NACquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:29 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
NACIDD NACSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jup ik heb mijzelf ook terug getrokken naar het huis van papa en mama lief dit weekend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef Monopoly het volgende:
Zit veilig bij mijn ouders. Ben niet in Haren geweest gelukkig. Iedereen zei af en toen stond ik in Groningen.
Gelukkig maar
quote:
met al die rellen daar ben je ook wel beter af denk ik zoquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef Monopoly het volgende:
Zit veilig bij mijn ouders. Ben niet in Haren geweest gelukkig. Iedereen zei af en toen stond ik in Groningen.
Gelukkig maar
quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:25 schreef ChesterPerry het volgende:
Ben net terug uit Haren, tja die supermarkten zijn daar niet later dan 9 uur open en had zin in sigaretten
Goddank woon ik 5 minuten van een AH to go af die tot 23.00 open is..quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:25 schreef ChesterPerry het volgende:
Ben net terug uit Haren, tja die supermarkten zijn daar niet later dan 9 uur open en had zin in sigaretten
Waar is [Weekendbagger] Oerbeer heeft een grote neus?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:53 schreef Oerbeer het volgende:
TT [Weekendbagger] en gereekst omdat het kan.
Geen idee man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waar is [Weekendbagger] Oerbeer heeft een grote neus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |