Scheermesjes al paraat? droeftoeter.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
PSV hahahahahaaaa NOOOIT!
Oh no , you just didnt. moet ik een hak in je kont duwen ofzo? PSV supporters zijn homo'squote:Op vrijdag 21 september 2012 23:38 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Scheermesjes al paraat? droeftoeter.
Ik vind je maar een apart geval. Misschien is je leven wel gewoon kut omdat je niet spoort?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Oh no , you just didnt. moet ik een hak in je kont duwen ofzo? PSV supporters zijn homo's
PSV HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik vind je maar een apart geval. Misschien is je leven wel gewoon kut omdat je niet spoort?
Zoals ik al zei, ik kan nederlagen goed verwerken en kan tegen verlies. Je zou iets van mij kunnen leren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:41 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
PSV HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Misschien heb jij die scheermesjes nodig?![]()
![]()
PSV HAhAAHAHAHAHHAHHAHAAHAHquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan nederlagen goed verwerken en kan tegen verlies. Je zou iets van mij kunnen leren.
Stevenzenl laat haar je moab filmpjes zien dat zal haar leren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan nederlagen goed verwerken en kan tegen verlies. Je zou iets van mij kunnen leren.
Praten helpt bij mij niet enige oplossing ben ikzelfquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:57 schreef Orealo het volgende:
Wat een aandachttrekkerij zeg. Of je zegt wat je hebt gedaan of je doet inderdaad maar iets platonisch als schoenen kopen.
Het beste idee om een naar gevoel weg te krijgen is praten praten praten.
na het sporten voel ik me weer kutquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:21 schreef Alcatranz. het volgende:
Keertje een feestje georganiseerd, maar dat liep een beetje uit de hand![]()
Maar, als ik ergens spijt van heb, ga ik sporten ofzo, dat zorgt er meestal wel voor dat mijn hoofd leeg raakt.
wat een dombo ben je zegquote:Op zondag 23 september 2012 16:42 schreef Dutchlike het volgende:
Pas je FoBo even aan, zonder foto's kan ik natuurlijk niet zien of je een beetje lekker bent.
Joh, omdat je het probleem niet aanpakt.quote:Op zondag 23 september 2012 20:37 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
na het sporten voel ik me weer kut
jij weerquote:Op zondag 23 september 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Joh, omdat je het probleem niet aanpakt..
Maar goed, blijf vaag doen verder.
Je zegt sorry en dan doe maak je het fout weer en weer.... eeeccchhtttt....quote:Op zondag 23 september 2012 11:01 schreef BrandX het volgende:
Enige manier waarop je het gevoel echt weg krijgt is diegene waar je wat stoms/kuts tegen gezegd hebt, je excuses aan te bieden. Dan voel je je even veel kutter, maar daarna ben je het kwijt.
Schoenen kopen, alcohol zuipen, whatever: zijn puur tijdelijke oplossingen. De nieuwe schoenen zijn na 1x dragen niet meer nieuw (plus degene die je wat hebt aangedaan heeft er geen flikker aan) en alcohol geeft je hooguit een kater als beloning maar neemt het gevoel niet weg. Sterker nog; een emotionele dronkenschap geeft grote kans dat je je tijdens je dronkenschap een veelvoud kutter voelt dan ervoor én je hebt een kater op de koop toe.
oftewel: gewoon met je billen bloot.
Als ik een boek zou schrijven, zou je het kopen? eerlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Joh, omdat je het probleem niet aanpakt..
Maar goed, blijf vaag doen verder.
Iets met steen - ezel? Blijkbaar werkt dat zo dus niet bij jou. Tja, dan is er slechts een andere oplossing: zoek een psych die je kan helpen met zo achterlijk bezig zijnquote:Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je zegt sorry en dan doe maak je het fout weer en weer.... eeeccchhtttt....![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha mschn komen die excuses niet eerlijk uit mijn hart...... kan ooookk daardoor komen heaaaa??? zoals zargon het zegt.... allemaal vaag voor julllie doei topic kan op slotquote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
Iets met steen - ezel? Blijkbaar werkt dat zo dus niet bij jou. Tja, dan is er slechts een andere oplossing: zoek een psych die je kan helpen met zo achterlijk bezig zijn.
mooi slotje kan je krijgen,quote:Op zondag 23 september 2012 20:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
hahaha mschn komen die excuses niet eerlijk uit mijn hart...... kan ooookk daardoor komen heaaaa??? zoals zargon het is allemaal vaag voor julllie doei topic kan op slot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |