien ze altijd van die nummers die we vroeger bij mn pa in de auto luisterden als we gingen zwemmen op zondag. Goede herrineringen, minder goede nummersquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Fuck dit vind ik zo'n irritant nummer.Hoorde ik altijd als ik naar zwemles ging in de auto.
Die CD heb ik helemaal grijsgedraaid, 1 van de betere cd's die ik ooit heb gehad. En dat blijft het wel, want ik koop geen cd's meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:06 schreef Lindgren. het volgende:
Om dan toch nostalgische gevoelens op te wekken.GIGI.
Kwam ik ook pas een jaar geleden ofzo achter.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:06 schreef DutchSL het volgende:
Hey verrek, Gabbertje is gewoon Ruben van der Meer
Heeeeerlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:06 schreef Lindgren. het volgende:
Om dan toch nostalgische gevoelens op te wekken.GIGI.
Dat was echt een koning ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die CD heb ik helemaal grijsgedraaid, 1 van de betere cd's die ik ooit heb gehad. En dat blijft het wel, want ik koop geen cd's meer eigenlijk.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Over kansloze humer gesproken:
Deze vond ik vroeger echt leuk(was dan ook wel pas 10)
wk 98quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:09 schreef DannyDeko het volgende:
Wie mij als eerst zegt welk groot toernooi dit HET nummer van was. Krijgt mijn fifa coins!
98!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:09 schreef DannyDeko het volgende:
Wie mij als eerst zegt welk groot toernooi dit HET nummer van was. Krijgt mijn fifa coins!
Hier moest ik in de 2e klas een dansje op doen voor muziek. Scarred for lifequote:Op zaterdag 22 september 2012 04:09 schreef Lindgren. het volgende:
Zo ken ik er nog wel een paar hoor.Klassiekertjes.
Heerlijk.
Ik heb toch geen coins om weg te geven. Ik ben toch gebanned met allesquote:
HAHAHHA ik was toen 6 en heb het beter onthoudenquote:
Jezus man, m'n hersenen uit 1996 worden ook weer wakker, krijg echt weer de beste herinneringen boven. Graag doorgaan hiermee!quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hier moest ik in de 2e klas een dansje op doen voor muziek. Scarred for life
Ik was 7, dus zoveel verschil is er niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:12 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
HAHAHHA ik was toen 6 en heb het beter onthoudenPrachtig toernooi voor de Kroaten , jammer dat 3e plek tegen Nederland was
Srnaquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:12 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
HAHAHHA ik was toen 6 en heb het beter onthoudenPrachtig toernooi voor de Kroaten , jammer dat 3e plek tegen Nederland was
Serieusquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik was 7, dus zoveel verschil is er niet.
Gewoon een puik nummer hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:12 schreef DutchSL het volgende:
Omg wat fout, dat ik me hier mee bezig hield
Echt de shit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:13 schreef GuRBuH het volgende:
Vroeger vond ik dit kut:
Toen was ik een mongool.
Haha, die wedstrijd zat ik op Kreta. In oranje korte broekje en shirt. Nederlaag wegdrinken, zei een vent aan de bar: Kom, we gaan naar de striptentquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:12 schreef JacobDubbel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:14 schreef Lindgren. het volgende:
Hier ga ik wat emoties mee losmaken.
Toevallig onderweg naar Antwerpen een oud CD gevonden met dit nummer eropquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:13 schreef GuRBuH het volgende:
Vroeger vond ik dit kut:
Toen was ik een mongool.
geniaal..was de hit op mijn eerste keer hockeytoernooiquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:12 schreef DutchSL het volgende:
Omg wat fout, dat ik me hier mee bezig hield
Hockey.quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
geniaal..was de hit op mijn eerste keer hockeytoernooi
quote:
Ik had de single van ik geloof die Best Friend. Daar moest je dan op wrijven en dan rook ie naar 'space'. (Eigenlijk gewoon pepermunt.) It tickles in my tummy, he's so yummy yummyquote:Op zaterdag 22 september 2012 04:14 schreef Lindgren. het volgende:
Hier ga ik wat emoties mee losmaken.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:17 schreef DannyDeko het volgende:
Iedereen klaar voor DE topper van mijn eerste 10 levensjaren??!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 04:17 schreef DannyDeko het volgende:
Iedereen klaar voor DE topper van mijn eerste 10 levensjaren??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |