twitter:
twitter:DutchSpeakwords twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 16:48:45Merte probably sits with the hands in the Haren. #ProjectXHaren reageer retweet
Wat was het?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zelfs niet geraden, ze zeiden het gewoon op de stream
jep das toch grunn ?quote:
quote:
sterkte , zou je fiets wel even binnenzettenquote:
Heeft zich van kant gemaakt met een vuurwerkbom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
wat heb ik gemist over humberto tan?
Niets te zien. Doodstil. Nie-mand.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef gers het volgende:
[..]
sterkte , zou je fiets wel even binnenzetten
ben bang dat het de stilte voor de storm isquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Niets te zien. Doodstil. Nie-mand.
DIe van gouda wil ik wel heen eiggquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:36 schreef Schpast het volgende:
Binnenkort dus Project X Gouda en over twee jaar misschien Project X: Reunion met Merthe's 18de verjaardag?
Alsof het zou werkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef igottagun het volgende:
Albert heijn kapot geslagen, goeie brand op de weg, enorme rommel, diefstal, 600 relschoppers die komen vechten met ME, jammer dat nederland niet klaar is voor spontane feestjes zonder organisatie. Dit heeft een goeie zwarte bladzijde gegeven aan dit soort activiteiten.
Zijn ze nu al in Doodstil?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Niets te zien. Doodstil. Nie-mand.
afrukkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:40 schreef Schpast het volgende:
Hebben ME'ers überhaupt IETS gedaan vandaag, behalve ''oprukken''?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |