quote:ROFL LOL
Op 22 september 2000 17:57 schreef cos-micV het volgende:
spreekt ie beter Nederlands????
Volgens mij beheerst ie maar een paar woorden hoor hem nu al een week lang dezelfde onzin uitkramen......en wat er uitkomt......dat slaat nergens op....
quote:Ik doe meyt je mee Trainspotter!! Trouwens Jolanda IS een spuitjunk dat heeft ze meerdere malen gezegt..Wel oplettuh
Op 22 september 2000 19:31 schreef Trainspotter het volgende:
Ali is mijn nieuwe cult-held! Wat een foutheid verenigt deze vent in zich, echt waanzinnig. Alleen jammer dat veronica juist nu die eigenlijk even een week promotie nodig heeft, in de zin van 'kijk maar, Ali is eigenlijk best ok' zenden ze vandaag aan een stuk door alleen maar boze, domme, discussies omzeephelpende Ali uit. Geweldige teevee uiteraard, maar op zo'n manier zal 'de nieuwe standaard in foutheid' er dus wel met een overweldigende meerdeerheid worden uitgestemd. En dan denk ik niet dat ik nog ga kijken, of Jolanda moet bekennen eigenlijk een spuitjunk te zijn, wat niet ondenkbaar is natuurlijk...ja, en omhoog dus: Ali zal onze steun hard nodig hebben, en wij hem, in onze strijd tegen de verveling in die bouwkeet.
[Dit bericht is gewijzigd door Tanuki op 24-09-2000 19:18]
En afgaan doet 'ie... !!!!!!!
"Als je zo'n nadrukkelijke persoonlijkheid bent als ik, dan moet je je niet ook nog eens bezig houden met afwassen en brood bakken, dan ben je echt de hele tijd op camera."
Dan vraagt Darius zich af of op internet eigenlijk ook continu geluid is, of dat er alleen beeld te zien is. Leo is de enige die zeker weet dat er ook geluid bij de streams zit.
"Oh, goed dat ik het weet, dan mag ik wel eens oppassen dat ik geen rare dingen zeg."
---------------------------------------------
Kom op mensen zo´n kerel stuur je toch niet dat huis uit!!!!!
Geweldig die reactie van die kerel...
BTW Ali is als egotripman Narcisus die de hele dag naar zijn spiegelbeeld keek en zo ontzettend van zichzelf hield dat ie eraan tenonder ging.
Wanneer gaat ie nou knallen!!!
quote:
Op 24 september 2000 21:02 schreef DYEWiTNEZ het volgende:
... laat er een ECHTE turk inkomen, zoals we ze allemaal kennen!
quote:MA is niet eens een Turk. Zijn ouders (?) komen uit Perzië = Iran.
Op 24 september 2000 21:02 schreef DYEWiTNEZ het volgende:
Weg met die Mohammed Ali en laat er een ECHTE turk inkomen, zoals we ze allemaal kennen!
"Ik accepteer je excuses maar ik vind je nog steeds een lul"...
Die Desiree is gewoon te laf om te zeggen dat ze het NIET accpeteert, de jankteef.
Nee, beste mensen, Ali is iemand die het allemaal beter door heeft dan de meeste in het huis.
Ali is de koning van het stel!
Rock on!
quote:LOL
Op 25 september 2000 09:07 schreef Doc het volgende:
Maar wat heeft het accepteren van excuses dan voor zin?"Ik accepteer je excuses maar ik vind je nog steeds een lul"...
Die Desiree is gewoon te laf om te zeggen dat ze het NIET accpeteert, de jankteef.Nee, beste mensen, Ali is iemand die het allemaal beter door heeft dan de meeste in het huis.
Ali is de koning van het stel!
Rock on!
quote:Denk je dat je slim overkomt als je:
Op 25 september 2000 11:24 schreef DYEWiTNEZ het volgende:
Ali is helemaal niet zoals we Turken kennen. Welke Turk begint nou te janken als die stoephoer eindelijk het huis verlaat?!?!?!?! Daar zou die kerel juist blij mee moeten zijn. Ali is een dikke sukkel, hij scheert zn neusharen, kamt zn wenkbrauwen met zn tandenborstel en zingt als een watje. IK WIL EEN ECHTE TURK MET EEN MES!!!
En dat allemaal in een post...
Weet je, ik denk dat je wellicht een van de weinige personen bent die wat kan leren van de bewoners van het BigBrother-huis wat betreft eergevoel en waardigheid. En dat betekent dus dat jouw niveau wel dus echt heeeeeeeeeeeeel erg triest is.
ALI RULEZ, trouwens!
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 25-09-2000 14:32]
quote:Zoals in dit topic?
Op 22 september 2000 14:05 schreef Party-pooper het volgende:
of mensen die elkaar alleen maar napraten..
quote:Goed gezegd Doc. En dat het nu maar 'ns afgelopen moet zijn met de grappen Ala Ali Illegali en Ali kamelenneuker en Ali schapenvreter. Slaat namens nergens op en het zijn opmerkingen die je op een bijeenkomst van Joop Glimmerveen nog niet eens hoort.
Op 25 september 2000 11:34 schreef Doc het volgende:
Denk je dat je slim overkomt als je:
- Meteen 'Turk' roept zodra iemand Ali heet (Ali komt uit IRAN, dat is GEEN Turkije!)?
- Vervolgens meldet dat iedere 'echte Turk' met een mes rondloopt?
- Een vrouw die je helemaal niet kent, maar wellicht enige antipathie voor koestert voor stoephoer uitmaakt?En dat allemaal in een post...
Weet je, ik denk dat je wellicht een van de weinige personen bent die wat kan leren van de bewoners van het BigBrother-huis wat betreft eergevoel en waardigheid. En dat betekent dus dat jouw niveau wel dus echt heeeeeeeeeeeeel erg triest is.
ALI RULEZ, trouwens!
Oja: ALI RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!
Ali Rulezzzzzzzzzz! Go Ali! Go Ali!
quote:Nou ja, het grenst aan elkaar. Dat zal zo'n duitser als DYEWiTNESS bedoelen.
Op 25 september 2000 11:34 schreef Doc het volgende:
(Ali komt uit IRAN, dat is GEEN Turkije!)?

en Ali is cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |