twitter:
twitter:DutchSpeakwords twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:48:45Merte probably sits with the hands in the Haren. #ProjectXHaren reageer retweet
hopelijk kun je slapen , als er niet teveel herrie isquote:
Komt er aan, even geduld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Vasiliov het volgende:
Gvd en ik sta hier op Station Zwolle,waar is de rel ?!
volgende week zondag om 10.00 bij de grote kerk ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Project X Staphorst, beter gaat het niet worden
Die gaan toch richting zwolle?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is de ME uit Den Haag nog aangekomen? Gezien er 50 man ofzo die kant op zijn gegaan met spoed en het niet naast de deur ligt
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Wells.p het volgende:
is dit geen record in aantal topics!
Op welke manier? Meeste topics in kortste tijd ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Wells.p het volgende:
maar niet alle coupletten zingen van de psalmen, badassesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef gers het volgende:
[..]
volgende week zondag om 10.00 bij de grote kerk ?
geen idee verstond er geen kut vanquote:
ja dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Op welke manier? Meeste topics in kortste tijd ofzo?
Ik herinner me de Tahrir-topics nog. Die gingen erg hard.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Wells.p het volgende:
openingsceremonie OS was ook sick.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Op welke manier? Meeste topics in kortste tijd ofzo?
Idd! Dat was ook wat zeg..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik herinner me de Tahrir-topics nog. Die gingen erg hard.
Er was ook zo een vrijdagmiddagreeks genaamd "hoer die verkeerd parkeert" ofzo iets.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
binnen korte tijd een legale reeks, met de meeste kijker?
PRECIES , die was gek maar Deze ook , maar persoonlijk denk ik dat deze een van de snelste is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Dit ging niet veel sneller dan de gemiddelde TV slowchat op zondag avond. Daar hebben we wel eens iedere 10 min ofzo een topic vol gespamtquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
binnen korte tijd een legale reeks, met de meeste kijker?
Je hebt best vaak dit op deze manier topics hypen hoor. Ook van die 'verkrachting' van dat meisje dat op twitter was gezet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
openingsceremonie OS was ook sick.
Wat een tijden waren dat. En die kamelen midden op de menigtequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Idd! Dat was ook wat zeg..
Ik herinner me de speech van die president nog!
die snackbar zou zeker falen voor de speedsjeck van mr koelkastrubbertjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit ging niet veel sneller dan de gemiddelde TV slowchat op zondag avond. Daar hebben we wel eens iedere 10 min ofzo een topic vol gespamt
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Met al die schoenenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Datquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Schpast het volgende:
Wel even een applausje voor CCYH voor de prima livestream. Hulde.
gewoon project X streamenquote:
Struikgooierquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Is er toevallig een grotere GIF van die struikgooier?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Schpast het volgende:
Idd. HULDE CCYH!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Schpast het volgende:
Of dat ze bij de brug tot diep in de nacht met vuurbommen zaten te gooienquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Schpast het volgende:
Ja, echt props man! Was erg leuk om op deze manier te volgen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:08 schreef Eenskijken het volgende:
Thanks CCYHwas leuk om te volgen
met GOUDA volg ik jou, volgend jaar met merthe's verjaardag ook. hopelijk blijft het elk jaar terug komenquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:09 schreef OverRated het volgende:
Doe gangnam style er even voor op je livestream![]()
proestquote:
Buxus voor je vreet, trieste teringtroll.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef projextx3keerniks het volgende:
[ afbeelding ]
Dodelijk slachtoffer, 15 jarig meisje uit Haren
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef projextx3keerniks het volgende:
[ afbeelding ]
Trollquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef projextx3keerniks het volgende:
[ afbeelding ]
Vond het sws al gek dat die andere er waren , anders hadden we een record maarja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had denk ik wel meer post kunnen zijn als er niet twee reeksen over hetzelfde onderwerp waren
Topicreeks: Noodverordening in Haren (Groningen) om Facebookfeestje
Topicreeks: Project X Haren
28 + 19 = 47 topics, dus helemaal niet slechtquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:13 schreef Schpast het volgende:
Net geen dertig topics gehaald in een kleine acht uurtjes. Hebben we godverdomme goed gedaan.
Doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vind je Ovide leuker?
boes boesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vind je Ovide leuker?
twitter:krulschaap twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 01:13:43RT @wieisditnouweer: Ze hadden toch minstens even met een schaal hapjes rond kunnen gaan #haren #projectx reageer retweet
Voor de mensen die toch deze troll geloven (quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:10 schreef projextx3keerniks het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:14 schreef Wells.p het volgende:
twitter:krulschaap twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 01:13:43RT @wieisditnouweer: Ze hadden toch minstens even met een schaal hapjes rond kunnen gaan #haren #projectx reageer retweet
Als deze door elkaar waren gaan lopen was het voor niemand bij te benen geweest. Godzijdank waren er 2 reeksenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Had denk ik wel meer post kunnen zijn als er niet twee reeksen over hetzelfde onderwerp waren
Topicreeks: Noodverordening in Haren (Groningen) om Facebookfeestje
Topicreeks: Project X Haren
Dit is ook goedquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer. Was veel te veel en ik had geen tijd om het goed te archiveren
Het is ook "naar aanleiding van" gr. gr. taalfoutenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Voor de mensen die toch deze troll geloven () Ambulance komt uit gelderland. gr gr
Kijk daar heb je ME"erquote:
Ja, ze zijn er al.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is de ME uit Den Haag nog aangekomen? Gezien er 50 man ofzo die kant op zijn gegaan met spoed en het niet naast de deur ligt
Jeap!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:17 schreef BroodPitt het volgende:
Nickelodeon? Cartoon Network dat waren nog eens tijden
Geen Calimero en Telekids. Ik vind soms wat DVDtjes hier en daar en die archiveer ik. Van Calimero heb ik ze niet gezien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je calimero? of anders telekids
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga naar bed. Het was een eer dit met jullie te mogen beleven.
Weltrusten.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Weltrusten.
dankje, wederzijds en jij ook!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Weltrusten.
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb de geremasterde versie daar van. In HD enzo
ja maar die moest zomaar weer weggaan ( betreft dbz dan )quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:17 schreef BroodPitt het volgende:
Nickelodeon? Cartoon Network dat waren nog eens tijden
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:21 schreef Broodjebitterbal het volgende:
Bedtijd! Thanks ClapClapYourHands voor de bazenstream
was wel iemand die op fok knokploeg stond te wachten:Pquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Hebben we iemand op locatie in Zwolle dan?
volgens twitter enkele pettenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Hebben we iemand op locatie in Zwolle dan?
Ja het kan ook MET doden. Amateurs in Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:25 schreef Wells.p het volgende:
Ook in Gouda dreigen rellen à la Haren'
GOUDA - Ook in Gouda kunnen rellen uitbreken zoals vrijdagavond in Haren. Op Facebook worden op dit moment duizenden mensen uitgenodigd om zaterdag 27 oktober naar Gouda te komen. Dat meldt Omroep West.
Op Facebook is een uitnodiging uitgegaan voor een feest op de Markt in Gouda. Nu al zijn ruim 20.000 mensen uitgenodigd voor het feest. Dat aantal kan explosief toenemen.
De uitnodiging voor 'het grootste feest van het jaar' is aangemaakt door 'Project X Gouda'. De bedoeling van de organisatoren is naar eigen zeggen te laten zien dat het ook anders kan dan in Haren.
telegraaf
Ze leren het niet joh, en het is een mooi excuus om kut Marokkaantjes af te rossen. Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga het event in Gouda vooral nog meer aandacht geven, noobs.
Denk je dat ze van Haren wel geleerd hadden...quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga het event in Gouda vooral nog meer aandacht geven, noobs.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ze leren het niet joh, en het is een mooi excuus om kut Marokkaantjes af te rossen. Ik zeg doen.
Project X niet in de bios hebben gezienquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef gers het volgende:
ben ik trouwens de enigste die project x net even "gekocht" heeft ?
Ik had hem gister 'gekocht'. Matige film.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef gers het volgende:
mensen die nog naar de bios gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Project X niet in de bios hebben gezien
Ik wou eigenlijk Dommel opzetten maar ik kan de afleveringen niet meer vindenquote:
Ik heb hem inderdaad ook even ''gekocht'''. Al eens eerder een deel gezien, maar morgen kijk ik 'm ff uitquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef gers het volgende:
dat oldskool gevoel als je ze terugspoeltquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk Dommel opzetten maar ik kan de afleveringen niet meer vindenDie van Bommel waren nog echte VHS kopietjes
Als ze dat niet kunnen tegenhouden en mensen komen dan wordt het echt 1 groot slagveld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:29 schreef KingRoland het volgende:
Gouda kan wel leuk worden. Dichtbij Rotterdam en ook nog is onder Amsterdam.
hek om heen zetten , tribunes en live streamen in HD goudmijntje zou ik zeggenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als ze dat niet kunnen tegenhouden en mensen komen dan wordt het echt 1 groot slagveld.
Wow ik wist niet dat je nog postte op fok.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn dus randdebielen, zie je al aan die domme rotkoppen
Hunger Gamesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:31 schreef gers het volgende:
[..]
hek om heen zetten , tribunes en live streamen in HD goudmijntje zou ik zeggen
Dit soort berichten zullen wel vaker komenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:25 schreef Wells.p het volgende:
Ook in Gouda dreigen rellen à la Haren'
GOUDA - Ook in Gouda kunnen rellen uitbreken zoals vrijdagavond in Haren. Op Facebook worden op dit moment duizenden mensen uitgenodigd om zaterdag 27 oktober naar Gouda te komen. Dat meldt Omroep West.
Op Facebook is een uitnodiging uitgegaan voor een feest op de Markt in Gouda. Nu al zijn ruim 20.000 mensen uitgenodigd voor het feest. Dat aantal kan explosief toenemen.
De uitnodiging voor 'het grootste feest van het jaar' is aangemaakt door 'Project X Gouda'. De bedoeling van de organisatoren is naar eigen zeggen te laten zien dat het ook anders kan dan in Haren.
telegraaf
ik zeg doen, en dan gelijk gordon "per ongeluk"in de arena zettenquote:
heb hem net ook even op mijn lijstje gezet hehequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:27 schreef gers het volgende:
vond hem niet al te bestquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
heb hem net ook even op mijn lijstje gezet hehe
dat freeza en goku 1 seizoen bezig zijn met hun powerballs aan het opladenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:34 schreef Eenskijken het volgende:
dragonball z, jezus dat is lang geledenwat een bazenserie was dat
op het schoolplein ook nadoen enzo
Omdat dit niet elke dag gebeurdquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom kijken hier nog 500 mensen naar...
Verbaast me ookquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:38 schreef TigerXtrm het volgende:
kwaliteit. even rust na al die zooi van net.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Of ze zijn allang weg en hebben 't nog openstaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verbaast me ookBlijft gewoon 500 man hangen om naar jaren '90 tekenfilms te kijken
![]()
Voice acting is nog steeds even slecht tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:39 schreef Eenskijken het volgende:
valt me op hoe lang die intro's van vroeger warenvolgens mij is het nu allemaal korter en slechter..
gewoon jeugdsentiment gok ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verbaast me ookBlijft gewoon 500 man hangen om naar jaren '90 tekenfilms te kijken
![]()
Zo die zien er kneiterstoned uit zeg, nu dan hebben ze ook minder pijn..dat scheelt weer.quote:
haha idd!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe briljant dat ze het concept van een 3D camera eind jaren 80 al in een tekenfilm hadden verwerkt
Ach vroeger was er ook al 3D met die rood/cyaan brilletjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe briljant dat ze het concept van een 3D camera eind jaren 80 al in een tekenfilm hadden verwerkt
Ja maar zo'n camera met 2 lensen bestond nog lang niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ach vroeger was er ook al 3D met die rood/cyaan brilletjes
over welke zender heb je het eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
![]()
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
over welke zender heb je het eigenlijk?
DOMMEL!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/derpderpderp1111
Waarschijnlijk al te laat, zeker als de media er over blijft beginnen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:49 schreef Wells.p het volgende:
hehe facebook heeft de pagina van gouda verwijderd.
blijkbaar is het volk ontevreden. dat is de schuld van de hoge heren in den haag!!11einsquote:
Ik las je sarcasme, maar toch fixed.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
blijkbaar is het volk 16-jarige pubers ontevreden. dat is de schuld van de hoge heren in den haag!!11eins
Ja, zit constant achter het buurmeisje aan enzo...quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:07 schreef KoningStoma het volgende:
Die Semafoor is ook een ouwe viespeuk hé.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:07 schreef KoningStoma het volgende:
Die Semafoor is ook een ouwe viespeuk hé.
Weltrustenquote:Op zaterdag 22 september 2012 02:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Laatste aflevering want ik ga zo pitten
neequote:Op zaterdag 22 september 2012 02:14 schreef FL_Freak het volgende:
Nog steeds geen nieuws uit Zwolle?
Huh ik ken jou niet hoor. ken geen Saskia namelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:58 schreef Parallellogram het volgende:
[..]
Rick zit er niet achter zegt hijIk ken hem trouwens.
Je had iedereen hier goed over de zeik toen je de stream offline haaldequote:Op zaterdag 22 september 2012 03:11 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Huh ik ken jou niet hoor. ken geen Saskia namelijk.
En geneeskunde studente uit Groningen ken ik ook niet?![]()
Leren sommige mensen nou echt niets na zo'n ramp als gisteren?quote:Op zaterdag 22 september 2012 05:08 schreef MRN89 het volgende:
https://www.facebook.com/events/363040210445841/
Een nieuwe hype is geboren?
what the fuck?! de gemeente? Er zijn een hele hoop die hier schuld aan hebben maar daar van is de gemeente in mijn mening toch echt niet de hoofdschuldige.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:43 schreef igottagun het volgende:
Schuld ligt toch ook wel grotendeels bij de gemeente,
quote:Op zaterdag 22 september 2012 07:56 schreef spiedermann het volgende:
[..]
what the fuck?! de gemeente? Er zijn een hele hoop die hier schuld aan hebben maar daar van is de gemeente in mijn mening toch echt niet de hoofdschuldige.
ik weet niet hoe hard de opvoeding tegenwoordig is afgegleden maar de ouders van degenen die hier aanwezig zijn mogen toch ook echt wel aangesproken worden. heb gisteravond naar de live-stream zitten kijken en het zijn toch echt niet veel 18+ers die voorbij kwamen.
het gros was 14-16 jaar oud. Het spijt me zeer maar toen ik in die leeftijdsgroep zat mocht ik toch écht niet naar het noorden van het land om een "project-x feestje" te vieren. Vooral na de media aandacht van de afgelopen dagen zouden m'n ouder mij aan de ketting leggen, om te voorkomen dat ik die kant op zou gaan.
de grootste verantwoordelijke is de media vind ik, die het geen probleem vonden om dit "feestje" een podium te geven. Als de media geen aandacht hadden geschonken hieraan, was het aantal aanmeldingen waarschijnlijk blijven steken op de 2000 waar het bij de eerste melding op stond ( waarvan nog maar te bezien valt hoeveel er op zouden komen dagen ) , na de eerste media berichten schoot het aantal aanmeldingen als een raket omhoog.
de KNVBquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:13 schreef JohnDDD het volgende:
De belangrijkste vraag: WIE GAAT DIT BETALEN?
Ik weet wie je bent, omdat ik je broer ken van school. Maar inderdaad ik ken je niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 03:11 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Huh ik ken jou niet hoor. ken geen Saskia namelijk.
En geneeskunde studente uit Groningen ken ik ook niet?![]()
Wie zegt dat ze niet al in het noorden wonen? Sowieso is de gemeente achterlijk geweest, een beetje internet scannen en je kan erachter komen daar het zeer waarschijnlijk is dat er veel mensen komen, om dan te besluiten deze mensen maar op straat te laten is vragen om problemen. Of in Haren is klaarzetten om te doen, of alleen nog bestemmingsverkeer doorlaten naar Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 07:56 schreef spiedermann het volgende:
[..]
what the fuck?! de gemeente? Er zijn een hele hoop die hier schuld aan hebben maar daar van is de gemeente in mijn mening toch echt niet de hoofdschuldige.
ik weet niet hoe hard de opvoeding tegenwoordig is afgegleden maar de ouders van degenen die hier aanwezig zijn mogen toch ook echt wel aangesproken worden. heb gisteravond naar de live-stream zitten kijken en het zijn toch echt niet veel 18+ers die voorbij kwamen.
het gros was 14-16 jaar oud. Het spijt me zeer maar toen ik in die leeftijdsgroep zat mocht ik toch écht niet naar het noorden van het land om een "project-x feestje" te vieren. Vooral na de media aandacht van de afgelopen dagen zouden m'n ouder mij aan de ketting leggen, om te voorkomen dat ik die kant op zou gaan.
de grootste verantwoordelijke is de media vind ik, die het geen probleem vonden om dit "feestje" een podium te geven. Als de media geen aandacht hadden geschonken hieraan, was het aantal aanmeldingen waarschijnlijk blijven steken op de 2000 waar het bij de eerste melding op stond ( waarvan nog maar te bezien valt hoeveel er op zouden komen dagen ) , na de eerste media berichten schoot het aantal aanmeldingen als een raket omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |