abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2012 @ 02:37:24 #301
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117105199
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 02:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dat laatste weet ik niet, maar zou goed kunnen kloppen. De sfeer was oké, raar maar oké, vanaf 21:00 werden de eerste vuurwerkbommen afgestoken en vuurtjes gemaakt.
Sowieso rare stappen gezet
- Plaatsnaambordjes omgedraaid, serieus, wat the fuck? Alsof het 1 april is
- Een feestplaats op een veld 'beloven' en terugtrekken
- Ik zag beelden van mensen die op het station werden tegengehouden door politie en de stad niet meer inmochten. Moesten die terug naar de trein? Wat is het idee daarvan. Door dat soort dingen krijg je opstand.

Ik zou niet weten hoe het anders moest, maar ik denk dat er meer preventief gehandeld had kunnen worden. Dat er zó veel mensen zouden komen had ik ook niet verwacht maar daar kan je op anticiperen.
Er zal wel een uitgebreide analyse komen van alles wat er vandaag in Haren is foutgegaan. Met de nodige 'we konden niet anders' schuldbekentenissen ;)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zaterdag 22 september 2012 @ 02:38:37 #302
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_117105217
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 02:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Uiteraard niet. Ik ga ook niet als de lokale krakers weer eens een rondje door de Spuistraat lopen erachteraan met een camera. Laat onverlet dat ik wel AT5 kijk. Ik zie je punt niet.
In zo'n situatie is meestal vrij duidelijk wat het doel is en in hoeverre de situatie daarin escaleert. De primaire reden dat ik heen ben gegaan is omdat ik in deze situatie níet wist hoever het zou escaleren, en ik daardoor juist wel nieuwsgierig werd.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')