Je denkt toch niet dat ik al die troep terug ga lezen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Z
[..]
Mijn verruf enzo ... heb ik al verteld, vorige topic
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik al die troep terug ga lezen?
Samenvatting; geen goeie grondverf en glanzend in plaats van mat.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik al die troep terug ga lezen?
Valerie
Done, sorry Kariquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samenvatting; geen goeie grondverf en glanzend in plaats van mat.
Volgende keer wat meer uitgeven en beter kijken wat er op het verfblik staat.
Muren, kasten, allesquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Lienekien het volgende:
O, ik dacht dat je alleen de muren deed. En ik dacht dat je zo goed kon schilderen.
Sowwy.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Muren, kasten, alles![]()
van jou word ik ook niet vrolijker
Ze kan uitstekend schilderen, dat verven gaat alleen wat minderquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:26 schreef Lienekien het volgende:
O, ik dacht dat je alleen de muren deed. En ik dacht dat je zo goed kon schilderen.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kan uitstekend schilderen, dat verven gaat alleen wat minder
TA-DADADADADADADADAAAAA!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar tis best wel opgeknapt hoor... ging alleen even fout bij de kast,
nah morgen zie ik wel verder, genoeg gezeken![]()
Wat wil je weten? Ben meer een lezer dan een schrijverquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Lienekien het volgende:
Wie is Tarado? Ja, hij komt jher af en toe zwaaien, maar verder... Geen idee.
wAT MAAKT HET UIT, HIJ KOMT EFFE OP VISTITE, GEEF HEM EE BORRELquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:35 schreef Lienekien het volgende:
Wie is Tarado? Ja, hij komt hier af en toe zwaaien, maar verder... Geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |