twitter:
twitter:DutchSpeakwords twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:48:45Merte probably sits with the hands in the Haren. #ProjectXHaren reageer retweet
hopelijk kun je slapen , als er niet teveel herrie isquote:
Komt er aan, even geduld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Vasiliov het volgende:
Gvd en ik sta hier op Station Zwolle,waar is de rel ?!
volgende week zondag om 10.00 bij de grote kerk ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Project X Staphorst, beter gaat het niet worden
Die gaan toch richting zwolle?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is de ME uit Den Haag nog aangekomen? Gezien er 50 man ofzo die kant op zijn gegaan met spoed en het niet naast de deur ligt
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Wells.p het volgende:
is dit geen record in aantal topics!
Op welke manier? Meeste topics in kortste tijd ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Wells.p het volgende:
maar niet alle coupletten zingen van de psalmen, badassesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef gers het volgende:
[..]
volgende week zondag om 10.00 bij de grote kerk ?
geen idee verstond er geen kut vanquote:
ja dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Op welke manier? Meeste topics in kortste tijd ofzo?
Ik herinner me de Tahrir-topics nog. Die gingen erg hard.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Wells.p het volgende:
openingsceremonie OS was ook sick.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Op welke manier? Meeste topics in kortste tijd ofzo?
Idd! Dat was ook wat zeg..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik herinner me de Tahrir-topics nog. Die gingen erg hard.
Er was ook zo een vrijdagmiddagreeks genaamd "hoer die verkeerd parkeert" ofzo iets.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
binnen korte tijd een legale reeks, met de meeste kijker?
PRECIES , die was gek maar Deze ook , maar persoonlijk denk ik dat deze een van de snelste is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Dit ging niet veel sneller dan de gemiddelde TV slowchat op zondag avond. Daar hebben we wel eens iedere 10 min ofzo een topic vol gespamtquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
binnen korte tijd een legale reeks, met de meeste kijker?
Je hebt best vaak dit op deze manier topics hypen hoor. Ook van die 'verkrachting' van dat meisje dat op twitter was gezet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
openingsceremonie OS was ook sick.
Wat een tijden waren dat. En die kamelen midden op de menigtequote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Idd! Dat was ook wat zeg..
Ik herinner me de speech van die president nog!
die snackbar zou zeker falen voor de speedsjeck van mr koelkastrubbertjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit ging niet veel sneller dan de gemiddelde TV slowchat op zondag avond. Daar hebben we wel eens iedere 10 min ofzo een topic vol gespamt
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Met al die schoenenquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Datquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Schpast het volgende:
Wel even een applausje voor CCYH voor de prima livestream. Hulde.
gewoon project X streamenquote:
Struikgooierquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Is er toevallig een grotere GIF van die struikgooier?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Schpast het volgende:
Idd. HULDE CCYH!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Schpast het volgende:
Of dat ze bij de brug tot diep in de nacht met vuurbommen zaten te gooienquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:04 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:06 schreef Schpast het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |