quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef HaJee het volgende:
Ik ga er geen apart topic aan wijden (want dat wordt toch nooit een succes bij mij) maar waar is Merthe eigenlijk ondergedoken? Laat het zien middels deze png:
[ afbeelding ]
Misschien hier waar niemand Facebook kent?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:29 schreef HaJee het volgende:
Ik ga er geen apart topic aan wijden (want dat wordt toch nooit een succes bij mij) maar waar is Merthe eigenlijk ondergedoken? Laat het zien middels deze png:
[ afbeelding ]
Misschien hier waar niemand Facebook kent?
[ afbeelding ]
Zojuist aan deze toch al hilarische foto toegevoegd:quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geweldig. Bijna alle helden in een foto.
Nu nog de gezonken auto.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zojuist aan deze toch al hilarische foto toegevoegd:
[ afbeelding ]
Nedermeme sowiesoquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:04 schreef Ongedierte het volgende:
Nedermeme heeft gewoon allemaal paints van deze topic gestolen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zojuist aan deze toch al hilarische foto toegevoegd:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:31 schreef Schieganger het volgende:
Ik zou haar ook doen, en het mag want ze is nu 16!
Ze mag wel bij mij onderduiken.
OMG typische fok smaakquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:05 schreef Flitskikker het volgende:
[..]!
Ik zou haar wel doen, overigens.
Ik heb niks om uit mijn broek te halenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:46 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Want jij zou hem alleen maar uit je broek halen voor Jessica Alba, right?
In dat gevalquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:49 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ik heb niks om uit mijn broek te halen
Nee, tuurlijk niet!quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:49 schreef Schieganger het volgende:
[..]
In dat geval
Jij zou je alleen maar laten penetreren door Ryan Gosling/Ryan Reynolds/Whoever the fuck de hotte celeb nu is.
Ik weet niet wat voor mannen jij kent maar dit is niet net een ventquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:50 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet!![]()
Maar "het" is net een vent
Check dat hoofdquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:51 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor mannen jij kent maar dit is niet net een vent![]()
Het is ook geen hoogste plank kwaliteit maar wel een typetje Doen en je huis uitschoppen waard.
Iedereen heeft een slechte foto, zoals ik weleens een foto heb waar ik er niet uitzie alsof ik elke tak van de ugly tree heb geraakt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:52 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Check dat hoofd
[ afbeelding ]
"Martijn" zou beter passen dan "MArthe"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |