quote:
 Kunnen ze daar verder gaan!
  Kunnen ze daar verder gaan!

Jou stream is sneller als die van mij!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:03 schreef donald_dick het volgende:
mensen die richting het westen moeten hebben pech

Project Zquote:

hebquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
De media heb dit teveel aangewakkerd! Nu al een rel voor 27 oktober in gouda die ze voorzien. Ook weer in het nieuws. Vragen om problemen dus...

Gewoon naar Groningen met zijn allen en daar rellen met FC Groningenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:03 schreef donald_dick het volgende:

ik kijk het op tvquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jou stream is sneller als die van mij!

Die hadden dan ook gewoon in het westen moeten blijven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:03 schreef donald_dick het volgende:

Same here.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef Lyza666 het volgende:
OH NO! Ik woon in Zwolle. Opbokken met die kutkneuzen.

Ze zoeken het maar lekker uit hoe ze naar huis gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef 16meter het volgende:
GEEN TREINEN RICHTING HET WESTEN!!!

ik voorspel hele flauwe moppenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef 16meter het volgende:

Dat is echt heel dom. Veel mensen zullen met de trein zijn gekomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef 16meter het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |