quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Juist ja. Zoals ik via Twitter begrijp, staat er nu dus ook ME met honden in Zwolle
Ik doelde meer op de inhoudquote:
Que?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de inhoud
Ah, vandaar al dat blauw-blauw richting Zwolle??quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Juist ja. Zoals ik via Twitter begrijp, staat er nu dus ook ME met honden in Zwolle
Nee het is hondenweer. haha ha haha haha ha haquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Dat dat soort maatregelen nu ook in Zwolle genomen moeten worden.. het probleem verplaatsenquote:
Ahja, ik las jouw tweet ook nog inderdaad, vroeg me al af waar dat voor was.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
Goedenavond
[..]
Ah, vandaar al dat blauw-blauw richting Zwolle??
Mja, dat ze ze dan maar op het station houden. Geen zin in relschoppers in de wijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dat soort maatregelen nu ook in Zwolle genomen moeten worden.. het probleem verplaatsen
trustenquote:
Zou die nog thuis zijn?quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:03 schreef Qunix het volgende:
Merte probably sits with the hands in the Haren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |