Ali moet blijven! Die gast is zo ongelooflijk irritant en zelfingenomen, daar kunnen we nog veel plezier van hebben. "Ik zit hier niet als artiest, ik zit hier als mens."
En Koos mag ook nog wel even blijven zitten. Nee, stem dan die mensen er maar uit die hun mond nog amper hebben opengetrokken, anders wordt het weer zo'n saaie bedoeling...
Nogmaals: Steun Mohammed Ali, voor drie maanden heerlijk irritante televisie!
Ali Baba roelt....hij is vanaf nu gewoon een islaMIETJE!!!!
quote:Omdat de wereld moet weten dat Ali roelt!
Op 17 september 2000 15:11 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Waarom moet hij zichzelf zo bewijzen ?![]()
ik hoop echt dat hij blijft, iedereen ergert zich aan hem, en dat maakt hem zo goed. Liever een huis vol Ali's dan een huis vol grijze muizen!
quote:Precies, dat getergde gevoel wat jij nu hebt dat moeten de bewoners ook zo langzamerhand gaan krijgen. Jij kan de computer/TV uitzetten, maar de bewoners niet en die worden gillend gek in hun geldgeilheid! EN DAT WILLEN WE DUS ZIEN. ALI MOET BLIJVEBN TOT HET EIND!!!
Op 18 september 2000 13:01 schreef VictorVictor het volgende:
Die Ali wordt nu toch echt te irritant. Normaal gesproken stoort me dat niet maar vind ik het juist leuk. Maar die Ali gaat alle perken te buiten. Ik kan die vent niet meer zien, laat staan horen! Wat een walgelijk minkukel! Zelfs al zou hij stoppen met 'zingen', dan nog heeft hij het voor mij voorgoed verpest.
quote:JAAAAAAAAAAAA!!!!!
Op 18 september 2000 16:25 schreef Doc het volgende:
Precies, dat getergde gevoel wat jij nu hebt dat moeten de bewoners ook zo langzamerhand gaan krijgen. Jij kan de computer/TV uitzetten, maar de bewoners niet en die worden gillend gek in hun geldgeilheid! EN DAT WILLEN WE DUS ZIEN. ALI MOET BLIJVEBN TOT HET EIND!!!
tot het einde, en dan net niet winnen! En als de winaar dan met een cheque van een kwart miljoen The Elephant Song van Kamahl begint te zingen wil ik hem zien huilen! Jahahahaha! Dan wil ik Ali zien grienen en snotteren!
quote:YES INDEED. MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIE TELEVISIE!
Op 18 september 2000 16:37 schreef Ulx het volgende:
JAAAAAAAAAAAA!!!!!tot het einde, en dan net niet winnen! En als de winaar dan met een cheque van een kwart miljoen The Elephant Song van Kamahl begint te zingen wil ik hem zien huilen! Jahahahaha! Dan wil ik Ali zien grienen en snotteren!
Dat soort dingen willen we toch zien?
Of kijken we liever naar zachtjes tsirpend breindood gevogelte?
Niets daarvan. ELLENDE, GEKWELDE PERSONEN!
quote:owwwwwwwwww yeaaaaaaahhhhhhhhhhh
Op 18 september 2000 16:37 schreef Ulx het volgende:
JAAAAAAAAAAAA!!!!!tot het einde, en dan net niet winnen! En als de winaar dan met een cheque van een kwart miljoen The Elephant Song van Kamahl begint te zingen wil ik hem zien huilen! Jahahahaha! Dan wil ik Ali zien grienen en snotteren!
ALI ALI ALI ALI ALI ALI ALI ALI ALI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |