Er zijn in Nederland 3 nachtelijke openingen. In de UK 180+. In Denemarken ook zoietsquote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef -Remy het volgende:
Iemand enig idee waar in Apeldoorn of omgeving vannacht WoW te halen is? Bestel nooit, omdat er altijd wel een aantal winkels open zijn, maar blijkt dat er vannacht niks open is-_-
Je ontkomt er nooit meer aan.quote:Op maandag 24 september 2012 17:35 schreef Stranger het volgende:
Ik was er van overtuigd dat ik dit keer niet overgehaald zou worden wow nog eens te proberen met een nieuwe expansion, maar het begint nu toch wel te kriebelen, zeker nadat ik op het werk de hele dag niets anders heb gehoord dan 'panda dit, panda dat'.
Kan niet, bij mij in Alphen waren er meerdere openingen alleen al vorig jaar.quote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland 3 nachtelijke openingen. In de UK 180+. In Denemarken ook zoiets
In België 1.
Een doos is gewoon fijn om te hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 17:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Hihi, hou je doosje dan maar goed vast! Met deze wind!![]()
Bienelientjee zit lekker warm binnen, met haar online versie (want die doos zou toch alleen maar stofhappen)!
quote:Op maandag 24 september 2012 17:42 schreef Skillstorm het volgende:
Oh god, ik weet nog die chaos vorige keer bij Cata release in Dalaran.Wel epic hoor.
En ik ben vandaag ook jarig, dubbelpret.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Messina het volgende:
Waar is dat feestje?Nu nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je ook onlinequote:Op maandag 24 september 2012 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, nee, ik wil de Special Edition.
ik heb de digitale CE net gekocht, en mn cd key van mn doos die morgen met de post komt doorverkocht voor 50 euroquote:Op maandag 24 september 2012 18:03 schreef Skillstorm het volgende:
Of ja, fuck it, ik MOET die doos hebben.
Ik koop het morgen wel in het tussenuur.
50 euro?!?quote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb de digitale CE net gekocht, en mn cd key van mn doos die morgen met de post komt doorverkocht voor 50 euro( alleen de key, de doos en goodies zijn voor mij )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |