Is ook wel kut, dat je gewoon paar meter van zo'n ding afstaat, maar ME natuurlijk niemand doorlaatquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij kan niet bij z'n fiets
Ja, ze kunnen nergens heen. Beter dat station afsluiten, en ze niet de stad binnen laten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? Echt triest dan
yolo swag swaggggquote:
DIT!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Doe een eikel in beeld ofzo.Zo heel onopvallend in een hoekje.
Dit gaat gewoon verder in Zwolle want mensen kunnen niet weg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef Asmodeus. het volgende:
Ik kijk uit op station Zwolle vanaf zolderkamer, ¤2miljard schade tot nu toe.
Maar serieus.
Worden wel voorzorgsmaatregelen getroffen.
livestreampje met webcam mocht het interresant worden ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef Asmodeus. het volgende:
Maar serieus.
Zie je mij staan? Ik ben die ene in zijn onderbroek.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:58 schreef Asmodeus. het volgende:
Maar serieus.
Hangt af hoe groot de groep is die niet uit de dorpen langs het treintraject Zwolle-Groningen komt, volgens mij kwamen de meeste daarbuiten via de auto.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon verder in Zwolle want mensen kunnen niet weg.
Ja nee, ik ga slapen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef gers het volgende:
[..]
livestreampje met webcam mocht het interresant worden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |