Het zijn ook wel 'types' allemaal...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke gasten komen toch alleen om te rellen, niet voor een Sweet-16 party. Die moet je bij het station al een knuppel in de nek leggen.
Een volksfeest zegt ie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef VeX- het volgende:
Hier bederft de politie de pret met geweld en arrestaties omdat er een volksfeest wordt gevierd.
Veendamquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke voetbalclub is dat logo van?
BV Veendamquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Welke voetbalclub is dat logo van?
Saddam wist wel raad met dit soort mensen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef mootie het volgende:
Maar goed, beanbags of traangas lijkt me ook prima in dit soort gevallen.
Volksfeest impliceert aanwezigheid van proleten. Dat klopt hier wel aardig vermoed ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef VeX- het volgende:
Echt een onzin.
In andere landen breken ze de tent echt compleet af en vallen er doden omdat iemand aan de andere kant van de wereld een filmpje maakt.
Hier bederft de politie de pret met geweld en arrestaties omdat er een volksfeest wordt gevierd.
Femke Wolthuis +quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:52 schreef De_Guidance het volgende:
Is dat niet de dame van het RTL-ontbijtnieuws?
En dan als ze 30 is eens vragen: hoe was jouw verjaardagsfeestje toen je 16 werd eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:51 schreef GSMboy het volgende:
En weer verder.....
Ambulance... toch een doodgedrukt iemand
quote:
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef Franknfurter het volgende:
Weer eens wat anders dan zo'n saaie kringverjaardag
Verjaardagen in een kring #2quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:53 schreef Franknfurter het volgende:
Weer eens wat anders dan zo'n saaie kringverjaardag
Ik neem aan dat ze wel voor de kosten op gaat draaien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het zielig voor Mirthe, per ongeluk een checkbox vergeten aan te vinken.. komop
Wat heeft Mirthe hiermee te maken?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
Ik vind het zielig voor Mirthe, per ongeluk een checkbox vergeten aan te vinken.. komop
Kan niet per ongeluk. Voor minderjarigen staan evenementen standaard op prive...quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |