pussyquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef einschtein het volgende:
Ook weer in een rustige plaats, namelijk Groningen CS. Rumoerige avond, slechte afloop en vooral tegen mijn wensen in.
Ik zat, samen met 2 anderen, in een achtertuin met toestemming van de (erg aardige) bewoner. Toen de ME charges aan de andere kant van de muur, waar AH zit, sprongen 4 jongens over de muur. 1 kwam verkeerd terecht en kreeg een open botbreuk aan het onderbeen.
Gestabiliseerd, wakker gehouden en warm gehouden, daarna op een 'schuif' gelegd samen met de gealarmeerde ambulance personeel. Toen onder begeleiding van agenten en ME de jongen op een brancard gelegd en in de ambulance geschoven.
Daarna maar netjes aan de politie gevraagd over hoe en wat, toen hebben ze ons onder begeleiding buiten het 'ramp'-gebied gebracht.

²
²

Ja, och arme.quote:
 Die staan normaal alleen maar bij openingen van nieuwe buurthuizen te filmen. Das  toch net geen Irak.
 Die staan normaal alleen maar bij openingen van nieuwe buurthuizen te filmen. Das  toch net geen Irak.

Dit is vast al eens eerder gebeurd. Maar nu voor het eerst in NL.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Al ze er lucht van krijgen in Hollywood zie ik hier best een film over gemaakt. Lijkt wel een filmscript.²

Inderdaad. Alleen moet er meer vuur in de film om het spannend te maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Al ze er lucht van krijgen in Hollywood zie ik hier best een film over gemaakt. Lijkt wel een filmscript.²

Daarom alle 30.000 deelnemers aanpakken ivm aanzetten tot...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Luxuria het volgende:
Dat zo'n onschuldig bericht zo uit de hand kan lopen

Is het eng?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Prospera het volgende:
Er lopen nu ook dronkenlappen voor mijn huis en dat is best uit de buurt van de Stationsweg.

jullie komen alleen maar om sensatie te zoeken en rotzooi te trappen..
 jullie komen alleen maar om sensatie te zoeken en rotzooi te trappen..

Helaas werkt het niet zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef HenkHenkers het volgende:
Als er nou evenveel mensen naar demonstraties gaan als naar Sweet 16 feestjes dan kunnen we nog iets voor elkaar krijgen..

Goed opgetreden al ben je verplicht om te helpen, ik had het niet gedaan. Ook al was ik verplicht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef einschtein het volgende:
Ook weer in een rustige plaats, namelijk Groningen CS. Rumoerige avond, slechte afloop en vooral tegen mijn wensen in.
Ik zat, samen met 2 anderen, in een achtertuin met toestemming van de (erg aardige) bewoner. Toen de ME charges aan de andere kant van de muur, waar AH zit, sprongen 4 jongens over de muur. 1 kwam verkeerd terecht en kreeg een open botbreuk aan het onderbeen.
Gestabiliseerd, wakker gehouden en warm gehouden, daarna op een 'schuif' gelegd samen met de gealarmeerde ambulance personeel. Toen onder begeleiding van agenten en ME de jongen op een brancard gelegd en in de ambulance geschoven.
Daarna maar netjes aan de politie gevraagd over hoe en wat, toen hebben ze ons onder begeleiding buiten het 'ramp'-gebied gebracht.

Het is gewoon uitgaansjeugd, veel meisjes op de been heel veel meisjes, wil je die afschieten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Of gewone kogels.. aan dat soort mensen heb je helemaal niets

Van de website van de Gemeente Haren:quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet echt, verschillende mensen aldaar gaven aan dat ze daarom daarheen gingen, ook verslaggevers spraken er over.
quote:Vraag: Is er een georganiseerd feest vanavond in Haren?
Antwoord: Er is geen feest in Haren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |