Erm.... prachtig hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb ze net gebeld en ze konden me echt geen exemplaar voor morgen verkopen
En hoe vinden jullie me nieuwe hoedje?
[ afbeelding ]
Johquote:
Ja, inloggen op je battle.net account, en gewoon online kopen met Ideal, en dan zit jij straks om 12 uur gewoon te spelen in pandaland.quote:Op maandag 24 september 2012 17:36 schreef -Remy het volgende:
Dus nu om 8 uur morgenvroeg voor de deur staan vrees ik? Of iemand nog een andere optie?
Oh boyquote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Krijg morgen pas (hopelijk!!!!) het spel via bol.com
Vanavond maar http://www.youtube.com/warcraft kijken voor het release launch event
Tijd zat voor die archaeology achievement dan, ik heb zoveel fragments dat ik binnen een minuut 600 ben.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Wisten jullie overigens dat de window of opportunity voor Realm First een minuut open blijft? Dus na de eerste kan je nog een minuut ook die achievement krijgen. Daardoor is het viable om als groep te gaan!
Je bent vast niet de enige, maar er zullen er waarschijnlijk veel rond dezelfde tijd die achievement halen jaquote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Hathor het volgende:
Tijd zat voor die archaeology achievement dan, ik heb zoveel fragments dat ik binnen een minuut 600 ben.
Ben er ook bang voor, er was de laatste dagen verdacht veel archaeology activiteit overal.quote:Op maandag 24 september 2012 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige, maar er zullen er waarschijnlijk veel rond dezelfde tijd die achievement halen ja
Zouden we niet eerst die quest bij Variann moeten oppikken voordat we ook maar iets pandagerelateerds kunnen doen?quote:Op maandag 24 september 2012 19:18 schreef cherrycoke het volgende:
bij de trainer klaarstaan met een train macro en gaaaan
ik heb geen ideequote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zouden we niet eerst die quest bij Variann moeten oppikken voordat we ook maar iets pandagerelateerds kunnen doen?
Nee hoor. Ten eerste komen die quests automagisch in je questlog en ten tweede staat archaeology training er gewoon los van.quote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef Hathor het volgende:
Zouden we niet eerst die quest bij Variann moeten oppikken voordat we ook maar iets pandagerelateerds kunnen doen?
Moet toch helaas werkenquote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oh boybol.com is bij mij nog elke keer te laat geweest.
Ging het maar zo soepel.quote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef Metonae het volgende:
23:55 mijn Blood Elf bouwen en dan wachten tot de knop 'Monk' kleur krijgt. Next. Next. Next. Enter World!
AAAAAAAAH!!!!
quote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Messina het volgende:
Waar is dat feestje?Niet in Haren iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
digital deluxe is 49,99quote:Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
50 euro?!?
Online is die goedkoper. Wie heeft zich er in laten luizen?
Het gaat zo soepel.quote:
quote:So, can i log out at 11:55pm (PDT of course) and sit at the character creation screen for 5 minutes for the Monk icon to "light up" and gets to creating right at 12:00? or will I need to log completely first?
Yes, if you sit at the login screen the buttons will become enabled in real time. You shouldn't need to logout of your account.
Vergeet 't maar. Ik heb mijn char er in APRIL ingezet, en sindsdien is de OP niet meer uit de wiki gepakt.quote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef S2Madness het volgende:
Ik zie dat ik niet op de lijst sta, dus bij deze mijn main Char: Bleeds, horde warlock op Aszune.
Ik heb nog andere chars maar daar speel ik niet veel mee..
Ik heb het al eerder gepost, alleen geen reactie gezien dus ik vraag het nog een keer; Hathor, speelde jij eerst een human warlock op Aszune?
Je kunt kiezen tussen alle races die jouw class kan spelen. Ja dusquote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef onlogisch het volgende:
als ik faction change doe, kan ik dan ook gelijk race change doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |