quote:The police officer was injured when he tried to keep a party reveler from breaking off the Mercedes-Benz logo of his patrol car.
"It was sheer insanity but mostly peaceful," Streiber summed up the night with a laugh.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef Cee het volgende:
Duitse Facebook feestje.
http://www.huffingtonpost(...)ontrol_n_871473.html
[..]
Als die man niet opstapt, zou ik als inwoner gaan rellen. Misschien een slechte woordkeuze, maar als je zoveel boter op je hoofd hebt, verdien je het niet een bestuursfunctie te hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:26 schreef Qunix het volgende:
Burgemeester zegt dat het niet onderschat is
Over 30 min laatste trein (to trance central)
quote:Er was 'ns een meisje uit Haren. Die wilde opvallend verjaren. Ze plaatste een linkje maar miste een vinkje. Nu zit heel Haren op blaren.
Maar dat waren dan ook geen Nederlandersquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Een tijdje geleden was een soortgelijk FB evenement toch bij een verjaardag van een Duits meisje? Ging er volgens mij toen heel gemoedelijk, jolig aan toe. Kwam best wat volk op af. Maar alles paix en vree.
Richting de uitgang?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
goed nieuws!
Kane slaat nieuwe richting in
ik dig dat debuutalbum nog wel. en stiekem brul ik de rest ook mee. net als nickelbackquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Richting de uitgang?
Garpje. SGYMI is een lekkere track
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 09:27:31Om de onverwachts grote groep reizigers richting #ProjectX af te schrikken overwegen wij de inzet van Nick&Simon op station #Haren. reageer retweet
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 19:18:14Reist u per trein naar station #Haren? Vergeet dan niet uit te checken alvorens de ME u afvoert. reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:NSCommunicatie twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 09:27:31Om de onverwachts grote groep reizigers richting #ProjectX af te schrikken overwegen wij de inzet van Nick&Simon op station #Haren. reageer retweet
het zal verdomme je auto maar wezenquote:
twitter:NSCommunicatie twitterde op dinsdag 03-04-2012 om 14:20:08Reizigers richting Schiphol adviseren wij voortaan het vliegtuig te nemen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |