Echt?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik zag net een medewerker van ons voorbij lopen. Uitzendkracht, die gooi ik er maandag direct uit.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ik zag net een medewerker van ons voorbij lopen. Uitzendkracht, die gooi ik er maandag direct uit.
Helemaal mee eens, laat ze inderdaad verder maar opdraaien voor de schade.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Die idioten hadden gewoon niet naar Haren toe moeten gaan.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Alan_Bastard het volgende:
Je mag toch gewoon voorbij lopen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef Alan_Bastard het volgende:
Die staan nog in de file op de afritquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef Noek het volgende:
Hoe is het met de Hell's angels of hebben ze pech onderweg?
quote:tebby,
Het klopt inderdaad dat het sigma team zich moet ''klaar stomen''
En er is ook een kans dat het leger zich er mee gaat bemoeien.
Maar naar mijn mening had de ME (nog) niet moeten ingrijpen want het was volkomen rustig(nouja in iedergeval beter dan nu).
die foto was me ook al opgevallen dacht toen ook wel van acht ze zullen het nog wel mee gaan maken daar zoquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef ACT-F het volgende:
En de politie had zo'n mooi draaiboek:
[ afbeelding ]
Er is toch telkens gezegd: er is geen feest, er komt geen feest, kom NIET naar Haren. En dan wel komen en de boel gaan slopen, dat gaat er bij mij niet in. Ik kan daar geen begrip voor opbrengen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk allemaal leuk en aardig. Maar denk eens praktisch. Je kunt wel heel principieel zeggen dat zulk volk niet moet worden beloond met een feest (want dat is het dan misschien wel een beetje). Maar als je het zoals nu doet, dan wordt het geheid rellen. Dan heb je dus straten vol schade aan auto's en gebouwen en straatmeubilair.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:10 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Jep, hij rende voorbij bij een charge.
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:10:09Oké, laat ik de eerste zijn: dat was heel onverstandig van me om op de radio iedereen op te roepen naar Haren te komen. Excuus. #projectx reageer retweet
Provincie (of regio, not sure) wijde calamiteit. Meestal afgegeven bij branden met giftige stoffen.quote:
Haha dat hoorde ik ook. Wat bedoelde hij wel eigenlijk?quote:
Echt waar, dit is geen Photoshop.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
WBEOAHAHAHA dat meen je niet![]()
![]()
De media speelt ongetwijfeld een rol, maar een mediaverbod opleggen gaat m.i. veel te ver. Uiteindelijk ligt het aan de zeer vervelende rellende mensen aldaar en een gemeente die er helaas niet goed mee is omgegaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nope, waarom aandacht aan geven. Als ze het gewoon genegeerd hadden en intern wat dingen hadden geregeld zoals ME/politie/etc. had er veel minder aandacht voor geweest, nu heeft de media het enorm opgeblazen.
Helemaal de '90's request vergetenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:11 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 23:10:09Oké, laat ik de eerste zijn: dat was heel onverstandig van me om op de radio iedereen op te roepen naar Haren te komen. Excuus. #projectx reageer retweet
Ook van die meiden die net bijvoorbeeld voor de camera het helemaal geweldig vonden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:10 schreef mootie het volgende:
Wel vreselijk genant als je daar bent en on stream te zien bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |