erg he? Ik snap niet hoe dat spul kan denken 'kom we gaan lekker dat hele dorp verneuken'.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Haren... serieus wat een trieste kankersjappies. Zo'n kneuterdorp compleet molesteren
Dan wordt het batsenquote:Op zaterdag 22 september 2012 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdommeuh, nu zit ik bij brum thuis zonder dat ik iets kan lezen
ballen trappen .quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je zou daar maar wonen en in je woonkamer zitten terwijl de ramen worden ingegooid. Wtf doe je dan?!
een topic op Fok openen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als er een paar honderd man voor je deur staat?
ik kan het echt 6 x per week eten ofzo, zooo lekker.quote:
doen sommige mensen ook als je echt ergens allergisch voor bentquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik roep tegenwoordig vaak maar dat ik dus allergisch ben ervoor, omdat mensen je anders gaan "overhalen" om het te proberen
Either you hate it or you love it... Ik haat het echt big time, bah!
mijn vegetarisch etende zwager vroeg een tijdje geleden om iets vegetarisch qua eten. Kwam die doos eerst met zalm, vervolgens met kip aan zettenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef Loqi het volgende:
[..]
doen sommige mensen ook als je echt ergens allergisch voor bentretards
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn tante is ook vegetarisch maar eet wel vis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |