quote:Op maandag 24 september 2012 22:19 schreef cherrycoke het volgende:
iemand bij ons in de guild heeft zelfs een "piss jar" geïnstalleerd zodat hij niet naar de wc moet rennen midden de nachtdit gaat mij toch iets te ver
gaat ie half 12 nog doenquote:
Ik speel het ook niet meer, denk dat dit nog slechter wordt dan Cata. Maarja, ik zit bij de groep die het niet speelt want Panda'squote:Op maandag 24 september 2012 22:19 schreef nick77 het volgende:
Nou, ik blijf er niet wakker voor.
Heb dat met tbc, wotlk gedaan en cata was de moeite niet eens meer waard.
het spel heeft z'n tijd gehad..maar nog geen enkele mmo kan het wow gevoel evenaren, hoe raar het ook klinkt. het liefst zie ik gewoon een totale re-make...;p
Ik ga MOP wel spelen, waarschijnlijk, maar niet zo hardcore als ik vroeger was :p vind MOP niet bepaald een expansion waar ik het warm van krijg. Iedereen heeft de beta gespeeld dus er is niet veel uitdaging meer aan >.<
Kap dan godverdomme eens met posten hier als je toch niks zinnigs te melden hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef Smoofie het volgende:
En omdat het te casual is geworden , als in, iedereen kan de beste gear te makkelijk krijgen.
laat je FL heroic en DS heroics achievements dan maar eens zien. en wat dacht je van Glory of the fireland/dragonsoul achievements?quote:Op maandag 24 september 2012 22:22 schreef Smoofie het volgende:
En omdat het te casual is geworden , als in, iedereen kan de beste gear te makkelijk krijgen.
yea right mc60 was moeilijk met 10 mensen afk ehhh notquote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef Smoofie het volgende:
Eey, ik blijf een oude WoW-veteraan ja
Veteraan of niet. Je blijft een gigantisch zeikwijf.quote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef Smoofie het volgende:
Eey, ik blijf een oude WoW-veteraan ja
Eenmaal gegeared niet nee. AQ40 was wel een hel.quote:Op maandag 24 september 2012 22:25 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
yea right mc60 was moeilijk met 10 mensen afk ehhh not
quote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Metonae het volgende:
[..]
Veteraan of niet. Je blijft een gigantisch zeikwijf.
fire resist gear*quote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Evertjan het volgende:
MC was easy het moeilijkste was 40 man verzamelen en ze de juiste richting laten lopen
alleen c'thun pre patch dat was pas een ware hellquote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eenmaal gegeared niet nee. AQ40 was wel een hel.
Twins was ook best wel kut hoorquote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
alleen c'thun pre patch dat was pas een ware hell
quote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Metonae het volgende:
<3quote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef Metonae het volgende:
[..]
blijf je niet op...quote:Op maandag 24 september 2012 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed, allemaal heel veel plezier
quote:Op maandag 24 september 2012 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bed, allemaal heel veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |