erg he? Ik snap niet hoe dat spul kan denken 'kom we gaan lekker dat hele dorp verneuken'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Haren... serieus wat een trieste kankersjappies. Zo'n kneuterdorp compleet molesteren
Dan wordt het batsenquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdommeuh, nu zit ik bij brum thuis zonder dat ik iets kan lezen
ballen trappen .quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je zou daar maar wonen en in je woonkamer zitten terwijl de ramen worden ingegooid. Wtf doe je dan?!
een topic op Fok openen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als er een paar honderd man voor je deur staat?
ik kan het echt 6 x per week eten ofzo, zooo lekker.quote:
doen sommige mensen ook als je echt ergens allergisch voor bentquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik roep tegenwoordig vaak maar dat ik dus allergisch ben ervoor, omdat mensen je anders gaan "overhalen" om het te proberen
Either you hate it or you love it... Ik haat het echt big time, bah!
mijn vegetarisch etende zwager vroeg een tijdje geleden om iets vegetarisch qua eten. Kwam die doos eerst met zalm, vervolgens met kip aan zettenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
doen sommige mensen ook als je echt ergens allergisch voor bentretards
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn tante is ook vegetarisch maar eet wel vis
ik snap dat protest wel, maar niet dat mensen zichzelf dan vegetariër noemen.. want dat ben je dan simpelweg nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, als protest tegen de bio industrie snap ik het wel.
Nee, wat ze uit de zee vissen gaat op een normale manierquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Nou, als protest tegen de bio industrie snap ik het wel.
Drie dagen, het is rundergehakt. Ik heb t idee dat het iets bleker is dus mehquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe lang over datum? Is de kleur en geur nog goed?
Kotsend batsen werkt idd niet zoquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar ben bang dat ik ziek wordt en dan is Londen verpest
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
Drie dagen is lastig idd. Beter het zekere voor het onzekere nemen dan maar!
Daarom! Het ligt al in de prullenbakquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:54 schreef Mss het volgende:
Maar rundergehakt kost echt geen drol, dan zou ik het risico niet lopen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ik heb het zat aziaten zien doen op internet
waar besteld?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef Mss het volgende:
Mijn pc is er nog steeds niet. Twee weken geleden besteld
.
Ja maar ik moet nog veel doen en v&d is ver wegquote:
Ook een goedenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog veel doen en v&d is ver wegik kan t ook online bestellen en dan gratis laten bezorgen
Ja, eigenlijk wel. Morgen komt een van mijn beste vriendinnetjes terug naar een jaar abroad te zijn geweest, ik kreeg veel complimenten over dat ik er goed uitzie en afgevallen ben en sporten gaat lekker!quote:
die heb ik van de week vastgehad, ze zien er leuk uit maar vallen wat tegen qua materiaal en er kunnen voor mij iig niet genoeg pasjes inquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:18 schreef Mss het volgende:
Ik kom iedere keer bij deze uit: http://www.zalando.nl/pip(...)d-pi751c00d-302.html
Ik heb hem net besteld, ik ga het merken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
die heb ik van de week vastgehad, ze zien er leuk uit maar vallen wat tegen qua materiaal en er kunnen voor mij iig niet genoeg pasjes in
why u hap?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Blegh, kattenstaart is niet lekker.
Hij stak 'm eerst in mijn neus.quote:
Hij nodigde je uit om zijn anus te wassenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij stak 'm eerst in mijn neus.
priemquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
Stoere jas skjoe
En ohai ! I habe hotdogs ge-essen jongeuh !![]()
UND JETZT GUCKEN WIR NACH A-TEAM MIT GESICHT!!!
Thehehehe
Het zou me niet verbazen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij nodigde je uit om zijn anus te wassen
Peheheeh allen zeer truequote:Op zaterdag 22 september 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn spellingsuggesties als ik priem intik op telefoon:
Priemderp
Priemfaal
Priem
Tehehe
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is. Voor katten een uiterst amicaal gebaar.
Hebben ze bij de ah.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ook maar even een V&D bestelling en een Hema bestelling gedaan net
Nu nog op zoek naar Amerikaanse measuring cups, dat omrekenen naar grammen heb ik niet zo'n zin meer in
Ik heb alleen een kleine AH hier, die heeft ze nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben ze bij de ah.
Ik heb ze van een Amerikaan
Hell on earthquote:Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu wel enen fancy IKEA schoenenrek voor in de hal
IKEA op zondag
quote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef Mirjam het volgende:
http://www.manicureaddict(...)-hearts-2012_22.html
Ewwwquote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef Mirjam het volgende:
Wat een rare vorm he?quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Haha, Mirjam, ik zat daar ook al heel moeilijk te kijken. Die nagels.
De lakjes vind ik ook niet heel veel aan, maar die nagels!!
Uch, hier bij de Digros ook altijd. In die van Zaandam was het lekker rustig trouwensquote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik nog naar de jumbo ga. Dat is altijd zo'n hel op zondag.
Van de week zag ik ze met een gif groen lakjequote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja!! En vind ze ook wel heel lang hoor...
My eyesquote:Op zondag 23 september 2012 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Van de week zag ik ze met een gif groen lakje
http://1.bp.blogspot.com/(...)jo/s640/IMG_2085.jpg
Godsallemachtig, hoe kun je dit mooi vinden, en er mee lopen...quote:Op zondag 23 september 2012 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 september 2012 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
VANLOOOOOO!quote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef Mirjam het volgende:
Wat heb je nodig?quote:Op zondag 23 september 2012 19:21 schreef Diconnected het volgende:
Nergens ebooks kunnen vinden die je nodig hebt
Brrrquote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef Mirjam het volgende:
Oh ik heb nog bosbessenquote:Op zondag 23 september 2012 19:50 schreef Mirjam het volgende:
Lekker gegeten, groenters, kip en zilvervliesrijst, wajooo![]()
Voor straks stukjes mango uit de vriezer. Oh, wat ben ik fan van die doosjes bevroren fruit
ik vind die doosjes fantastisch, al is er wel weinig keus. In Duitsland kun je echt veel diegevroren fruit kopen heerlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 19:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh ik heb nog bosbessen![]()
Verveling eten!
Ja, hier is ook alleen maar een mix, bosbessen en aardbeien te koop.quote:Op zondag 23 september 2012 19:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vind die doosjes fantastisch, al is er wel weinig keus. In Duitsland kun je echt veel diegevroren fruit kopen heerlijk.
Jaquote:Op zondag 23 september 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
zou ik op moeten letten wat voor nagellak ik donderdag op doe?![]()
gesprek bij jumbo voor kassatrien
ik zou t wel doen. Ik ga vaak voor taupe,,of oudroze ofzo. Rustige kleuren. Als je dan eenmaal aangenomen bent boeit het niks meerquote:Op zondag 23 september 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
zou ik op moeten letten wat voor nagellak ik donderdag op doe?![]()
gesprek bij jumbo voor kassatrien
OPI over the taupe it isquote:Op zondag 23 september 2012 19:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou t wel doen. Ik ga vaak voor taupe,,of oudroze ofzo. Rustige kleuren. Als je dan eenmaal aangenomen bent boeit het niks meer
Gewoon een normale rustige kleur. Geen felroze en glitterbom.quote:Op zondag 23 september 2012 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja een creme/shimmer kan toch wel? nudes
Hebbikniequote:Op zondag 23 september 2012 20:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben, voor sollicitaties, heel erg fan van ORLY You're Blushing
Vernon God Little door DBC Pierre en Renegeration door Pat Barker. Kan geen goede download vinden want dan moet ik 100x doorklikken endezoquote:
Als je ze niet kunt vinden:quote:Op zondag 23 september 2012 20:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vernon God Little door DBC Pierre en Renegeration door Pat Barker. Kan geen goede download vinden want dan moet ik 100x doorklikken endezo
ebay vind niks lolquote:Op zondag 23 september 2012 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je ze niet kunt vinden:
http://www.ebay.com/sch/i(...)&_stpos=5283JT&gbr=1
http://www.ebay.com/sch/i(...)146&_osacat=0&_clu=2
Snie duur
Huhwat?quote:Op zondag 23 september 2012 20:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ebay vind niks lolmaar ik zal morgen wel ff in de bookshop op school kijken, geloof dat we het ene boek voor de helft moeten hebben gelezen op woensdag
ik krijg geen zoekresultaten van jouw linkjesquote:
Vreemd. Ik wel.quote:Op zondag 23 september 2012 20:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik krijg geen zoekresultaten van jouw linkjes
Rijst?quote:Op zondag 23 september 2012 20:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uhmz, ik heb om 7 uur gegeten en ik ging wat yoga dingeses dingen doen en toen kwam mn eten half omhoog. Nu wil ik om half 6 eten als ik woensdag om 20.00 yoga heb maar ik heb geen idee wat te eten. Iemand een voorstel voor een lichte maaltijd? Ik ben pas om 21.30 klaar en 22.00 thuis dus erna eten is ook geen optie. Hoogstens een boterham ofzo
Lijkt me nog te zwaarquote:Op zondag 23 september 2012 20:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja met kip en wat wokgroente ofzo
Ja of je maakt toast ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 20:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lijkt me nog te zwaarIk heb vet snel last van mn eten als ik iets ga doen en je moet vooroverhangen enzo dus ik houd t denk ik voor de eerste keer bij een salade iets
Het "what was I looking for"-effect op z'n best.quote:Op zondag 23 september 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
KUT ik ging iets googlen en op het moment dat google opent weet ik niet meer wat
Ik ook en ik heb een vest aanquote:Op zondag 23 september 2012 20:59 schreef Mss het volgende:
Ik heb de verwarming al aan, het is september.
Nu kan glitter nog!quote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
bruin/groen legerkleur creme zo laten of een prismatic erover knallen
Bij een blog winactie was er een goodie bag en twee troostprijsjes en ik heb een troostprijsje gewonnen.quote:
Wat leueuk!quote:Op zondag 23 september 2012 21:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij een blog winactie was er een goodie bag en twee troostprijsjes en ik heb een troostprijsje gewonnen.Die bestaat in ieder geval uit één Gosh lakje.
Is goedquote:Op zondag 23 september 2012 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, iets winnen is altijd leuk. Doe maar vertellen wanneer je het binnen hebt.
Ach gister probeerde de moeder van m'n beste vriend mij ook soort van te koppelen aan een gozerquote:Op zondag 23 september 2012 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Net vandaag dat met die jongen afgerond, vraagt een meisje dat ik ken of ik zin heb in een blind date.
Oh, ik wil best op een blind date hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 21:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ach gister probeerde de moeder van m'n beste vriend mij ook soort van te koppelen aan een gozerwel toffen gozert, ken hem al een tijdje haha. Maar voorlopig hoef ik even geen mannen
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 23 september 2012 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar doe ik toch nog niet aan.
Daarom juistquote:Op zondag 23 september 2012 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan ook zonder het gezeik van een relatie
Hmm. Het is voor mij iets wat ik iig wil bewaren voor in een serieuze relatie, en die heb ik nog nooit gehad. Dus dan houdt het al snel op.quote:Op zondag 23 september 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee maar bambi vind je dat niet erg?
Nou, ik ben al best ver gegaan.quote:Op zondag 23 september 2012 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
En doe je dan alles niet, of alleen de seks seks niet. En puur omdat het van je geloof niet mag of ook omdat je zelf zoiets hebt dat je het niet wil?
Ik heb er wel respect voor hoor, ik kan alleen mezelf niet indenken dat ik dat zelf zou doen
Maar wil je dan wachten tot je gaat trouwen of is een serieuze relatie genoeg?quote:Op zondag 23 september 2012 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik ben al best ver gegaan.Nog niet alles, bepaalde dingen vind ik ook nog 'eng'. Maar dan meer omdat het mijn persoonlijke grens is dan vanuit het geloof. Het geloof is wel de extra stimulans om het ook vol te houden, en een duidelijke reden om jongens daarin 'tegen te houden', zegmaar.
Ik vind wachten tot ik ga trouwen niet zo realistisch.quote:Op zondag 23 september 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar wil je dan wachten tot je gaat trouwen of is een serieuze relatie genoeg?
Ik vind dit interessantsnorry
Plus als de seks slecht is is dat meestal niet zo goed voor je relatie, beetje kut als je dan al getrouwd bentquote:Op zondag 23 september 2012 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind wachten tot ik ga trouwen niet zo realistisch.Dus ik ga voor mezelf uit van een serieuze relatie. Wat binnen die relatie de termijn is vind ik nog lastig.
Haha, geeft niks. Als er één ding is waarvan ik gewend ben het uit te moeten leggen is dit het wel.
Haha, ja daar maak ik me dan niet zo'n zorgen om hoor. Maar idd, dat zou ook wel rot zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Plus als de seks slecht is is dat meestal niet zo goed voor je relatie, beetje kut als je dan al getrouwd bent
Kijk je mee met me?quote:Op zondag 23 september 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
OH JA
Ik zou bijna m'n pauperseries vergeten.
Díe kijk ik dan weer net niet, maar zoveel pauperseries.quote:
Het is echt hilarisch, want acteurs die alles omver gooien.quote:Op zondag 23 september 2012 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Díe kijk ik dan weer net niet, maar zoveel pauperseries.
Haha daar heb je wel een puntquote:Op zondag 23 september 2012 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Plus als de seks slecht is is dat meestal niet zo goed voor je relatie, beetje kut als je dan al getrouwd bent
Ja nouja, er is al best veel gewoon gebeurd. Dit is voor mij wel een hele hoge grens. Maar mezelf kennende gaat het niet nog een jaar duren ofzo.quote:Op zondag 23 september 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha daar heb je wel een punt
Maar ben benieuwd Bambi, ik dacht ook altijd als ik een relatie heb en dan zoveel tijd minimaal wachten. Naja na een week was het allemaal gebeurd en toen had ik nooit iets met iemand anders gedaan.
Het gebeurt gewoon
Ja, ik vind het dus het belangrijkst dat het voor mij goed voelt en ik er vol op kan vertrouwen dat we van elkaar houden, dat het goed zit. En na wat voor periode dat is zie ik vanzelf wel.quote:Op zondag 23 september 2012 22:19 schreef Mss het volgende:
Ik vind dat wachten om het wachten met seks ook zo'n onzin. Als je er allebei aan toe bent, of dat nou na een uur, een dag of een jaar is, dan moet je het gewoon doen. Niet wachten omdat het 'zo hoort'.
Mja, dat lijkt me idd wel rot. Ik mis het zoenen al als ik een poosje niemand heb om dat mee te doen.quote:
Precies, die periode is voor de een korter als voor de ander. En niets doen waar je geen zin in hebt, maar ook vooral niet iets laten 'omdat het zo hoort'.quote:Op zondag 23 september 2012 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, ik vind het dus het belangrijkst dat het voor mij goed voelt en ik er vol op kan vertrouwen dat we van elkaar houden, dat het goed zit. En na wat voor periode dat is zie ik vanzelf wel.
Nee, precies. Uiteindelijk moet ik het kunnen verantwoorden aan mezelf en binnen mijn geloof. Maar niet aan anderen.quote:Op zondag 23 september 2012 22:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Precies, die periode is voor de een korter als voor de ander. En niets doen waar je geen zin in hebt, maar ook vooral niet iets laten 'omdat het zo hoort'.
Ik moet maar opzoek gaan naar een fuckbuddyquote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, dat lijkt me idd wel rot. Ik mis het zoenen al als ik een poosje niemand heb om dat mee te doen.
Je hebt aids, welkom bij de groep!quote:Op zondag 23 september 2012 22:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moet maar opzoek gaan naar een fuckbuddy
En volgens mij word ik ziek, heb last van m'n keel, praat nu raar, en heb het de hele dag al koud, maakt niet uit wat ik doe
Klopt. Maar ik heb zelf zoiets van, in de tijd van de Bijbel trouwde je op je 15de, dat is wel een heeel ander verhaal. Daarnaast staat er in de Bijbel dat je als getrouwd wordt gezien wanneer je seks hebt, daar hebben mensen toen vervolgens van gemaakt dat het pas mag als je getrouwd bent.quote:Op zondag 23 september 2012 22:35 schreef Mss het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het christelijke geloof niet heel veel ruimte biedt voor interpretatie. Seks voor het huwelijk wordt toch nog steeds niet echt op prijs gesteld?
quote:Op zondag 23 september 2012 22:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moet maar opzoek gaan naar een fuckbuddy
En volgens mij word ik ziek, heb last van m'n keel, praat nu raar, en heb het de hele dag al koud, maakt niet uit wat ik doe
Heeft er toevallig iemand vanochtend nog gereageerd op zo'n status van voor het weekend? Want dan springen ze bij mij soms ook wel eens terug naar bovenquote:Op maandag 24 september 2012 08:15 schreef Mss het volgende:
Heeft Facebook bij jullie ook zo'n rare volgorde van updates? Ik heb ineens allemaal statusupfates van voor het weekend bovenaan staan.
Nope. Bij mij is het al weken zo dat Facebook af en toe wazig doetquote:Op maandag 24 september 2012 09:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heeft er toevallig iemand vanochtend nog gereageerd op zo'n status van voor het weekend? Want dan springen ze bij mij soms ook wel eens terug naar boven
CTRL + A + DELquote:Op maandag 24 september 2012 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik probeer na vier weken afwezigheid door mijn postvak in heen te ploegen
Anytime my dear!quote:
Een jaar is echt zo voorbij, rechte tanden zijn het zeer waard imhoquote:Op maandag 24 september 2012 12:31 schreef Loqi het volgende:
Zo, halfjaarlijkse tandartscontrole weer gehadheb een verwijskaart gevraagd voor de ortho, ik erger me aan 2 tanden onderin die steeds verder naar achter gaan staan
maar ik moet er nog even over denken of ik wel een jaar met een beugel wil lopen
quote:Op maandag 24 september 2012 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
DE LOUIS VUITTON ZIT EEN MINUUT VAN ILLAMASQUA AF
NOOOOOOOOOOO!!!!!
mja, echt heel recht zullen ze niet worden, want er zitten een aantal hele lange bijquote:Op maandag 24 september 2012 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een jaar is echt zo voorbij, rechte tanden zijn het zeer waard imho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |